LIFESTYLE

Η ΝΕΑ HI – TECH ΜΠΟΥΤΙΚ ΤΗΣ ΒURBERRY ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ (ΔΕΝ) ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ

Με την έναρξη της εβδομάδας μόδας στο Λονδίνο άνοιξε τις πύλες της και η νέα hi-tech μπουτίκ Burberry στη Regent Street στο Λονδίνο, η φιλοσοφία της οποίας είναι να λειτουργεί όπως ένα web site.

της Μαργαρίτας Αργυροπούλου

Χρειάστηκε περίπου τρία χρόνια και 300.000 ώρες εργασίας ώστε να ολοκληρωθεί το νέο υπερπολυτελές κατάστημα.

Ωστόσο υπάρχουν ήδη τα πρώτα παράπονα για τον τρόπο λειτουργίας και πληρωμής.

Διαβάστε την εμπειρία του Άγγλου συντάκτη Robert Fransgaard (στο σάιτ F) στο καινούργιο κατάστημα, η οποία δεν είναι και τόσο συναρπαστική:

«Το κατάστημα είναι καταπληκτικό. Κάθε λεπτομέρεια έχει μελετηθεί. Διαθέτει βίντεο, μουσική και το προσωπικό όλα εξαιρετικά. Υπάρχει όμως θέμα με την πληρωμή, καθώς η θεωρία είναι ότι δεν υπάρχουν ταμεία, αλλά υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός από βοηθητικό προσωπικό που μπορεί να επεξεργαστεί τα αιτήματα και τις αγορές σας μέσω των iPads τους.

Τα ρούχα δεν έχουν τιμές επάνω, έτσι το προσωπικό πρέπει να αναζητήσει στο σάιτ την τιμή και αν δεν είναι καλά εκπαιδευμένο στην τεχνολογία τότε αρχίζουν τα προβλήματα.

Νέο κατάστημα, νέο σύστημα, νέο προσωπικό ... "δεν είναι ένα μεγάλο πρόβλημα", σκέφτηκα, θα μάθουν.

Το να ζητήσεις ένα ρούχο αν υπάρχει σε άλλο μέγεθος είναι ολόκληρη διαδικασία, καθώς το προσωπικό δεν είναι και τόσο εξοικειωμένο με το iPad έτσι χρειάζεται ένας έμπειρος να πληκτρολογεί το barcode και ένας να το διαβάζει.

Και αφού δεν βγάζουν άκρη με το ipad ένας πωλητής κατεβαίνει στην αποθήκη και μετά από αρκετή ώρα αναμονής επιστρέφει για να μου πει ότι δεν υπάρχει νούμερο. Ντροπή.

Και ας περάσουμε στον τρόπο πληρωμής: Όπου τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Αφού πρέπει να δημιουργήσω profile με τα στοιχεία μου (διεύθυνση, τηλέφωνο, email). Η υπομονή μου αρχίζει να εξαντλείται, αλλά το κάνω κι αυτό.

Μπορώ τώρα να πληρώσω; Όχι βέβαια, αφού η πωλήτρια  βοηθός μου θα πρέπει να φύγει και πάλι και να αναζητήσει ένα φορητό μηχάνημα πληρωμής για την κάρτα μου. Άλλο ένα ισχυρό σοκ στην υπομονή μου.

Αναρωτιέμαι: Αφού συμπλήρωσα το προφίλ μου, όπως κάνεις στο web site γιατί να μην είχε γίνει και η πληρωμή μου μέσω της κάρτας μου;

Επιστρέφει η βοηθός μου πωλήτρια με το μηχάνημα και ολοκληρώνεται η διαδικασία πληρωμής μου.

Λέω αντίο στην πωλήτρια και φεύγω για να εξερευνήσω το υπόλοιπο κατάστημα, που συνιστώ ανεπιφύλακτα να δείτε αν είστε στη… γειτονιά,  ωστόσο να ξέρετε ότι ο μοντέρνος τρόπος πληρωμής θα είναι πολύ πιο χρονοβόρος και απαιτητικός από τον παλιό γνώριμο».

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.