ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καινοτομία και κοινωνική υπευθυνότητα κόντρα στην κρίση

APIVITA: Νέες εγκαταστάσεις, επενδύσεις και ανάπτυξη

Η APIVITA γιορτάζει 35 χρόνια πορείας αναπτύσσεται και επεκτείνεται, προχωρώντας σε νέες επενδύσεις, οι οποίες είναι ιδιαίτερα σημαντικές όχι μόνο για την ίδια αλλά συνολικά για την οικονομία και την ανάπτυξη του τόπου, σε εποχές που η κρίση έχει γονατίσει την ελληνική οικονομία και την κοινωνία.

APIVITA: Νέες εγκαταστάσεις, επενδύσεις και ανάπτυξη

«Υλοποιώντας το όραμα των ιδρυτών της», η APIVITA εξελίσσεται σε μία καινοτόμο, τεχνολογικά εξελιγμένη, πράσινη εταιρεία με διεθνή παρουσία. Υπηρετώντας τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, «με υψηλή κοινωνική υπευθυνότητα και πίστη στη μοναδικότητά της, προχωράει σε σημαντικές αλλαγές, μπαίνει σε μια νέα εποχή και πρωταγωνιστεί στις διεθνείς αγορές».

Οι σημαντικότερες αλλαγές αλλά και στοιχεία διαφοροποίησης είναι:

• Η λειτουργία των νέων βιοκλιματικών εγκαταστάσεών της στο Μαρκόπουλο, πιστοποιημένων από τον Αμερικανικό Οργανισμό Φαρμάκων (FDA approved). Μια επένδυση ύψους 14,5 εκατ. ευρώ, όπου συγκεντρώνονται κάτω από μια στέγη η παραγωγή, η έρευνα και η διοίκηση της εταιρείας. Για την εταιρεία η κίνηση αυτή αποτελεί μία έμπρακτη δέσμευση αειφόρου ανάπτυξης και ποιότητας, αλλά και ένα ξεκάθαρο μήνυμα αισιοδοξίας στην Ελλάδα της κρίσης, προβάλλοντας την υγιή ελληνική επιχειρηματικότητα, που δημιουργεί, επενδύει και καινοτομεί καθημερινά.

• Ταυτόχρονα επενδύει στην αειφορία, ενισχύοντας τις θυγατρικές της εταιρείες Apivita Farm και Apigea με σκοπό την ανάπτυξη και εκμετάλλευση των ιδιόκτητων μελισσιών, την έρευνα και ανάπτυξη βιολογικών καλλιεργειών βοτάνων στην Αρκαδία , στη Θεσσαλία, στη Φθιώτιδα, στον Όλυμπο και σε όλη την Ελλάδα. Επίσης προάγει σε συνεργασία με γεωπόνους, μελισσοκόμους και βιοκαλλιεργητές την ελληνική φύση και βιοποικιλότητα.

Επενδύει στους ανθρώπους της. Στη στελέχωση της εταιρείας με νέους λαμπρούς ανθρώπους, στη συνεχή διαπαιδαγώγηση, εκπαίδευση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της και στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες και τους πελάτες της σε ολόκληρο τον κόσμο. Δημιουργεί νέες δομές λειτουργίας της εταιρείας, συνδυάζοντας την επιχειρηματικότητα και τη δημιουργικότητα με σύγχρονο διεθνοποιημένο και αποτελεσματικό management.

Επικεντρώνεται σε συγκεκριμένες αγορές. Εστιάζει στην αγορά της Ασίας, και συγκεκριμένα στην Ιαπωνία, στο Χονγκ Γκονγκ, τη Σιγκαπούρη, την Κορέα, την Ταϊβάν και την Κίνα.

Επενδύει στην επιστημονική έρευνα. Αυτή τη στιγμή συμμετέχει σε 7 ερευνητικά προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Επενδύει στην καινοτομία: Τον Σεπτέμβριο, το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας βραβεύτηκε στον Διαγωνισμό Εφαρμοσμένης Έρευνας και Καινοτομίας που οργανώνει ο ΣΕΒ και η Eurobank «Η Ελλάδα Καινοτομεί» .

Επενδύει στρατηγικά στο κέντρο της Αθήνας, ανοίγοντας το νέο της concept store στην οδό Σόλωνος 6. Πρόκειται για έναν πολυχώρο 5 ορόφων, που εκφράζει και αναδεικνύει τη φιλοσοφία, τις αξίες , το «είναι» της εταιρείας μας, προάγει την ελληνική φύση και τον πολιτισμό.

Ποια είναι η εταιρεία

Η APIVITA ιδρύθηκε το 1979 από τους φαρμακοποιούς Νίκο και Νίκη Κουτσιανά, που δημιούργησαν τα πρώτα τους προϊόντα μέσα στο φαρμακείο τους. Το όνομά της, που αντανακλά και το σύνολο της φιλοσοφίας της, προέρχεται από τις λέξεις Apis (μέλισσα) και Vita (ζωή), και APIVITA σημαίνει η ζωή της μέλισσας.

H APIVITA συνδυάζει μελισσοκομικά προϊόντα όπως πρόπολη, μέλι και βασιλικό πολτό, πιστοποιημένα φυτικά εκχυλίσματα και αιθέρια έλαια βιολογικής καλλιέργειας, για να παράγει φυσικά – με έως και 100% φυσικές συνθέσεις- αποτελεσματικά, ολιστικά προϊόντα.

Το πάθος και το όραμα της APIVITA «αγκαλιάζεται» αυτή τη στιγμή σε 14 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, στην Κύπρο, στην Ισπανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, τη Ρουμανία, την Ιαπωνία, το Χονγκ Κονγκ, τη Σιγκαπούρη, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ, την Αγγλία, την Κροατία, την Ουκρανία.

Η APIVITA σε αριθμούς:

Σεπτέμβριος YTD – Ενοποιημένα Στοιχεία

Σύνολο Καθαρών Πωλήσεων €23,6 εκ. έναντι €21,6εκ., την αντίστοιχη περσινή περίοδο,(9% αύξηση),

Μεικτό Περιθώριο Κέρδους €16,3εκ. έναντι €14,9εκ., την αντίστοιχη περσινή περίοδο, (9% αύξηση),

Καθαρό Λειτουργικό Περιθώριο Κέρδους (EBITDA), €2,9εκ. , έναντι €2,6εκ., την αντίστοιχη περσινή περίοδο, (11% αύξηση)

Από τις ενοποιημένες καθαρές πωλήσεις της περιόδου Σεπτεμβρίου YTD, 69% των πωλήσεων αφορούν την Ελληνική Αγορά και 31% τις Διεθνείς.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.