AUTO - MOTO

Το επαναστατικό πρωτότυπο ρίχνει φως στις μελλοντικές προθέσεις της εταιρίας

Opel Monza Concept: Πρότυπο επόμενης γενιάς

Συνδυάζεται με το νέο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 SIDI turbo που αποδίδει 115 ίππους και ροπή 166 Nm.

Opel Monza Concept: Πρότυπο επόμενης γενιάς

Ελαφρού βάρους, αθλητική εμφάνιση, μοναδική τεχνολογία οθονών σε συνδυασμό με μελετημένη συνδεσιμότητα και αρθρωτή σχεδίαση που επιτρέπει τη χρήση βιώσιμων συστημάτων κίνησης – το Opel Monza Concept προσφέρει στυλ και υπερσύγχρονη απόδοση σε τέσσερις τροχούς και γίνεται πρότυπο για την επόμενη γενιά αυτοκινήτων Opel. Το επαναστατικό πρωτότυπο κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12 - 22 Σεπτεμβρίου, 2013) και ρίχνει φως στις μελλοντικές προθέσεις της εταιρίας.

Ένα Opel Monza έκανε την πρώτη παγκόσμια πρεμιέρα του στην IAA το 1977: Ήταν ένα μεγάλο coupé με εξακύλινδρο κινητήρα και βελούδινη λειτουργία. Το Monza κατασκευαζόταν μέχρι το 1986 και ανήκει εδώ και καιρό στην ελίτ των θρυλικών αυτοκινήτων. Το νέο Monza Concept ακολουθεί τώρα τα χνάρια του προκατόχου του: Το καλαίσθητο καπό με τη χαρακτηριστική κεντρική πτυχή συνεχίζει την παράδοση του εμπρός τμήματος του Monza με τη γνώριμο στυλιστικό στοιχείο Opel. Οι μεγάλοι αεραγωγοί σχήματος μπούμερανγκ μπροστά από τους θόλους των τροχών συμπληρώνουν την κομψή χρωμιωμένη μπάρα που φιλοξενεί περήφανα το λογότυπο της μάρκας.

Οι ανάγλυφες επιφάνειες του 4θ Monza Concept μήκους 4,69 m παραπέμπουν στα κύματα του ωκεανού που ‘σβήνουν’ στις ακτές. Αυτές οι ρέουσες επιφάνειες δείχνουν ανάλαφρες οπτικά, μία εικόνα που υπογραμμίζεται από τα μαρσπιέ που λεπταίνουν εμπρός από τους πίσω θόλους των τροχών. Παρά τη σπορ εμφάνιση και το επίπεδο σχήμα με ύψος μόλις 1,31 m, δεν θίγεται καθόλου ο χώρος αποσκευών – χωρητικότητα 500 L – ούτε ο χώρος για το κεφάλι των επιβατών. Αυτό οφείλεται στο ότι ολόκληρη η δομή του cockpit είναι περίπου 15 cm χαμηλότερη σε σχέση με τα συμβατικά μοντέλα. Στην πραγματικότητα, το Monza Concept προσφέρει την ίδια ευρύχωρη και ευάερη καμπίνα επιβατών με ένα μεσαίο αυτοκίνητο.

Για το Monza Concept, οι μηχανικοί επινόησαν ηλεκτροκίνηση που συνδυάζεται με σύστημα επέκτασης αυτονομίας με καύσιμο CNG (Compressed Natural Gas) – μετεξέλιξη της πρωτοποριακής τεχνολογίας του Ampera. Ο τρικύλινδρος 1.0 SIDI turbo νέας γενιάς  κάνει χρέη συστήματος επέκτασης αυτονομίας. Ωστόσο χρησιμοποιεί φυσικό αέριο αντί βενζίνης, βελτιώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του αυτοκινήτου (CO2). Με αυτή την οραματική προσέγγιση, η Opel εξακολουθεί να συνδυάζει τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης με τα οφέλη του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.