ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το ΚΚΕ για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

«Κανένας μαθητής να μην παρασυρθεί από την κυβερνητική προπαγάνδα»

Καλεί σε άμεση οργάνωση πάλης «για να μην περάσει η αντιλαϊκή αντιδραστική ανατροπή στο σχολείο» και προτείνει μία σειρά στόχων.

«Κανένας μαθητής να μην παρασυρθεί από την κυβερνητική προπαγάνδα»

«Το νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή η κυβέρνηση είχε ήδη προετοιμαστεί, μέσα από τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα, την κινητικότητα - διαθεσιμότητες - απολύσεις των εκπαιδευτικών», επισημαίνει με μακροσκελή ανακοίνωσή του για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το ΚΚΕ, καλώντας μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς να μην πιστέψουν «την προπαγάνδα της κυβέρνησης για το μορφωτικό ρόλο του νέου Λυκείου, το χτύπημα της παπαγαλίας, την αντιμετώπιση της ανεργίας της νεολαίας, μέσα από τη σύνδεση με την αγορά εργασίας και τη μαθητεία».

«Όταν η κυβέρνηση μιλάει για “αναβάθμιση του μορφωτικού του ρόλου”, εννοεί ένα Λύκειο πιο ταξικό και με περισσότερους φραγμούς για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών», αναφέρει το ΚΚΕ.

Στην ανακοίνωση του κόμματος τονίζεται ότι το «Λύκειο παραμένει στενά συνδεδεμένο με την πρόσβαση στα πανεπιστήμια και τις αντιδραστικές αλλαγές που έχουν ήδη δρομολογηθεί σε αυτά (κύκλοι σπουδών, πιστωτικές μονάδες, κ.α.)» ενώ «ο συνυπολογισμός του βαθμού από την Α' τάξη και οι προαγωγικές εξετάσεις σε όλες τις τάξεις από δεξαμενή θεμάτων θα κρατήσουν ισχυρή την παραπαιδεία των φροντιστηρίων και την οικονομική αιμορραγία των λαϊκών οικογενειών».

Το ΚΚΕ καλεί σε άμεση οργάνωση πάλης «για να μην περάσει η αντιλαϊκή αντιδραστική ανατροπή στο σχολείο» και προτείνει τους εξής διεκδικητικούς στόχους:

- Οι εξετάσεις στο σχολείο να έχουν μόνο ενδοσχολικό προαγωγικό χαρακτήρα. Όχι στις πανελλαδικού χαρακτήρα εξετάσεις.

- Πανελλαδικές εξετάσεις για εισαγωγή σε ΑΕΙ - ΤΕΙ αποκλειστικά με την ευθύνη του κράτους και όχι των πανεπιστημίων. Απεριόριστη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών προτίμησης και επανάληψης της διαδικασίας όσες φορές θέλει ο υποψήφιος. Κατοχύρωση βαθμολογίας με ιδιαίτερη μέριμνα για τους εργαζόμενους μαθητές και τα παιδιά ειδικών κατηγοριών (ΑΜΕΑ, μειονότητα, μετανάστες, κλπ.).

- Αποδέσμευση του προγράμματος και της λειτουργίας του Λυκείου από τη διαδικασία επιλογής για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Κατάργηση κάθε διαχωρισμού και πρόωρου προσανατολισμού (Γενικό Λύκειο, ΕΠΑΛ, κατευθύνσεις κλπ).

- Το πτυχίο να είναι η μοναδική προϋπόθεση για το επάγγελμα. Καμία πιστοποίηση, κατάργηση του έτους μαθητείας. Πρακτική άσκηση ενταγμένη οργανικά στο πρόγραμμα σπουδών.

- Κανένα σχολείο χωρίς εκπαιδευτικούς και βιβλία. Χρηματοδότηση τώρα των Σχολικών Επιτροπών. Δωρεάν μεταφορά των μαθητών. Ένα γεύμα για τους μαθητές με ευθύνη και τη χρηματοδότηση των Δήμων.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.