ΚΟΣΜΟΣ
Αεροπορική τραγωδία στο Σαν Φρανσίσκο
Εκπαιδευόμενος ο πιλότος του μοιραίου Boeing 777
Ο πιλότος που είχε αναλάβει την προσγείωση του μοιραίου αεροσκάφους της Asiana Airlines στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο ήταν σε φάση εκπαίδευσης (όσον αφορά τον τύπο Boeing 777), ενώ λίγο πριν την συντριβή το πλήρωμα δοκίμασε να ακυρώσει τη προσγείωση. Δύο νεκροί, 60 αγνοούμενοι και 180 οι τραυματίες.

Δύο άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τους 307 επιβάτες και 180 τραυματίστηκαν, έξι εκ των οποίων είναι σε σοβαρή κατάσταση, όταν κατά την προσγείωσή του ένα αεροσκάφος Boeing 777 της εταιρείας Asiana Airlines τυλίχθηκε στις φλόγες στο διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ.
Σε φάση εκπαίδευσης ο πιλότος προσγείωσης
Όπως ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία, ο πιλότος που ήταν επιφορτισμένος με την προσγείωση, βρισκόταν σε κατάσταση εκπαίδευσης και ήταν η πρώτη πτήση του προς ένα αεροδρόμιο με jet αυτού του τύπου. «Ήταν η παρθενική πτήση του Λι Κανγκ-κουκ προς το αεροδρόμιο. Ήταν σε εκπαίδευση. Ακόμα και ένας βετεράνος κάνει εκπαίδευση για ένα νέο jet », ανέφερε ο εκπρόσωπος της Asiana Airlines. «Έχει μεγάλη εμπειρία και προηγουμένως είχε πετάξει στο Σαν Φρανσίσκο με διαφορετικούς τύπους αεροπλάνων, συμπεριλαμβανομένου και του Boeing 747 ... και ως συγκυβερνήτης σε άλλες πτήσεις με 777», είπε ο εκπρόσωπος. Ο Λι, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στην Asiana Airlines ως βοηθός το 1994, έχει 9.793 ώρες πτητικής εμπειρίας, αλλά μόνο 43 ώρες με Boeing 777 jet.
Όχημα διάσωση φέρεται να χτύπησε θανάσιμα τη μία από τις δύο νεκρές Κινέζες
Όχημα των υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών το οποίο κατευθυνόταν προς τον τόπο συντριβής του αεροσκάφους της εταιρείας Asiana στο διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο ενδεχομένως να παρέσυρε και να σκότωσε μία από τις δύο Κινέζες έφηβες που έχασαν τη ζωή τους στο αεροπορικό δυστύχημα, ανακοίνωσε χθες Κυριακή η πυροσβεστική υπηρεσία της περιοχής. Ο ιατροδικαστής του Σαν Φρανσίσκο διενεργεί νεκροψία-νεκροτομή για να διακριβώσει τα αίτια θανάτου του 16χρονου κοριτσιού, δήλωσε η εκπρόσωπος της πυροσβεστικής υπηρεσίας Μίντι Τάλματζ.
Προσπάθησαν να αποτρέψουν την προσγείωση
Το πλήρωμα του αεροσκάφους Boeing 777 της εταιρείας Asiana Airlines που συνετρίβη το Σάββατο στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο, προσπάθησε να αυξήσει ταχύτητα και να ματαιώσει τη διαδικασία προσγείωσης, μόλις λίγα δευτερόλεπτα πριν το αεροσκάφος χτυπήσει με το πίσω μέρος στον προβλήτα που βρίσκεται μπροστά από την πίστα του αεροδρομίου, σύμφωνα με τον καταγραφέα πτήσεων, που ανέκτησε η Εθνική Ασφάλεια Μεταφορών των ΗΠΑ (NTSB)
Η πρόεδρος της αμερικανικής υπηρεσίας Ντέμπορα Χέρσμαν, μιλώντας κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο αεροδρόμιο, είπε ότι δεν υπήρξαν ενδείξεις για τυχόν προβλήματα πριν από την απόφαση των πιλότων να διακόψουν την διαδικασία προσγείωσης και μόλις 7 δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση οι πιλότοι προσπάθησαν να αυξήσουν την ταχύτητα του αεροπλάνου.
Σύμφωνα με την Χέρσμαν τα δεδομένα του καταγραφέα πτήσης δείχνουν ότι το αεροπλάνο ταξίδευε με «σημαντικά χαμηλότερη από την προβλεπόμενη ταχύτητα» για περιπτώσεις προσέγγισης και προσγείωσης σε αεροδρόμιο. Το πλήρωμα προσπάθησε να ξεκινήσει ένα "go-around", διακόπτοντας τη διαδικασία προσγείωσης και επιταχύνοντας, μόλις 1,5 δευτερόλεπτα πριν την συντριβή.
Ψάχνουν να βρουν την αιτία του μοιραίου
Η έρευνα που έχει ξεκινήσει από το αμερικανικό Συμβούλιο Ασφαλών Μετακινήσεων (NTSB) δεν έχει διαλευκάνει ακόμη αρκετά σημεία γύρω από το δυστύχημα, αλλά το βασικότερο από τα όσα έχουν μέχρι τώρα προκύψει είναι πως η προσγείωση έγινε με αρκετά μικρότερη ταχύτητα από όσο έπρεπε. Όπως ανέφερε στην πρώτη ενημέρωση η εκπρόσωπος του NTSB Ντέμπορα Χέρσμαν, ο πιλότος ολοκλήρωνε την προσγείωση πετώντας με ταχύτητα αρκετά χαμηλότερη από τους 137 απαιτούμενους κόμβους.

e-πιλογές

Παρουσίασε μέσω του TikTok τις προτεραιότητες της κυβέρνησης
Χατζηδάκης: Το 2025 κάνουμε πράξη 5 βασικές δεσμεύσεις μας
Τον βασικό προγραμματισμό του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για το ...
Χτίστηκαν με ελαφρά τούβλα
Με υλικά από τη Ρόδο είναι κατασκευασμένοι οι τρούλοι της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη
Με υλικά από τη Ρόδο έχουν κατασκευαστεί οι τρούλοι του ναού της Αγίας Σοφίας στην ...
Στεγαστικό, αγορά εργασίας και ενέργεια
Έτος σταθμός για το Ταμείο Ανάκαμψης το 2025 - Οι μεγάλες μεταρρυθμίσεις
Σε δύο μεγάλα μέτωπα θα κριθεί η πορεία της ελληνικής οικονομίας το 2025. Το πρώτο ...
Νέος ακαδημαϊκός χάρτης
Τρίμηνο εξελίξεων για την Παιδεία
Περίοδος σημαντικών εξελίξεων αναμένεται να είναι το πρώτο τρίμηνο του 2025 για τον ...
Πόσο έχουν μεταβληθεί από το 2008 έως σήμερα
Εξοχικά δυο ταχυτήτων - Προκλήσεις, προοπτικές και στρατηγικές ανάπτυξης στις χειμερινές κατοικίες
Η ελληνική αγορά χειμερινών εξοχικών κατοικιών εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ...