ΕΛΛΑΔΑ

ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

Τη σύσταση ενός Επιχειρησιακού Μηχανισμού Διοίκησης και Διαχείρισης προτείνει με εισήγησή της η Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή Ελλάδος (ΟΚΕ). Στόχος αυτής της πρότασης είναι να συντονιστεί η προσπάθεια ανάκαμψης του ιστορικού κέντρου της ελληνικής πρωτεύουσας.

Όπως επισημαίνεται από την επιστημονική επιτροπή που κατάρτισε το σχέδιο το πρόγραμμα δράσης που θα αναπτυχθεί απαιτεί ένα μονιμότερο και συνεκτικό θεσμικό σχήμα, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει, ενδεικτικά, τα εξής:

α) Τη σύσταση Διυπουργικής Επιτροπής για το ευρύτερο Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας,

β) Τη δημιουργία ειδικού φορέα διοίκησης και διαχείρισης του προγράμματος, με τη μορφή ανώνυμης εταιρείας, κατά το πρότυπο του «Αθήνα 2004 Α.Ε.»,

γ) Τη δημιουργία Ειδικής Συντονιστικής Ομάδας, με συμμετοχή υψηλόβαθμων διοικητικών στελεχών των αρμοδίων υπουργείων και δημοσίων οργανισμών και του Δήμου Αθηναίων και

δ) Τη δημιουργία μόνιμου μηχανισμού διαβούλευσης (forum) με τους παραγωγικούς και επιστημονικούς φορείς της πόλης

Η σχετική πρόταση συζητήθηκε σε ειδική συνεδρίαση της ολομέλειας της  Ο.Κ.Ε.. η οποία πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη.  Μεταξύ άλλων στη συζήτηση επισημάνθηκε ότι οι παρεμβάσεις που απαιτούνται εκτός από τον επείγοντα χαρακτήρα θα πρέπει να εξυπηρετούν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσης με στόχο την οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική ανασυγκρότηση της πόλης, με έμφαση στη διατήρηση και επαύξηση των θέσεων εργασίας, στην ενίσχυση της αστικής επιχειρηματικότητας και την προσέλκυση νέων, ανταγωνιστικών, χρήσεων και λειτουργιών. Η επιτυχής προώθηση και  η εφαρμογή των προτεινόμενων δράσεων και μέτρων για την αναζωογόνηση του Κέντρου της Αθήνας, προϋποθέτει τη δημιουργία ενός Επιχειρησιακού Μηχανισμού Διοίκησης και Διαχείρισης, ο οποίος θα συμμετάσχει ενεργά τόσο κατά το στάδιο της οριστικοποίησης του προγράμματος δράσης, όσο και κατά το στάδιο της εφαρμογής του.

Οι προτεινόμενοι άξονες δράσης είναι, η ενίσχυση  της επιχειρηματικότητας, η ενίσχυση των οικονομικών δραστηριοτήτων (τουρισμός, εμπόριο, βιοτεχνία και ελεύθεροι επαγγελματίες), η αναθέρμανση της αγοράς ακινήτων, πολεοδομικές και περιβαλλοντικές παρεμβάσεις, ταυτότητα και στρατηγική επωνυμίας (branding), αναβάθμιση της εικόνας και των λειτουργιών της πόλης, κ.α.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.