ΕΛΛΑΔΑ

Θα δοθεί μάχη μέχρι τέλους

Β. Κορκίδης: Ποτέ τις Κυριακές

Ξεκάθαρο όχι λέει ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου στη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές χαρακτηρίζοντας «υποκριτικό» το επιχείρημα ότι θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.

Β. Κορκίδης: Ποτέ τις Κυριακές

Ο πρόεδρός της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), Βασίλης Κορκίδης θέτει ως προϋπόθεση για οποιαδήποτε συζήτηση ως προς το πλαίσιο της αγοράς, την απόσυρση του άρθρου 6 του σχεδίου νόμου για τον Αγορανομικό Κώδικα

«H μάχη για τις Κυριακές θα δοθεί μέχρι τέλους» δήλωσε από το βήμα της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης της ΕΣΕΕ.

Η πρόταση της ΕΣΕΕ για τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, όπως είπε, είναι δύο Κυριακές το μήνα Δεκέμβριο, προ των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, και δύο Κυριακές, μία πριν το Πάσχα και μία με απόφαση του Τοπικού Εμπορικού Συλλόγου. Ορισμένοι εμπορικοί σύλλογοι έχουν προτείνει τρεις Κυριακές κατά την εορταστική περίοδο Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς και τρεις με απόφαση των Τοπικών Εμπορικών Συλλόγων.

Ο ίδιος χαρακτήρισε «τουλάχιστον υποκριτικό» να υποστηρίζει κάποιος ότι το άνοιγμα της Κυριακής θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας, όταν έχουν κλείσει το 2012 36.000 επιχειρήσεις και περισσότερες από 2.000 μεγάλες εμπορικές έχουν ήδη μπει στο άρθρο 99.

Ο Β. Κορκίδης επισήμανε ότι τα επιχειρήματα αναφορικά με την ενίσχυση της απασχόλησης και την τόνωση της κατανάλωσης στην περίπτωση λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων 52 Κυριακές είναι παντελώς αδύναμα και περιορίζονται σε πειραματισμούς που δεν αποδέχεται πλέον η ελληνική αγορά.

Τι είπε για τις εκπτώσεις

Η ΕΣΕΕ ζητά την αναστολή του θεσμικού πλαισίου της διενέργειας διαρκών προσφορών και τον σαφή ορισμό των περιόδων εκπτώσεων και προσφορών. Θεσμοθέτηση δύο ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων (Mid Season Sales), το πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου και το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου.

Πιο συγκεκριμένα προτείνει: α) η κάθε επιχείρηση να έχει δικαίωμα κατ' επιλογήν της να διενεργεί προσφορές μέχρι δύο δεκαήμερα το χρόνο και ποτέ συνεχόμενα, β) στις προσφορές να αναγράφεται μόνο τιμή χωρίς ποσοστό έκπτωσης και γ) όσον αφορά την απαγόρευση διενέργειας προσφορών, η συγκεκριμένη διάταξη θα πρέπει να διατυπωθεί ως εξής : «Τριάντα ημέρες πριν από την έναρξη των τεσσάρων περιόδων εκπτώσεων απαγορεύεται στους υπεύθυνους των εμπορικών καταστημάτων να ανακοινώνουν προς το κοινό εκπτώσεις, προσφορές ή προωθητικές ενέργειες με οποιονδήποτε ηλεκτρονικό η έντυπο τρόπο».

Όσον αφορά στα Stock-Outlet καταστήματα: α) να προσδιορισθεί νομοθετικά το αντικείμενο δραστηριότητος και οι όροι και προϋποθέσεις χαρακτηρισμού των εν λόγω καταστημάτων, β) στα προϊόντα να αναγράφεται μία μόνο τιμή και να σημαίνονται ανάλογα (stock, ελαττωματικό, προϊόν ειδικής παραγωγής) με τον αντίστοιχο για κάθε κατηγορία συγκεκριμένο προσδιορισμό που θα επισημαίνεται στην ετικέτα, γ) να απαγορεύεται στα stock - outlet η οποιαδήποτε ανάρτηση πινακίδων με ποσοστά έκπτωσης, δ) να απαγορεύεται στα καταστήματα αυτά η διάθεση εμπορευμάτων, τα οποία προσφέρονται ταυτόχρονα στην υπόλοιπη αγορά και ε) να δίνεται η δυνατότητα σε επιχειρήσεις να διαθέτουν ειδικό χώρο εντός τους καταστήματος για εμπορεύματα Stock.

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.