ΥΓΕΙΑ

Πως επιδρούν οι βιταμίνες C, A και Ε

Πως να θωρακιστείτε από το κρύωμα

Ο Νοέμβριος έφερε μαζί και την αλλαγή θερμοκρασίας, αφήνοντάς μας έκθετους στα κρυολογήματα, η θωράκιση του ανοσοποιητικού συστήματος με ψευδάργυρο και βιταμίνες όπως η βιταμίνη C, η βιταμίνη Α και η βιταμίνη Ε προστατεύουν από τις… «κακοτοπιές».

Πως να θωρακιστείτε από το κρύωμα

Ας δούμε τι ρόλο διαδραματίζει η κάθε μία από αυτές :

Βιταμίνη C

Διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού αφού συντελεί στην αυξημένη παραγωγή λευκοκυττάρων που είναι υπεύθυνα για την παραγωγή αντισωμάτων. Βιταμίνη C υπάρχει σε πιπεριές, εσπεριδοειδή, βατόμουρα, μπρόκολο, φράουλες ή λαχανάκια Βρυξελών.

Βιταμίνη Α

Συμβάλει στη φροντίδα του δέρματος και των βλεννογόνων τα οποία είναι στη πρώτη γραμμή άμυνας ενάντια στην εισβολή από ιούς, βακτήρια, μύκητες. Συναντάται σε τροφές ζωικής προελεύσης όπως συκώτι, αυγά, γαλακτοκομικά και ψάρια, ενώ βρίσκεται επίσης σε φυτικά τρόφιμα όπως τα φρούτα και λαχανικά με πορτοκαλί και κίτρινο χρώμα (καρότα γλυκοπατάτα, σπανάκι, βερίκοκο, μπρόκολο).

Βιταμίνη Ε

Παίζει καίριο ρόλο στην απόκρουση λοιμώξεων του ανώτερου αναπνευστικού. Τη συναντάμε στο ελαιόλαδο, τα αμύγδαλα, τα καρύδια, τα πράσινα λαχανικά αλλά και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

Ψευδάργυρος

Το συγκεκριμένο ιχνοστοιχείο συμβάλλει στην ενίσχυση της ανοσίας, αφού ακόμα και η μέτρια ανεπάρκεια συνδέεται με αυξημένη συχνότητα εμφάνισης λοιμώξεων. Πηγές πρόσληψης του είναι το κόκκινο κρέας, τα αυγά, το γάλα και τα όσπρια.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.