ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΧΑΡΗΣ ΝΤΙΓΡΙΝΤΑΚΗΣ

Ακτινογραφώντας τις επιταγές της τρόικας όσον αφορά τις αποκρατικοποιήσεις διαβλέπουμε την ανάγκη συσσώρευσης κονδυλίων τα οποία απομειώνουν το ελληνικό χρέος. Παράλληλα επιζητείται το κλείσιμο Οργανισμών που είναι ελλειμματικοί, ενώ ζητούμενο είναι οι μεταρρυθμίσεις και ο εκσυγχρονισμός του ελληνικού δημοσίου.

Μέχρι εδώ όλα καλά. Είναι γνωστή άλλωστε η θέση μου για τις Αστικές Συγκοινωνίες και τον ΟΣΕ όπου όλα πρέπει να αλλάξουν. Όμως κοιτώντας την επιχειρούμενη από την πολιτεία και ουσιαστικά το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ αναρωτιέμαι ποιόν σκοπό από τους παραπάνω εξυπηρετεί;

Όχι πως τα ΕΛΤΑ δεν χρειάζονται εκσυγχρονισμό και παράλληλα την εφαρμογή οικονομιών  κλίμακας σε όλους τους τομείς. Αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα κερδοφόρο Οργανισμό που ταυτόχρονα σημειώνει απώλειες από τη λειτουργία της καθολικής υπηρεσίας, δηλαδή την αποστολή δεμάτων και γραμμάτων στις άγονες γραμμές.

Ποιος ιδιώτης θα το κάνει αυτό δίχως αποζημίωση από το ελληνικό δημόσιο άραγε; Τι θα γίνει με το φιλοτελικό Μουσείο το οποίο διαθέτει περιουσιακά στοιχεία μεγάλης αξίας;

Ερωτήματα που ζητούν απάντηση τώρα. Η Ελλάδα έχει γίνει distressed προορισμός με την αβεβαιότητα του αύριο, την ανικανότητα και την πελατειακή νοοτροπία των πολιτικών και την κινδυνολογία του ΣΥΡΙΖΑ που τονίζει με εκκωφαντικό τρόπο ότι όποιος επενδυτής έλθει θα χάσει τα λεφτά του, γενικώς, διογκώνοντας την αναξιοπιστία της χώρας.

Όμως με τούτα και με κείνα ποιος ξένος επενδυτής θα δώσει το κατάλληλο τίμημα για την ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ ; Πλήθος ερωτήσεων που αναπόδραστα έρχονται μπροστά που χρίζουν απαντήσεων σε ένα θολό οικονομικό περιβάλλον.

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.