ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δείτε τα στοιχεία από τη Βουλή

Η «αδυναμία» της Χρυσής Αυγής στους εφοπλιστές!

Ιδιαίτερη κινητικότητα επέδειξε στη Βουλή η Χρυσή Αυγή για θέματα που άπτονται του ενδιαφέροντος των  εφοπλιστών.

Η «αδυναμία» της Χρυσής Αυγής στους εφοπλιστές!

Η κοινοβουλευτική Ομάδα του ναζιστικού κόμματος από την είσοδό της στο Κοινοβούλιο αξιοποίησε τα μέσα, που της παρέχει ο Κανονισμός του Σώματος και κατέθεσε δεκάδες ερωτήσεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, που τηρούνται στη Διεύθυνση Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής έχουν καταθέσει περισσότερες
από 140 ερωτήσεις, αναφορές ή ακόμη και αιτήσεις κατάθεσης εγγράφων προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου για διάφορα θέματα.
Στην πλειονότητά τους, οι ερωτήσεις υπογράφονται από τον βουλευτή Νικόλαο Κούζηλο.

Αξίζει να σημειωθεί πως, η Χρυσή Αυγή με 18 βουλευτές στη σύνθεσή της, έχει καταθέσει προς το υπουργείο Ναυτιλίας ίδιο σχεδόν αριθμό ερωτήσεων μέχρι σήμερα με τη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ (περίπου από 145 ερωτήσεις).

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες έχουν καταθέσει περί τις 115 ερωτήσεις αρμοδιότητας του υπουργείου Ναυτιλίας, το ΚΚΕ έχει καταθέσει 52 ερωτήσεις, το ΠΑΣΟΚ 65, η ΔΗΜΑΡ 58.

Σύμφωνα με τα κόμματα της Αριστεράς, το «ενδιαφέρον» της Χρυσής Αυγής προδίδει την προέλευση των αφανών χρηματοδοτών της. Εξάλλου το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του μετά τη δολοφονική επίθεση στο Πέραμα έκανε λόγο για «επανειλημμένες προτάσεις της Χρυσής Αυγής για την αύξηση των προνομίων των εφοπλιστών».

«Ενισχύστε τις ναυτιλιακές εταιρείες»

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ερώτηση του βουλευτή Κούζηλου, ο οποίος έχει καταθέσει ερώτηση ζητώντας την ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών από τα ναυτιλιακά χαρτοφυλάκια των τραπεζών αξίας 6 δισ.ευρώ.

Ο βουλευτής ζητούσε «να δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα ρευστότητας οι ναυτιλιακές εταιρείες», ενώ πολλές ήταν και οι ερωτήσεις του με τις οποίες ζητούσε «να αρθούν διάφορα γραφειοκρατικά εμπόδια για τον συγκεκριμένο κλάδο».

Ήταν υπέρ της «αμαρτωλής» τροπολογίας

Ένας ακόμη κρίκος στην αλυσίδα της «στοργής», που επιδείκνυε η Χρυσή Αυγή στον συγκεκριμένο κλάδο ήταν η στάση της στην τροπολογία, που απέσυρε τελικά η κυβέρνηση, σύμφωνα με την οποία δεν θα συμπεριλαμβανόταν στο πόθεν έσχες η συμμετοχή σε ναυτιλιακές εταιρείες.

Η Χρυσή Αυγή δεν πήρε θέση, όταν τα κόμματα ζητούσαν από την κυβέρνηση να την αποσύρει, ενώ ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Παναγιώταρος δήλωσε στη συζήτηση στην Ολομέλεια ότι η τροπολογία κινείται στη σωστή κατεύθυνση και γι΄ αυτό το κόμμα του τη στηρίζει.

Στις 25 Ιανουαρίου του 2013 ο βουλευτής Γιάννης Λαγός κατέθεσε ερώτηση για την ανάπτυξη της Επισκευαστικής Ζώνης στο Πέραμα, με την οποία ζητούσε να μειωθεί η γραφειοκρατία για την ίδρυση μιας ναυπηγοεπισκευαστικής επιχείρησης αλλά και να υπάρξει μείωση της γραφειοκρατίας προκειμένου ένα σκάφος να μπορεί να μπαίνει σε διαδικασία επισκευής, μετασκευής.

Ο ίδιος βουλευτής, με άλλη ερώτηση, ζητούσε να αναπτυχθούν οι διαθέσιμες εκτάσεις στον ΟΛΠ για τη χρήση του τομέα αυτοκινήτων (Car Terminal). Πολυάριθμες είναι πάντως οι ερωτήσεις της Χρυσής Αυγής για τη μη ιδιωτικοποίηση των ελληνικών λιμένων αλλά και το ναυτικό επάγγελμα.

1 αναγνώστες σχολίασαν

Συμμετοχή στην συζήτηση
  1. petrosp 19:14 08/10/2013

    Προφανώς η σχέση ήταν (είναι ??) αμοιβαία

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.