ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΕΠΟΝΗΣ «ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ» ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΣΤΑΤ

Είναι στιγμές που αναρωτιέμαι αν η χώρα έχει παραφρονήσει τελείως, κι αν τελικά θέλει, και μπορεί, να σωθεί.

Τελευταία αφορμή, η ποινική δίωξη που άσκησαν οι οικονομικοί εισαγγελείς, κατά του επικεφαλής της ΕΛΣΤΑΤ Ανδρέα Γεωργίου, για υποτιθέμενη διόγκωση του ελλείμματος του 2009.

Ας ξεκινήσουμε με το επίδικο θέμα. Πρώτον, το έλλειμμα 15,6% του 2009 το έχει αποδεχτεί η Βουλή, εφόσον είναι η βάση του υπολογισμού της δημοσιονομικής πορείας της χώρας όπως αυτή αποτυπώνεται στον προϋπολογισμό. Όχι μόνο στους προϋπολογισμούς της κυβέρνησης Παπανδρέου και Παπαδήμου, αλλά και σε αυτόν της τρικομματικής κυβέρνησης. Δεύτερον, το έλλειμμα αυτό είναι η επίσημη βάση της δεύτερης και της τρίτης δανειακής σύμβασης της χώρας, άρα αποτελεί και παραδοχή στις διεθνείς της σχέσεις με τους δανειστές της. Τρίτον, το έχουν αποδεχθεί τα άλλα μέλη της ΕΕ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η ΕΚΤ και το ΔΝΤ. Τέταρον, είναι ένα ποσοστό που έχει προέλθει από δουλειά των στελεχών της ΕΛΣΤΑΤ, υπό την επίβλεψη της Eurostat. Πέμπτον, η Eurostat όχι μόνον το αποδέχεται επισήμως, όπως παρεδέχθη χθες και η εκπρόσωπος της Κομισιόν, αλλά και έκτοτε έχει άρει όλες τις επιφυλάξεις και τους αστερίσκους που μέχρι τότε συνόδευαν τα στατιστικά στοιχεία της χώρας.

Πάμε τώρα στα πραγματικά, άμα και ιλαροτραγικά, περιστατικά αυτής της ιστορίας. Αφετηρία όλης της υπόθεσης είναι οι καταγγελίες της Ζωής Γεωργαντά, τέως μέλους του ΔΣ της ΕΛΣΤΑΤ, η οποία έχει κατηγορήσει τον Ανδρ. Γεωργίου για «φούσκωμα» των στοιχείων από 13,5% στο 15,6% με την συμπερίληψη των ΔΕΚΟ «για να μπει η χώρα στη Μνημόνιο». Πρώτη ένσταση: Πότε μπήκε η χώρα στο Μνημόνιο; Τον Μάιο του 2010. Με τι έλλειμμα για το 2009; Με 13,5%. Πότε ανέλαβε ο Ανδρ. Γεωργίου; Τον Αύγουστο του 2010, αφού δηλαδή είχαμε μπει στο Μνημόνιο! Και πότε έγινε η τελική αναθεώρηση από 13,5% στο 15,6%; Τον Οκτώβριο του 2010! Πως λοιπόν ο Ανδρ. Γεωργίου «φούσκωσε» το έλλειμμα για να μπούμε στο Μνημόνιο, αφού τότε δεν ήταν στην ΕΛΣΤΑΤ και η χώρα είχε ήδη μπει στο Μνημόνιο;

Αυτό το μυστήριο μόνον ο αξιότιμος εισαγγελέας Πεπόνης, η ερίτιμος Ζωή Γεωργαντά και ο συνήθης καχύποπτος Παν. Καμμένος μπορούν να το λύσουν. Α, υπάρχει και ο ΔΣΑ, όστις, άγνωστο για ποιό λόγο, αποφάσισε να διαγράψει το θεσμικό και επιστημονικό του κύρος, υποστηρίζοντας αυτή τη μπαρούφα. Είμαι σίγουρος ότι συνεχίζουν να υπάρχουν σοβαροί άνθρωποι στον μεγαλύτερο δικηγορικό σύλλογο της χώρας, οι οποίοι θα ζητήσουν εξηγήσεις από τους υπευθύνους για τον εξευτελισμό του σωματείου τους.

Η ιστορία όμως δεν σταματά εδώ. Όταν οι ντετέκτιβ της συμφοράς αντιλαμβάνονται τη γκάφα τους, ορθώνουν μια πρώτη γραμμή άμυνας : «ναι, εντάξει, είχαμε μπει στο μνημόνιο, αλλά “φούσκωσαν” το έλλειμμα για να πάρουν κι άλλα μέτρα», λένε. Εδώ κάπου μας εγκαταλείπει η λογική και επέρχεται η παραφροσύνη. Γιατί να θέλει η τότε κυβέρνηση να πάρει κι άλλα μέτρα; Ήταν σαδιστές όσοι μετείχαν σ' αυτήν; Μαζοχιστές; Ηλίθιοι; Κατάγονταν όλοι από τα Άβδηρα; Ήθελαν να τιμωρηθούν ακόμα περισσότερο από τους πολίτες;

«Επειδή τους το είπαν οι δυνάμεις της ξένης κατοχής», έρχεται η δεύτερη γραμμή άμυνας. Δηλαδή η Μέρκελ, ο Σαρκοζί, ο Μπαρόζο, ο Γιούνκερ, ο Τρισέ, η Λαγκάρντ  και οι λοιποί πρόεδροι, πρωθυπουργοί, υπουργοί και θεσμικοί παράγοντες της Ε.Ε. ήθελαν να φουσκώσουν κι άλλο το έλλειμμα, ώστε να χρειαστεί να μας δώσουν κι άλλα χρήματα -εφόσον όσα μας είχαν δώσει, προφανώς, δεν έφταναν πλέον με το υψηλότερο έλλειμμα; Ήθελαν να πάνε στις χώρες και στα κοινοβούλιά τους και να πείσουν τους πολίτες και τους αντιπροσώπους τους να συνεχίσουν να βοηθάνε την Ελλάδα, παρότι τελικά η δημοσιονομική κατάσταση ήταν ακόμα χειρότερη από ό,τι πίστευαν μέχρι τότε;

Κι αυτοί μαζοχιστές, σαδιστές, αβδηρίτες; Υπάρχει έστω και ένας εχέφρων άνθρωπος που μπορεί να υποστηρίξει σοβαρά ότι όλοι αυτοί ξαφνικά τρελάθηκαν; Είναι δυνατόν να πιστέψουμε ότι ολόκληρη η ευρωπαϊκή ηγεσία συνωμότησε κατά της χώρας μας και ευτυχώς που βρέθηκαν η Γεωργαντά, ο Πεπόνης και ο Καμμένος για να τους ξεσκεπάσουν;

Στο σημείο αυτό δεν μπορεί κανείς παρά να σχολιάσει και τη φερεγγυότητα και σοβαρότητα του θηλυκού Σέρλοκ Χόλμς. Σε πρόσφατο άρθρο της, η Ζωή Γεωργαντά παρουσιάζει ολόκληρη οικονομική ανάλυση για να ισχυριστεί ότι με τους δικούς της υπολογισμούς το έλλειμμα του 2009 ήταν τελικά 3,9%!!! Ναι, σωστά διαβάσατε, 3,9%!!! Δηλαδή, και ο Κ. Καραμανλής τελικά, που έλεγε 6%, κι αυτός προδότης, συνωμότης, μαζοχιστής, σαδιστής και αβδηρίτης ήταν;

Συνωμότης, προδότης, αβδηρίτης, σαδιστής και μαζοχιστής είναι και ο Γ. Προβόπουλος;   Ψέματα έλεγε, ο διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος, όταν υποστήριζε ότι το έλλειμμα είναι διψήφιο; Χαλκευμένα ήταν τα στοιχεία της ΤτΕ που στο 8μηνο του 2009 ανέβαζαν το έλλειμμα στο 8,3%; Όλοι είχαν παραφρονήσει, και μόνη η οποία έχει σώας τας φρένας είναι η ερίτιμος κυρία Γεωργαντά; Μάλιστα την άκουσα και χθες να επαναλαμβάνει ότι, σύμφωνα με τους δικούς της υπολογισμούς, το έλλειμμα ήταν 3,9%. Δηλαδή σωστή η μέθοδος της Γεωργαντά, και λάθος όλων των άλλων. Υπάρχουν οι γενικοί και αποδεκτοί, από όλα τα κράτη μέλη, κανόνες μέτρησης του ελλείμματος και υπάρχει και ο κανόνας της Γεωργαντά!!!

Αυτόν τον ισχυρισμό βρήκαν σωστό οι οικονομικοί εισαγγελείς; Απορώ για την ευθυκρισία τους. Είναι δυνατόν αυτές οι καταγγελίες να αποτελούν τη βάση της ποινικής δίωξης που ασκεί ο εισαγγελέας Πεπόνης; Μήπως θα πρέπει της υποθέσεως, επειδή είναι πολύ σοβαρή όπως δρομολογείται, να επιληφθεί κάποιος άλλος; Μήπως θα πρέπει να παρέμβουν οι προϊστάμενοι της εισαγγελίας του Αρείου Πάγου για να ελέγξουν το πώς ακριβώς έχει η όλη υπόθεση;

Επιπροσθέτως, αφού το έλλειμμα, όπως λέγεται, ήταν πολύ μικρότερο -από τα μικρότερα στην Ε.Ε.- γιατί παιδευόμαστε; Τι τα θέλουμε τα μνημόνια και τις δανειακές συμβάσεις; Αφού έχουμε από τα χαμηλότερα ελλείμματα, γιατί μας γύρισαν την πλάτη οι αγορές; Γιατί οι εταίροι μας έπαιζαν τόσον καιρό κορώνα-γράμματα το ευρώ και την ευρωζώνη; Γιατί για τρία χρόνια τα παγκόσμια ΜΜΕ ασχολούνταν μαζί μας; Επειδή ήθελαν να μας ...καθυποτάξουν, όπως οι Ρωμαίοι τους Γαλάτες, και να αρπάξουν το «καλύτερο οικόπεδο του πλανήτη»; Είναι μία άποψη. Την έχω ακούσει. Φευ, μόνον από τους «ψεκασμένους».

Αφήστε δε που -με βάση τα μέτρα που πάρθηκαν τα τελευταία τρία χρόνια, και μείωσαν το έλλειμμα περί τις έξι (6) ποσοστιαίες μονάδες- τώρα θα έπρεπε, κατά την τετραπέρατη κυρία Γεωργαντά, να έχουμε ήδη καθαρό πλεόνασμα. Μήπως έχουμε και μας το κρύβουν; Μήπως ο αδέκαστος κύριος Πεπόνης πρέπει να ελέγξει και τη σημερινή κυβέρνηση; Μήπως εξαπατά κι αυτή τον ελληνικό λαό; Δεν μπορεί να μην έχουμε πλεόνασμα, αφού η μείωση του ελλείμματος τα τρία τελευταία χρόνια είναι γεγονός που δεν αμφισβητείται από κανέναν. Μήπως θα πρέπει να ζητήσει από την κυρία Γεωργαντά να τον βοηθήσει στην επίλυση και αυτού του γρίφου;

Ας εξετάσουμε τώρα και την ουσία της υπόθεσης. Γιατί πήγε το έλλειμμα από το 13,5% στο 15,6%; Πρώτον, επειδή για πρώτη φορά υπολογίστηκε, και σωστά, η υποτιθέμενη «άσπρη τρύπα» των ασφαλιστικών ταμείων. Αυτή που, διαδοχικά όλες οι κυβερνήσεις, μεγάλωναν, κατά το δοκούν, για να εμφανίζεται μειωμένο το έλλειμμα και είναι μία από τις αιτίες που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Και δεύτερον, επειδή συμπεριλήφθηκαν οι ζημιογόνες ΔΕΚΟ στο έλλειμμα. Έπρεπε; Ναι. Σαφέστατα, ναι.

Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος, ο οποίος υποστηρίζει ότι το έλλειμμα, για παράδειγμα του ΟΣΕ, δεν το πληρώνουν οι φορολογούμενοι. Το πληρώνουν ή δεν το πληρώνουν; Το πληρώνουν. Αφού λοιπόν το πληρώνουν γιατί δεν πρέπει να περιληφθεί; Επειδή δήθεν υπάρχουν χώρες στην Ευρώπη που δεν το περιλαμβάνουν; Θέλουμε να εξυγιάνουμε την οικονομία ή να κρύβουμε τα προβλήματα κάτω από το χαλί; Αυτό δεν κάναμε τόσα χρόνια και το βρήκαμε μπροστά μας; Να συνεχίσουμε στο ίδιο βιολί;

Σε τελική δε ανάλυση: την οικονομική πολιτική θα την ασκούν οι δικαστές; Ο οικονομικός εισαγγελέας Πεπόνης θα κρίνει αν καλώς ή κακώς η Eurostat συνυπολογίζει με βάση, κοινούς για όλες τις χώρες, αυτά τα στοιχεία στα ελλείμματα; Ανήκουμε ή δεν ανήκουμε στην Ε.Ε. και την ευρωζώνη; Θα ακολουθούμε τις κοινοτικές νόρμες ή τις μεθόδους της Γεωργαντά και τις αποφάσεις του Πεπόνη; Επιτέλους, ας αποφασίσουμε τι θέλουμε. Ας σοβαρευτούμε.

Και για να καταλήξω. Αναρωτιέμαι γιατί η κυβέρνηση δεν αποκαθιστά τα πράγματα; Γιατί αφήνει να εξελίσσεται αυτή η φαρσοκωμωδία; Ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Οικονομικών δεν καταλαβαίνουν ότι αυτή η συζήτηση όχι μόνον είναι άχαρη και έωλη, αλλά κρύβει και παγίδες για τη χώρα και την κυβέρνηση; Ο υπουργός Οικονομικών δεν αισθάνεται την ανάγκη να υπερασπιστεί τον προϋπολογισμό του και τη δανειακή συμφωνία που έχει υπογράψει; Αν η δίωξη έχει βάση, όλα αυτά είναι στον αέρα.

Ο πρωθυπουργός δεν πρέπει να παραδεχθεί και οίκαδε αυτό που παρεδέχθη στη Wall Street Journal, ό,τι δηλαδή το έλλειμμα ήταν 15%; Την σιωπηρή αποδοχή των στοιχείων, όπως έχουν αποτυπωθεί από την ΕΛΣΤΑΤ και την Eurostat, δεν πρέπει να την κάνει και δημόσιο λόγο; Σε τι τον ωφελούν πλέον τα κομματικά παίγνια με το παρελθόν; Δεν θέλει μήπως να «αδειάσει» την κυβέρνηση του Κ. Καραμανλή; Δεν επιθυμεί να φανεί ανακόλουθος με αυτά που υποστήριζε όταν ήταν ο ίδιος υπουργός;

Μα, αν έχει να κερδίσει κάτι και κάπου, και να διευρύνει το ακροατήριό του, είναι να μιλήσει όχι σαν κομματικός αρχηγός, αλλά σαν εθνικός ηγέτης που υπεράνω όλων τοποθετεί την αλήθεια και το εθνικό συμφέρον. Μόνον εφόσον κλείσει αμφιλεγόμενες υποθέσεις του παρελθόντος και κάνει γενναία αυτοκριτική για όποια σφάλματα της παράταξής του ή και δικά του μπορεί να ενώσει τους πολίτες.

Κάποιοι, μπορεί να θέλουν να ξεκαθαρίσουν με χρεωστικούς λογαριασμούς του παρελθόντος, όμως ο Αντ. Σαμαράς, για να κερδίσει το παιχνίδι, πρέπει να ανοίξει πιστώσεις στο μέλλον. Το πως μπήκαμε στο μνημόνιο είναι μία υπόθεση του παρελθόντος, όπου ευθύνες έχουν και η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ. Το θέμα είναι πώς θα βγούμε από το μνημόνιο. Κι αυτό δεν είναι υπόθεση μόνο των δύο κομμάτων....

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Εντυπωσιάζει πραγματικά η εμμονή των οικονομικών εισαγγελέων σε θέματα όπως τα CDS του Αντρίκου Παπανδρέου, η λίστα Λαγκάρντ, τα λεγόμενα του Τάκη Ρουμελιώτη και η ΕΛΣΤΑΤ. Για κανένα φοροφυγά θα ακούσουμε και θα δούμε κάτι ή μέχρι τον Ιούνιο θα ασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά με τα «πολιτικά» θέματα της περιόδου Παπανδρέου;

 

23 αναγνώστες σχολίασαν

Συμμετοχή στην συζήτηση
  1. Λ.Σ 1:04 13/02/2014

    Πονας πολυ!

  2. Λ.Σ 1:01 13/02/2014

    @ Z1234566 ,Συμφωνω απολυτα με οσα γραφετε στο σχολιο σας με μια εξαιρεση.Ο ακης βρισκεται φυλακη με νομο της κυβερνησης ΓΑΠ.Επισης εκεινη την περιοδο θεσπισθηκαν καποιοι νομοι(αρση τραπεζικου απορρητου,οικονομικη αστυνομια,οικονομικοι εισαγγελεις κλπ) και εξ αιτιας αυτων καποια λαμογια λογοδοτουν.Αρκουν αυτα?ΟΧΙ φυσικα ,αλλα αποτελουσαν μια καλη αρχη για εμαθυνση της Δημοκρατιας.

  3. Αὐτό ποὺ πραγματικά ἐντυπωσιάζει εἶναι ὁ τρόπος ποῦ πᾶτε νά «ἀπαξιώσετε» τό θέμα…Μέ τήν ἴδια «γραμμὴ» μάλιστα ὅλοι καί ἀπὸ διαφορετικά πόστα. Ὅμως…
    Ὅσο πιὁ «ψὺχραιμα» τὸ ἀντιμετωπίζετε, τόσο περισσότερο φαίνεται ὁ πανικός σας…!!! 

  4. Pk 19:35 27/01/2013

    συμπερασμα ολα καλα εγιναν μεχρις εδω, καταργηθηκε η ελλαδα σαν κρατος, η διοικηση ασκειται απο κατοχικους επιτηρητες σε ολα τα επιπεδα, τα εσοδα του κρατους εχουν κατασχεθει, νομοθετικη, εκτελεστικη, δικαστικη εξουσια ασκειται κατ εντολη των ξενων, προφανως τιποτα απο αυτα δεν εχετε δει εσεις, κανεις δεν κονομησε απο το πρωτο και το δευτερο κουρεμα, κανεις απο τα cds, οποτε ας αφησουμε τα παλια μιας και τιποτα το επιληψιμο δεν εχει συμβει ωστε να θελει διερευνηση και συνεχιζουμε γιατι οποιαδηποτε συζητηση ισως εχει επιπτωσεις για την χωρα, προφανως εννοειται οτι μπορει να εχουμε αυτοκτονιες, πεινα, συσσιτια, ανεργια, μεταναστευση, να μην εχουμε φαρμακα και πετρελαιο, να μην εχουμε ευρω στην τσεπη, αν ειναι ετσι εχετε δικιο αλλα ολα αυτα συμβαινουν γυρω σας

  5. Peyiotis 17:54 27/01/2013

    Φελνίκο
    Πάνω από ένε χρόνο, υπάρχει αυτή  η Υπόθεση. Κοιμόντουσαν όλοι;? Ειχε καί περισι τόν Φεβρουλαριο άν δέν κάμνω Λάθος και μιά «παρωδία εξεταστικής επιτροπής» αποτελούμενη από μέλη τού ΠΑΣΟΚ καί τού ΛΑΟΣ , δέν έκαμε αυτόυς τούς Λογαριασμούς μήπως κοιμόντουσαν όλοι τότε. Μήπως είμαι λάθος πληροφορημένος; δέν τά θυμουμαι πιθανώς καλά; Μήπως ξανάγραψες καί δέν τό διάβασα ούτε από σένα ούτε καί από κανέναν άλλο; η΄μήπως ειναι κάτι πού συνδιασες μέ τήν τελευταί ανακοίνωση τύ Ευρωπαϊκού Μηχανισμού πού ακούσαμε όλοι;ΟΧΙ ότι θά άλλαζε τίποτα τήν κατάσταση στήν Ελλάδα, γιατί ξέρεις λόγω τής κατάστασης,καί τά επακόλουθα της Θά φτιαχτουν πολλά στήν Ελλάδα. 
    Ή ερώτηση ηταν  απλή καί καθαρή νομίζω. 

  6. …και είναι τόσο δύσκολο ένας απο τους»μη παραφρονήσαντες….» να εγκαλέσει νομικά την κυρία Γεωργαντά …τώρα και μήνες υπάρχει η καταγγελία της…!  Μήπως όμως όμως είναι η μόνη από το καθηγητικό κατεστημένο που ομάδι είτε εξυμνούσε είτε σφύριζε αδιάφορα …και συναγελάζονταν με τους άθλιους που πόνταραν στα CDS κατά τις ΕΛΛΆΔΟΣ και υπόσχονταν στον Ελληνικό λαό ότι το ’11 θα επανερχόταν στις αγορές…κι ένα σωρό άλλες μπούρδες ..όπως και σήμερα…! Δεν παραφρώνησαν απλά…πρόδωσαν την χώρα τους κύριε μου…! 

  7. Η   ΕΛΣΤΑΤ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕ   ΤΟ ΛΑΟ   ΠΟΥ    ΥΠΟΦΕΡΗ   ΔΕΝ ΤΟΝ    ΒΛΕΠΟΥΝ     ΓΑΤΙ     ΕΧΟΥΝ   ΠΑΘΗ    ΓΛΑΥΚΟΜΑ    ΣΤΑ   ΜΑΤΙΑ     ΣΑΝ     ΔΕΝ   ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ     ΛΙΓΑΚΗ

  8. Z1234566 12:55 27/01/2013

    1. Ανεξάρτητα από την ορθότητα ή μη των λεγομένων της η Ζ. Γεωργαντά είναι επιστημονικά ανύπαρκτη (δείτε το βιογραφικό της, ρωτήστε άλλους καθηγητές, δείτε διεθνείς αξιολογήσεις) ενώ ως άτομο είναι γνωστή στο Παν. Μακεδονίας ότι έχει «ιδιαιτερότητες», για να είμαι ευγενής. Τώρα γιατί την τοποθέτησε ο Παπακωνσταντίνου στην ΕΛΣΤΑΤ, προφανώς λόγω σχέσης του πρώην συζύγου της με τον Α. Παπανδρέου, και καλά να πάθει. 
    2. Η σημερινή κυβέρνηση αποτελείται από την Ν.Δ. που τότε έλεγε περίπου τα ίδια με τη Γεωργαντά και τον Βενιζέλο που πριν αναλάβει Υπ. Οικονομικών κατηγορούσε τον Παπανδρέου ότι δεν έδειχνε κοινωνικό πρόσωπο αλλά μόλις ανέλαβε ισοπέδωσε τους μισθούς στο δημόσιο (αντίθετα ο «καταστροφέας» Παπακωνσταντίνου είχε μειώσει μόνο κατά 8-9 % κατά μ.ο.), στον ιδιωτικό τομέα, επέβαλλε χαράτσι ΔΕΗ, έκτακτη εισφορά, χάρισε στην τράπεζα Λαυρεντιάδη εκτομμύρια, δεν είχε ούτε 1 ευρώ παραπάνω έσοδο από τη φοροδιαφυγή και για να ανταμειφθεί συγκυβερνά σήμερα. Επίσης ο Βενιζέλος ήταν υπουργός όταν έδιωξαν τη Γεωργαντά, κράτησε και ισχυροποίησε τον Γεωργίου, όπως έκαναν και οι Παπαδήμος και Σαμαράς.
    3. Οι παραπάνω συγκυβερνήτες ήταν επίσης κατά του μνημονίου και ιδίως κατά της επιβολής νέων φόρων οι οποίοι «σκοτώνουν» την ανάπτυξη, μέχρι βέβαια οι ίδιοι να γίνουν κυβέρνηση οπότε και το μνημόνιο και οι φόροι και οι μειώσεις μισθών έγιναν «αναπόφευκτοι».
    4. Οι Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου είναι αθώοι; ΟΧΙ για 2 βασικούς λόγους :
    α) Δεν τιμώρησαν ούτε έναν από τους διεφθαρμένους πολιτικούς και 
    β) Δεν πήραν ούτε ένα ευρώ από αυτούς που φοροδιαφεύγουν και από αυτούς που έχουν τα πολλά, αντίθετα έριξαν όλα τα βάρη στους φτωχούς και τους μικρομεσαίους. Δυστυχώς την ίδια πολιτική (σε πολύ χειρότερο βαθμό) ακολουθεί και η σημερινή κυβέρνηση που προσπαθεί να φορτώσει όλη την ευθύνη στον Παπανδρέου για να γλυτώσει, παριστάνοντας ότι αυτή δεν φταίει για αυτά που λείπουν. Γι αυτό και κρατάει τη στάση που αναφέρετε στο κείμενο και θα συνεχίσει να «σιγοντάρει» κάθε Γεωργαντά και Πεπόνη.

  9. giorgosbal 23:24 26/01/2013

    ….εεεε αφού ο κοσμος πιστευει πως μας ψεκαζουν……….αυτους ψηφιζουμε για τη βουλη..και αυτους τους δημοσιογραφους της tv ειδικα να μας δειχνουν το δρομο το σωστο!!!!!!!

  10. Peyiotis 12:52 26/01/2013

    Πρέπει νά αρχίσω νά ανησυχώ γιά τήν υγεία σου; Όλο καί λιγότερα, όλο και εκλέγεις τίς
    περισότερο Ασήμαντες ειδήσεις, νά αρθρογραφίσεις , ό κόσμος καίγεται και εσύ γράφεις
    γία Μορταδελες, βελανιδιές καί τόν Πεπόνια πάει μιά βδομάδα τώρα λές και εσύ έλειπες
    Από τήν Ελλάδα; Τί κρίνεται στό παρασκήνιο;

  11. Θ.Τ. 19:53 25/01/2013

    Τι είχες Παντελάκη μου, τι είχες Παντελή μου .

    Μιά ζωή το «ήρθαν τα άγρια  ΓΙΑ  ΝΑ διώξουν τα ήμερα»
    είτε  » Λέει ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα».

    Και η δικαιοσύνη δεν πρέπει να επεμβάινει στις άλλες εξουσίες.

    Θ.Τ.

  12. Αφού έκαναν μπουρδέλο την χώρα Πασόκ και Νδ τόσα χρόνια μην απορήσετε κύριε δημοσιογράφε που του στηρίξατε όταν το κάψουμε αυτό το μπουρδέλο για να χτίσουμε κάτι καλύτερο. Εκτός αν έχετε εθιστεί στα μπουρδέλα και θέλετε να του αλλάξετε διακόσμηση. Ήρθε η ώρα να μιλήσουν οι άνεργοι και οι φτωχοί αν χρειαστεί και με τη βία.

    • Uncle.K 2:23 25/01/2013

      Μέ τά μυαλά πού κουβαλάς, το μόνον πού θά καταφέρεις είναι τό μπορδέλλο νά μετατραπεί σέ Τρίτης κατηγορίας πουτανιό, καί σύ νά καταληξεις στήν φυλακή. Πιάσε
      μηστρί άν θέλεις κάι τό καλό τό δικό σου καί τής οικογένειας σου. Τό καλό τής Ελλάδας είναι ψηλά γράμματα και γιά σένα καί όλους πού σκέφτοντε σάν εσένα. Ξύπνα!!! Και δέν ήμαστε στό Τέξας.

  13. Ligovi22 20:44 24/01/2013

    Καλά αυτά τα τόσο απλά που γράφει ο Φελνίκος δεν τα σκέφτηκε ο Πεπόνης; Πως άσκησε δίωξη; Όπως πάει το πράγμα αρχίζω και σκέφτομαι σοβαρα μήπως αληθεια υπάρχει σκευωρία κατά του Παπανδρέου. Και το λέω εγω που δεν τον ψήφισα ποτέ ούτε αυτόν ούτε τον πατέρα του

  14. Xrkapis 19:48 24/01/2013

    Διάβαζα – διάβαζα κι έλεγα «θα του γράψω… » μέχρι που έπεσα στο υστερόγραφο, που είναι όλη η ουσία και συνυπογράφω.

  15. KaterinaK 18:07 24/01/2013

    ε, Ναι,  συμφωνώ  με το άρθρο σας και με τους συνσχολιαστές μου.

    όσο για το υστερογραφο,  πεσ πως δε το καταλαβα και γω σήμερα..

  16. ΌΧΙ δεν είναι υαυμα!
    Ούτε ‘βοσπορισιο αέρα’ πήρε θείε μου ο φελνικος και γράφει όπος ξερει άλλοστε.
    Απλά υπακουη στους νόμους της ανελέητης κριτηκής (μας)και επανερχεται στο κανονικό του. όλοι περεπι να του ασκούμε σκληρή κριτική του φελέκη για να γίνεται ακόμη καλύερος. και όχι να τον λιβανίζουμε μονίμως λες και ε΄χει το αλάθητον του πιο εντάξει  πάπα……

     ….Πίσω – πίσω βέβαια αφήνει και ένα Υγραφο για να απορούμε πωςμπορε να  είναι αυριο!!!!!!!!!!!

    • Uncle.Κ 18:10 24/01/2013

      Μά είες ιντα πράμαν ενι ολάν; εν τζιαί γλυτώννουμε πού τά σιέρκα του μέ  
      τίποτες, λαλώ σου,νά δούμεν ίντα τσιόφτες εννά μάς σιήρει σιονοτές μέ τζιείνα τά ύγραφα.

  17. Aπλά εξαιρετικό! Δυστυχώς με ευθύνη της κυβέρνησης ζούμε όχι τον σεβασμό της διάκρισης των εξουσιών, αλλά την πλήρη κομποστοποίησή τους. Ίσως γιατί κάποιοι πρέπει να » χωνέψουν » τα πολιτικά «απόβλητα» που προέκυψαν από τα «έργα και τις ημέρες» τους… 

  18. Uncle.Κ 15:18 24/01/2013

    Καλώς όρισες στό σπίτι μας λένε στό χωριό μου. καί αυτό βέβαια γιά νά αποφύγουν 
    νά πούν τήν λέξη ΣΥΜΦΩΝΩ. Αφού όμως λείπω απ΄τό χωριό μου, θά τό πώ άν καί τό ξέρεις γιατί πάντα μέ τόν ένα η τόν άλλο τρόπο καί χωρίς Πεπόνηδες, τό εξέφρασα πολλάκις. Ο μόντης βέβαια θά νομίσει οτι επήρες Βοσπορίσιο αέρα. 

    Μόνο μιά επισήμανση, γιά όσους δέν τό γνωρίζουν, οί χώρες τής Ευρώπης πχ Γερμανία τούς ανάλογους οργανισμούς μέ τόν ΟΣΕ τόν ΟΤΕ κλπ πάει χρόνια πού τούς εχουν ιδιοτικοποιήσει. Θά αρχίσουν νά συνλογαριάζουν καί τίς
    ζημιές καί τά κέρδη τών Ανονύμων Εταιριών??  Τώρα τό άν είναι ποιό καλά η Οχι νά
    είναι ιδιοτικοποιημένες,  καί πολίτες καί πολιτικοί φαίνεται νά είναι ευχαριστημένοι πού δέν έχουν νά σκεφτούν γιά τίς πιθανές ζημιές τών οργανισμών αυτών. Τό άν είναι Σωστό όμως ή Λάθος, διαφέρει από οργανισμό σέ οργανισμό είτε Κέρδη κάνει ή ζημιές παράγει, καί δέν πρέπει γνώμονας νά είναι η ζημιά και τό κέρδος. Ε ρέ πού πάμε τότε άν ήταν έτσι. Πάντως τό Λούξους τών Μεγάλων απεργιών, νά ξέρετε ότι σέ μιά ιδιοτική επιχείρηση δέν υπάρχει γιατί η εταιρία θά παττήσει, καί χάννοντε και αυγά και καλαθάκια……….
    τό Υγραφο δέν τό πολυκατάλαβα βαίβεα, πώς τόγραψεσ και γιατί ;;;;; γι αυτό καί αδυνατώ νά εκφέρω γνώμη.

  19. GiHr 12:39 24/01/2013

    Πες τα ρε Φελνίκο…

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.