ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ

Ένα ερώτημα το οποίο πρέπει να απαντήσει ο πρωθυπουργός, μετά τα όσα δημοσιεύονται για δήθεν εμπλοκή της Μαργαρίτας Παπανδρέου στη λίστα Λαγκάρντ, είναι αν γνώριζε ο ίδιος, ο Αντώνης Σαμαράς, την υπόθεση;

Ο επικεφαλής του ΣΔΟΕ Στέλιος Στασινόπουλος είναι προσωπική του επιλογή και συμπατριώτης του από την Καλαμάτα. Τον εμπιστεύεται απόλυτα και γι' αυτό άλλωστε τον τοποθέτησε στην τόσο ειδική και ευαίσθητη αυτή θέση.

Είναι δυνατόν λοιπόν -για ένα τόσο σοβαρό θέμα που αφορά τη μητέρα του τέως πρωθυπουργού και συμφοιτητή του Γ. Παπανδρέου- να μην ρώτησε ο Στ. Στασινόπουλος τον Αντώνη Σαμαρά;

Όταν μάλιστα το θέμα «στοιχειοθετήθηκε» με βάση την, επιεικώς επιπόλαιη, κατάθεση Στασινόπουλου στους οικονομικούς εισαγγελείς Πεπόνη και Μουζακίτη. Και λέμε επιπόλαιη επειδή λέει: «ο Λέκκας και ο Καραμάνος μου ΕΙΠΑΝ ότι ΑΚΟΥΣΑΝ ότι η γυναίκα με τα 500 εκατ. είναι η Μαργαρίτα Παπανδρέου».

Μου «είπαν» και «άκουσαν»!!! Και μένα μου είπαν ότι άκουσαν πως ο τάδε είναι κλέφτης, σατανιστής, κουφάλα και κάνει πιάτσα στη Συγγρού. Μα, είναι σοβαρά πράγματα αυτά;

Αυτού του είδους τις καταθέσεις παίρνουν οι οικονομικοί εισαγγελείς Πεπόνης και Μουζακίτης; Με αυτά τα στοιχεία στέλνουν τις υποθέσεις στη Βουλή;

Όταν κάποιος σου καταθέτει κάτι τέτοιο τον ρωτάς αν πέραν του «άκουσα» και μου «είπαν» έχει κάποιο άλλο στοιχείο. Αν δεν έχει, καλείς τον Λέκκα και τον Καραμάνο και τους ρωτάς. Αν δεν έχουν ούτε αυτοί δεν λαμβάνεις υπόψιν σου τέτοιες καταθέσεις.

Μπορείς φυσικά, και πρέπει να το κάνεις, μυστικά και ενδελεχώς να την ψάξεις την ιστορία, να σηκώσεις κάθε πέτρα και ν' ανοίξεις όσους λογαριασμούς θέλεις, για να δεις, εφόσον νομίζεις, ότι μπορεί πίσω από τον καπνό να υπάρχει φωτιά. Το έκαναν οι αξιότιμοι κύριοι εισαγγελείς; Αν όχι γιατί;

Το ίδιο ισχύει και για τον Στέλιο Στασινόπουλο. Αν κάποιοι διευθυντές σου σου λένε ότι «άκουσαν» πως πίσω από τα 500 εκατ. είναι η μητέρα ενός βουλευτή, τέως πρωθυπουργού, πρώην αρχηγού κόμματος, δεν το αναπαράγεις και μάλιστα σε κατάθεση σε εισαγγελέα. Τους λες «παιδιά κόψτε τα καλαμπούρια, έχετε στοιχεία, ποιά είναι, ψάξατε»; Τους έδωσε εντολή να το ψάξουν το θέμα; Σε τι συμπέρασμα κατέληξαν; Αν όχι, γιατί δεν το έπραξαν και μόνον σπερμολογούν;

Ο Γ. Παπανδρέου δεν είναι κάποιο τυχαίο πρόσωπο, γνωρίζει λοιπόν ο Στ. Στασινόπουλος ότι μια τέτοια «πληροφορία» μπορεί να κάνει άνω κάτω το πολιτικό σκηνικό και τον δημόσιο βίο. Πως λοιπόν την υιοθετεί, έτσι άκριτα, ώστε να την μεταφέρει στους εισαγγελείς;

Και επιπροσθέτως: επειδή η θέση του είναι πολιτική και η «πληροφορία» αντικειμενικά θα έχει κατακλυσμιαίες επιπτώσεις στο δημόσιο βίο, το πολιτικό σύστημα, αλλά και την κυβέρνηση, αφού το ΠΑΣΟΚ, μετέχει στο κυβερνητικό σχήμα, ενημέρωσε τον πρωθυπουργό ή τον προιστάμενό του υπουργό;

Αν ναι τι του είπαν; Αν όχι, γιατί; Δεν αντιλαμβάνεται τη σοβαρότητα της υπόθεσης; Αν δεν την αντιλαμβάνεται, συγγνώμη, αλλά δεν κάνει για τη θέση. Σήμερα κιόλας ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να τον αντικαταστήσει.

Εκτός κι αν ο Στασινόπουλος είχε ενημερώσει τους πολιτικούς του προϊσταμένους, οπότε τότε προκύπτει ευρύτερο πολιτικό θέμα. Εάν ο Στασινόπουλος είχε ενημερώσει, και οι πολιτικοί του προϊστάμενοι - αν και γνώριζαν ότι όλα αυτά με την μητέρα του τέως πρωθυπουργού συμποσούνται στο, μου «είπαν» και «άκουσαν»- τον παρότρυναν να τα καταθέσει στον εισαγγελέα τότε, με συγχωρείτε υπάρχει θέμα και με τους πολιτικούς προϊσταμένους του Στασινόπουλου.

Τέλος υπάρχει και ένα θέμα, και μάλιστα μεγάλο, για το ΠΑΣΟΚ και τον σημερινό του επικεφαλής, τον Ευάγγελο Βενιζέλο. Η Μαργαρίτα Παπανδρέου δεν είναι μόνον μητέρα του Γιώργου Παπανδρέου είναι και σύζυγος του Ανδρέα Παπανδρέου, του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ.

Γιατί η Ιπποκράτους δεν αντέδρασε; Δεν θεωρεί ότι υπάρχει και πολιτικό ζήτημα στην ιστορία που ανέκυψε; Δεν πιστεύει ότι η απαξίωση του ονόματος Παπανδρέου πλήττει σοβαρά και το ΠΑΣΟΚ; Θα αντιδράσει ή τη θεωρεί μία οικογενειακή υπόθεση; Δεν θέλει να το πράξει για άλλους λόγους; Δεν θέλει να συγκρουστεί με τις εφημερίδες που το ανέδειξαν; Φοβάται άλλες εκκρεμότητες από τη διερεύνηση της λίστας Λαγκάρντ;

Όλα αυτά τα ερωτήματα ενισχύονται έτι περαιτέρω και από το γεγονός ότι όλοι οι προαναφερόμενοι (ΣΔΟΕ, οικονομικοί εισαγγελείς, πολιτικά πρόσωπα) γνωρίζουν πως, το πρόσωπο με τα αρχικά Π.Μ. με τα 500 εκατ. που βρίσκεται στη λίστα Λαγκάρντ, δεν είναι η Μαργαρίτα Παπανδρέου, αλλά κάποια Μαρία Παντελή, υπάλληλος ναυτιλιακής εταιρείας, η οποία ενεργούσε για λογαριασμό κάποιου Εβραίου επιχειρηματία με το όνομα Σάμπι Μιονί.

Πάσα απάντηση δεκτή. Αρκεί να μην είναι η συνήθης: ε, τι ψάχνεις τώρα, λέμε και καμμία βλακεία για να περνάει η ώρα. Αυτές οι βλακείες είναι μεταξύ άλλων που έχουν φέρει τη χώρα εδώ που την έφεραν...

11 αναγνώστες σχολίασαν

Συμμετοχή στην συζήτηση
  1. Alex 23:28 02/12/2012

    Κ.Φελέκη, πολύ σωστά τα ερωτήματά σας και εκθέτουν ανεπανόρθωτα Σαμαρά, Στασινόπουλο, Βενιζέλο, Πεπόνη και Μουζακίτη.
    Αφήνεις απ’έξω όμως Ψυχάρη-Αναστασιάδη. Οι εφημερίδες τους εκτέθηκαν, αλλά φαίνεται ότι δεν τους νοιάζει. Οι απαντήσεις δε που εξέδωσαν σε ΓΑΠ και Μαργαρίτα είναι προκλητικές και δημοσιογραφικά απαράδεκτες.
    Όταν ένας πολιτικός υποπέσει σε τέτοιο ατόπημα, πέφτουν οι ίδιοι να τον φάνε αξιώνοντας την παραίτησή του. Όταν εκδότες υποπίπτουν σε τέτοια ατοπήματα, τι γίνεται?

  2. Uncle. Κ 21:28 02/12/2012

    Η Κόντρα πού παρατηρούμε τίς τελευταίες μέρες, τήν περιγράφει 2χ1 στό βιβλιο
    του ο Λάγλος συγκραφέας Filnéc στό βιβλίο του « Βήμα πρός Βήμα στήν Φελέκεια
    Δημοσιογραφία τά ερωτηματικά καί οί παρενέργειες της ». 

  3. Kanok 19:51 02/12/2012

    Πέραν από τις όποιες διαφορές και διαφωνείες μπορεί να έχει ο Ε. Βενιζέλος με οποιοδήποτε μέλος του ΠΑΣΟΚ, πόσο μάλλον με το Παπανδρέικο, η οικογένεια Παπανδρέου αποτελεί σημαντικό μέρος της ιστορίας του ΠΑΣΟΚ. 

  4. KaterinaK 16:05 02/12/2012

    ε, ρε τι τραβάμε σε τουτη τη χώρα όπου ο καθένας λέει ότι θέλει, κανει ότι θέλει, παρανομεί, εκβιάζει, διαστρεβλώνει,
     και οι δολιοφθορείς, η «συντεταγμένη πολιτεία» δλδ, σέρνεται ,ακολουθεί, εκβιάζεται, ψεύδεται κι αυτή, ανίσχυρη μπροστα στα δημιούργήματά της….

    Όλα τα ερωτήματα κι οι σκέψεις των μεχρι στιγμής συνσχολιαστών μου είναι και δικά μου. για το κυρίως θέμα με κάλυψαν οι προλαλήσαντες που λέμε.

  5. petrinic 12:29 02/12/2012

    Πολύ σωστά είναι όλα αυτά που γράφεις και συμφωνώ ανεπιφύλακτα. Γιατί όμως δεν γράφεις δυό λόγια και για τον Θέμο και τον Ψυχάρη που σηκώνουν το θέμα;
    Καλά για τον Θέμο δεν συζητώ, ούτως ή άλλως αναξιόπιστος είναι κι ο κόσμος τον ξέρει για τον φτηνό χαβαλέ του και τα εκατομύρια στην τσάντα. Ο άλλος όμως, ο πολύς κος Ψυχάρης;

    (είχα γράψει σ ένα σχόλιο με αφορμή την ιστορία με τον Κακλαμάνη :  Σαν πολύ δεν έχει τσαμπουκαλευτεί ο Ψυχάρης; Όλο απειλές είναι τελευταία. (Μήπως αισθάνεται να …κλυδωνίζεται; – λέω…) Ο απίθανος δημοσιογραφίσκος που επειδή «άρεσε» στον Λαμπράκη, έχει γίνει και μεγιστάνας του τύπου και «ρυθμιστής» της πολιτικής μας ζωής. Που τα βρήκε τα λεφτά και αγόρασε τον ΔΟΛ; ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ! (Ντροπή που αφορά όλους!) )

    Γιατί δεν γράφεις γι αυτούς; Αυτοί δεν έχουν ευθύνη; Στην ουσία αυτοί και κυρίως ο Ψυχάρης και το σοβαρό (εδώ γελάνε) ΒΗΜΑ, δεν διασύρουν τους Παπανδρέου;
    Συμφωνώ ότι ο Στασινόπουλος έχει ευθύνη. Αλλά αυτός είναι «υπάλληλος».  Η λούγκρα* ο Ψυχάρης είναι «αφεντικό» και δεν έχει; Κοροιδευόμαστε τώρα; Αν δεν είχε την ιστορία το ΒΗΜΑ (ο Ψυχάρης) στο πρωτοσέλιδο, θα ΄βαζες (και καλά έκανες) τρια και μοναδικα κομάτια στα κυριως θέματα; 

    Ποτέ δεν υποστήριξα πολιτικά τον ΓΑΠ (άλλο το ΠΑΣΟΚ) αλλά όσοι τώρα τον απαξιώνουν και μάλιστα με χυδαίο τρόπο μου προκαλούν διάθεση εμετική.
    Αυτούς να στηλιτεύσεις, γι αυτούς να γράψεις. Ποιός χέστηκε τώρα για τον Πεπόνη και τον Στασινόπουλο;

    *Σύμφωνα με την κρατούσα επιστημονική άποψη δεν υπάρχει ενεργητική και παθητική ομοφυλοφιλία. Ή είσαι ομοφυλόφιλος ή δεν είσαι.

     

    • petrinic 12:33 02/12/2012

      Εσύ δηλαδή πως έμαθες για την Μαρία Παντέλη και τον Σάμπι Μιονί; Ο Ψυχάρης δεν τα ήξερε; Κοροιδευόμαστε τώρα;

    • Piperi 19:55 02/12/2012

      Προσπαθώ να αρνηθώ ότι οι περισσότεροι δημοσιογράφοι αποτελούν μέρος του ίδιου συστήματος που θρέφει Ψυχάρηδες και Θέμους. Όμως οι απαντήσεις σου στα εύλογα ερωτήματά σου με οδηγούν στο ότι η συντριπτική πλειοψηφεία εκδοτών/δημοσιογράφων εξυπηρετούν συμφέροντα του ίδιου του συστήματος.

  6. houlio 12:28 02/12/2012

    Έχετε δίκιο. Η ζημιά έγινε. Με διαστάσεις που κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει. Για όλο τον πολιτικό βίο. Κι αν η υπόθεση δεν διερευνηθεί και δεν ξεκαθαριστεί, αλλη
    μια βραδυφλεγης βόμβα, θα είναι ενεργοποιημένη..

  7. Xrkapis 11:16 02/12/2012

    Κύριε Φελέκη το ΜΕΓΚΑ στο κεντρικό του δελτίο (Στραβελάλης!!!) στομφωδώς ανέφερε την Μ. Παπανδρέου ως μητέρα του πρώην πρωθυπουργού. Σύζυγος πρώην πρωθυπουργού δεν υπήρξε;  Ξέρουμε ποια είναι. Χρειάζεται να τη δακτυλοδείξουν προς τα εκεί που θέλουν; Κρατά χρόνια αυτή η ιστορία προσπάθειας διασυρμού της. Θυμάμαι την περιβόητη Λιάνα Καννέλη, αυτή που διαφήμιζε «για να ξέρεις τι συμβαίνει γύρω σου μια εφημερίδα υπάρχει ,το ΒΗΜΑ», αλλά και την περιβόητη συνέντευξη- αγιογραφία (με το στανιό) της Δ. Λιάνη το τι έσερνε εναντίον της Μ. Π,. Όπως σε κάθε ευκαιρία παρουσιάζαν την Μ. Π. ως επεμβαίνουσα και επιβάλλοντας γνώμη στις πολιτικές επιλογές του ΓΑΠ. Πιθανολογώ πως μια γυναίκα σε προχωρημένη ηλικία μάλλον είναι για «ντάντεμα», εκτός κι αν οι γνωστοί  κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια, τους νταντεύει ακόμη η μαμά τους.
    Όσο για τους δικαστές. Δείγμα πήραμε προχθές με τον υφυπουργό Αθανασίου. Πρώην δικαστικός δεν είναι; ε, έστειλε εγκύκλιο καταργώντας νόμο με βάση την πολιτική βούληση κι όχι με βάση το σύνταγμα. Δικαστής. Τι να περιμένουμε από την δικαιοσύνη; Ισονομία; Φανταστείτε μέχρι που μπορεί να έχει φτάσει η αυθαιρεσία έναντι των νόμων από τους φύλακες των νόμων. (πρόσφατα και τα παραδικαστικά κυκλώματα, ο Σανιδάς κλπ). Κι ακούω το τσιτάτο: «Έχω εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη», μπρρ!!! Σπόρος αυτής της δικαιοσύνης είναι και οι περιβόητοι οικονομικοί εισαγγελείς.
    Αλίμονό σε μας που είμαστε ανυπεράσπιστοι, αδύναμοι (οικονομικά) κι αφανείς. Αλίμονό μας…

  8. Peter125 10:46 02/12/2012

    επιτελους καταλαβε οΓΑΠ τι εγκλημα διεπραξε υιοθετωντας και εφαρμοζοντας μιαπολιτικη βιαιης δημοσιονομικης προσαρμογης,με ολοκληρη τη κοινωνια απεναντι του?ποιος καλλιεργησε τη ιδεα οτι ολοι ειμαστε συνενοχοι? ποιος αποστασιοποιηθηκε απο την μεγαλη πλειοψηφια που τον εμπιστευθηκε?ποιος ελεεινολογουσε κατα των εργαζομενων?ποιος τελικα αποφασισε για μας χωρις εμας?οτι εσπειρε θεριζει και οτι υπηρετησε τοτε,τωρα τον εκδικειται.και επιπλεον μας φορτωσε τονΒενιζελο.ειναι η δεν ειναι το απολυτο του αυτοχειρα?
    ΄΄

    • petrinic 11:01 02/12/2012

      Σεβαστές οι απόψεις σας αλλά μου φαίνονται λίγο άσχετες με το θέμα.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.