ΕΛΛΑΔΑ

ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ Μ.ΠΕΜΠΤΗΣ

Επιμένουν στην απεργία τους οι οδηγοί των ΚΤΕΛ. Στα τιμόνια αναμένεται να καθίσουν οι ιδιοκτήτες, που υποστηρίζουν ότι δεν θα υπάρχουν ματαιώσεις δρομολογίων.

Το δικό τους - μικρό - Γολγοθά αναμένεται να ζήσουν δεκάδες χιλιάδες επιβάτες που θα ταξιδέψουν με τα ΚΤΕΛ, τη Μεγάλη Πέμπτη. Οι οδηγοί των ΚΤΕΛ δεν φαίνεται να κάνουν πίσω στην απεργία που έχουν εξαγγείλει για τη συγκεκριμένη ημερομηνία διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση των ιδιοκτητών να προχωρήσουν σε σταδιακές απολύσεις και να καταγγείλουν τη σύμβαση εργασίας προτείνοντας μειώσεις μισθών έως και 30%, στα ΚΤΕΛ της Λάρισας, της Χαλκιδικής, της Κορίνθου, της Ηγουμενίτσας και της Φωκίδας.

Εν τω μεταξύ, οι οδηγοί των ΚΤΕΛ θα πραγματοποιήσουν συγκεντρώσεις την Μ. Πέμπτη στα ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων και είναι πολύ πιθανό, να μην επιτρέψουν στα λεωφορεία να βγουν από τους σταθμούς.

Η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος (ΟΣΜΕ), κατά την διάρκεια συνέντευξης, έχοντας την συμπαράσταση της ΓΣΕΕ, κάλεσε τους ιδιοκτήτες στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για τη σύναψη νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ). Η Ομοσπονδία κατήγγειλε τους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ για μπαράζ απολύσεων και τιμωριών σε βάρος των εργαζομένων των μεταφορικών επιχειρήσεων.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΟΣΜΕ Βασίλης Δημητρόπουλος, πολλά ΚΤΕΛ έχουν προχωρήσει σε απανωτές απολύσεις σε Κόρινθο, Λάρισα, Φωκίδα, Ιωάννινα, Χαλκιδική και Ηγουμενίτσα, ενώ οι ιδιοκτήτες των μεταφορικών οργανισμών κατήγγειλαν "μονομερώς και αναιτίως", όπως είπε, την ΣΣΕ του 2009 και σήμερα προτείνουν μειώσεις μισθών έως και 30%.

«Την ίδια στιγμή, όλοι οι ισολογισμοί τους έχουν άνοδο και τα κέρδη τους είναι υπερβολικά"» σημείωσε ο πρόεδρος της ΟΣΜΕ, ο οποίος συμπλήρωσε ότι «δεν ζητάμε να μοιραστούμε κέρδη, αλλά να παραμείνει ως έχει η ΣΣΕ του 2009».

Επίσης, κάλεσε τα υπουργεία Υποδομών και Οικονομικών να ελέγξουν που έχουν κατευθυνθεί οι αναπτυξιακές επιδοτήσεις των ΚΤΕΛ για την ανανέωση του στόλου. «Να ελεγχθεί που πήγαν οι επιδοτήσεις. Δεν είναι πολλοί αυτοί που τις πήραν. Οι περισσότεροι μέτοχοι είναι ταλαίπωροι σαν κι εμάς» υπογράμμισε.

«Έχουμε θέσει σε τρεις υπουργούς Μεταφορών τα προβλήματά μας, αλλά δεν έγινε τίποτα, με αποτέλεσμα να φτάσουμε εδώ» είπε και πρόσθεσε ότι ο κανονισμός λειτουργίας των ΚΤΕΛ άλλαξε το 2006 μονομερώς και δημιούργησε μία «βιομηχανία επιβολής προστίμων στους εργαζομένους, τα οποία γίνονται έσοδα του οικείου ΚΤΕΛ, αντί της Εργατικής Εστίας, όπως ίσχυε παλιά».

Πάντως, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ, η εν λόγω απεργία δεν θα επηρεάσει τα δρομολόγια, καθώς το 90% των οδηγών είναι και μέτοχοι σε ΚΤΕΛ. «Είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους να κάνουν απεργία, αλλά τους καλέσαμε σε νέα διαπραγμάτευση για να γίνει μία μείωση έως 15% στις αποδοχές και δεν ανταποκρίθηκαν», ανέφερε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας των ιδιοκτητών Σοφοκλής Φάτσιος.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.