ΕΛΛΑΔΑ

Δεν εφαρμόζει το Ρυμοτομικό Δίκτυο

Ο δήμαρχος Ψυχικού καλύπτει την καταπάτηση δρόμου

Για άρνηση εφαρμογής του ρυμοτομικού σχεδίου και του διαγράμματος του οδικού δικτύου του Ψυχικού καταγγέλλουν τον δήμαρχο Παντελή Ξυριδάκη οι κάτοικοι της περιοχής. Παράλληλα, επισημαίνουν ότι ο δήμαρχος αρνείται ακόμη και να απαντήσει επί 9 μήνες στον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρο Ρακιντζή, καλύπτοντας καταπάτηση δημοσίας οδού.

Ο δήμαρχος Ψυχικού καλύπτει την καταπάτηση δρόμου

Πρόκειται  για την οδό Μελετοπούλου, πλάτους 6 μ. και αντιστοίχου πλάτους καταστρώματος 4 μ. , η οποία σύμφωνα με το εγκεκριμένο Ρυμοτομικό Σχέδιο και Διάγραμμα Οδικού Δικτύου του Ψυχικού –είναι μονόδρομος, τμήμα της όμως έχει καταληφθεί παρανόμως από κατοίκους που έχουν επεκτείνει προς την πίσω πλευρά των οικιών τους ιδιωτικούς κήπους.

Η συγκεκριμένη οδός, που ξεκινάει από την οδό Καλπακίου και τελειώνει στη συμβολή των οδών Μπλέσα και Ασλάνογλου, έχει διανοιχτεί και ασφαλτοστρωθεί σε ένα μήκος περίπου 96 μ ,   από δυσμάς, συμβολή με την οδό Καλπακίου προς ανατολάς, για την εξυπηρέτηση των εισόδων συγκροτήματος οικιών. Όσα οχήματα εισέρχονται, από δυσμάς, στην οδό Μελετοπούλου - που ακόμη και σήμερα είναι αδιέξοδη – και κινούνται σε αυτό το μήκος , για πρόσβαση ή στάθμευση στις 4 εισόδους του Συγκροτήματος, για να φύγουν , πρέπει να κινηθούν με την όπισθεν, γεγονός που προκαλεί μικροσυγκρούσεις και φθορές στα κινούμενα οχήματα ΙΧ, και στα πεζοδρόμια επί των οποίων αναγκάζονται να κινηθούν. Τα μεγαλύτερα οχήματα και κυρίως τα Κοινής Ωφελείας δεν μπορούν να κινηθούν στο τμήμα αυτό της οδού.

Ο κύριος και εμφανής λόγος για τη μη διάνοιξη της οδού είναι η παράνομη και με την ανοχή του Δήμου καταπάτηση της οδού και η φύτευση, με δενδρύλλια , ενός τμήματος του δρόμου σε απόσταση 95 μ περίπου από το πέρας της ασφάλτου προς ανατολάς και σε μήκος 62 μ περίπου. Τα δενδρύλλια αυτά είχαν φυτευτεί ( με καταπάτηση κοινοχρήστου χώρου ) από κατοίκους τα σπίτια των οποίων έχουν πρόσοψη στην οδό Τεπελενίου και με σκοπό να εμποδιστεί, για ιδιοτελείς λόγους, η διάνοιξη της οδού Μελετοπούλου

Παρά τις έντονες  διαμαρτυρίες των κατοίκων προς το Δήμο, γραπτές και προφορικές με αίτημα την πλήρη διάνοιξη της οδού, σύμφωνα με τα εγκεκριμένα Ρυμοτομικό Σχέδιο και Διάγραμμα Οδικού Δικτύου Ψυχικού ο δήμαρχος δεν έχει ανταποκριθεί στη στοιχειώδη υποχρέωσή του να εφαρμόσει το εγκεκριμένο σχέδιο.

Όπως καταγγέλλουν στο matrix24.gr οι κάτοικοι, οι διάφορες φάσεις αντιδράσεως του Δήμου (πάντα προφορικώς ), στις εκκλήσεις τους για διάνοιξη της οδού, έχουν ως στόχο να μην   θιγούν οι καταπατητές κάτοικοι (που φύτεψαν τα δενδρύλλια), για προφανείς λόγους. Μάλιστα, οι απαντήσεις  βασίζονταν σε λανθασμένα στοιχεία , π.χ. ότι ο εν λόγω δρόμος ήταν πλάτους 8μ , ενώ βάσει επισήμων στοιχείων (Έγγραφο Νομαρχίας Αθηνών – Διεύθυνση Πολεοδομίας) ήταν και είναι 6 μ (με προκύπτον πλάτος καταστρώματος 4 μ). Το λανθασμένο πλάτος των 8 μ. χρησιμοποιήθηκε από το Δήμο και τους διαφόρους  μελετητές του (και που κακώς δεν είχαν ερευνήσει το θέμα) , ώστε να προταθούν διάφορες λύσεις με εφαρμογή Parking και δυνατότητα αναστροφής κινήσεως των οχημάτων, κυρίως ΙΧ, και όλα αυτά τα αβάσιμα προκειμένου να μη γίνει πλήρης διάνοιξη της οδού, ως μονοδρόμου, που είναι η μόνη εφαρμόσιμη λύση για δρόμο πλάτους 6 μ και πάντα σύμφωνα με το εγκεκριμένα Ρυμοτομικό Σχέδιο και το Διάγραμμα Οδικού Δικτύου Ψυχικού.

Θα πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι οι κάτοικοι είχαν  προτείνει στο Δήμο, γραπτώς, να γίνει μια υποτυπώδης ισοπέδωση του αδιαμόρφωτου τμήματος του δρόμου, με δικές τους δαπάνες, εφόσον θα αναλάμβανε την εκρίζωση των δενδρυλλίων και τούτο για να μπορεί να γίνει χρήση του δρόμου έστω και ως χωματόδρομου. Αλλά και αυτή η πρότασή τους δεν είχε ανταπόκριση, δια της σιωπής του Δήμου! Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δήμαρχος ποτέ δεν έδωσε γραπτή απάντηση του στις αιτήσεις των κατοίκων για τη διάνοιξη του εν λόγω δρόμου .

Κατά την τελευταία συνάντησή των κατοίκων με το Δήμαρχο, ειπώθηκε ότι σκοπεύουν να θέσουν εκ νέου  το θέμα του δρόμου σε μελετητή και εν συνεχεία να υπάρξει σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, χωρίς να δίνεται καμία πειστική εξήγηση για τη μη εφαρμογή του εγκεκριμένου Ρυμοτομικού Σχεδίου και του Οδικού Διαγράμματος.

xartis

katapatisi-psixiko-2

3 αναγνώστες σχολίασαν

Συμμετοχή στην συζήτηση
  1. gram 12:07 25/04/2013

    O κ. Ξυριδάκης έχει αποδειχτεί ανίκανος να διοικήσει έναν τόσο μεγάλο και πλούσιο Δήμο σαν το Ψυχικό-Φιλοθέη.
    Φαίνεται πλέον ότι έφτιαξε το όνομα του στην πλάτη του Κρίτου Νεόφυτου. Στις επόμενες εκλογές πρέπει να δοκιμαστεί άλλος στην ηγεσία, που θα πρέπει λόγω του γραφειοκρατικού μας συστηματος να έχει πείρα στα δημοτικά θέματα.
    Είναι δύσκολο που να αρχίσει και τελειώσει κανείς.
    Το Ψυχικό έχει καταντήσει άναρχο με τα ταξί να σταθμεύουν παντού και τους οδηγούς να πηγαίνουν προς νερού τους ακόμα και στη 2η πλατεία.
    Στο Φάρο δεν μπορεί πια να περάσει κανείς από τα διπλοπαρκαρισμένα ταξί και τις κυρίες που σταματούν και από τις δύο πλευρές της 25ης Μαρτίου.
    Οι δρόμοι είναι πλέον μια αηδία αφού κανείς δεν επιβλέπει τους εργολάβους που δεν παραδίδουν αλλά απλώς εγκαταλείπουν τα έργα με λακούβες και μπαλώματα που ξεφτίζουν σε ένα μήνα.
    Τα μηχανάκια των ντελίβερι είναι κυριολεκτικά δημόσιος κίνδυνος αφού μόνον ανάποδα πηγαίνουν στους μονόδρομους. Τα πούλμαν των σχολείων βρήκαν το πιό βολικό και δωρεάν πάρκιγκ και σταθμεύουν παντού. Κανείς δεν ασχολείται με τη ροή της κυκλοφορίας της ώρες αιχμής για τα σχολεία. Και κανείς δεν βοηθά και δεν συμπληρώνει την αστυνομία στις περιπολίες που θα έπρεπε να κάνει διαρκώς.
    Κοινώς ένα γενικό κατσιβελιό και ένας Δήμος εικονικής πραγματικότητας. Αλλα το μαγουλάκι, φραπεδιά. Δεν τραβάμε ζόρι..

  2. Με βάση τις παραπάνω πληροφορίες, η σιωπή του Δημάρχου δεν είναι…χρυσός.

  3. Το δημοσιο συμφερον και η ποιοτητα ζωης ειναι η απροσκοπτη κινηση των αυτοκινητων η διατηρηση του πρασινου και της φυσης? Μου κανει εντυπωση που εμα συγχρονο μεσο σαν το Matrix24 παιρνει τετοια αναχρονιστικη θεση;

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.