AUTO - MOTO

Προδιαγραφές ενός best seller

H συνταγή της επιτυχίας για το νέο VW Golf

Το VW Golf έβδομης γενιάς πατάει στα σχεδιαστικά χνάρια του προκατόχου του, πρόκειται όμως για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο με όλες τις προδιαγραφές ενός best seller.

H συνταγή της επιτυχίας για το νέο VW Golf

Τελικά η σχεδιαστική ομάδα του Walter de Silva έχει βρει τη χρυσή συνταγή. Μπορεί το νέο VW Golf να μην έχει μεγάλες διαφορές από τον προκάτοχό του, αλλά εάν καθίσεις και το μελετήσεις πιο ενδελεχώς θα διαπιστώσεις ότι ενώ πρέπει να ακολουθεί κατά ένα μεγάλο ποσοστό τις προηγούμενες γενιές, για να μην χάσει τον χαρακτήρα του, παράλληλα δεν περνάει απαρατήρητο για το κοινό που ξέρει καλά το best seller της Volkswagen. Οι αισθητικές παρεμβάσεις λοιπόν όπως η νέα μάσκα, οι νέοι προβολείς με φώτα ημέρας, τα πίσω φώτα και το retouch στις πλευρικές επιφάνειες έφεραν το 7ης γενιάς VW Golf πιο κοντά στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή.

Δεν είναι όμως μόνο το design. Είναι οι εξωτερικές διαστάσεις και το μεταξόνιο. Η εξέλιξη λοιπόν του νέου Golf αρχίζει από πάτωμα MQB που ήδη χρησιμοποιείται σε άλλα μοντέλα του γκρουπ. Πλεονέκτημα της συγκεκριμένης πλατφόρμας είναι η χρήση ενός νέου και ανθεκτικότερου ατσαλιού που είχε ως αποτέλεσμα την μείωση του βάρους του αμαξώματος, ενώ διαφορετικές είναι και οι διαστάσεις, μιας και το μήκος φτάνει τα 4.255 χιλιοστά, το πλάτος τα 1.799 χιλ., ενώ το ύψος έχει μειωθεί στα 1.452 χιλιοστά, κάνοντάς το πιο "επιθετικό". Εκτός των εξωτερικών διαστάσεων, έχει μεγαλώσει και το μεταξόνιο-2.637 χιλ.- με όφελος βέβαια την ευρυχωρία των επιβατών.

Άπαντες θα συμφωνήσουν στο πόσο ποιοτικό είναι το εσωτερικό του νέου Golf. Κι αυτό γιατί και εδώ η VW έχει μείνει πιστή στην συνταγή της αναβαθμίζοντας αισθητά τα υλικά που έχει χρησιμοποιήσει τόσο στο ταμπλό όσο και στις επενδύσεις της καμπίνας, ενώ το φινίρισμα και η συναρμογή δείχνουν με την πρώτη ματιά ότι ο πήχης έχει ανέβει πάνω για τα δεδομένα της κατηγορίας. Παράλληλα η νέα σχεδίαση του εσωτερικού πέρα ότι διαθέτει στοιχεία όπως το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων που παραπέμπουν σε κάτι πιο μεγάλο και πιο ακριβό, έχει και σημαντικές εργονομικές βελτιώσεις.

Δεν είναι όμως το design και οι διαστάσεις που θα κινήσει το ενδιαφέρον. Είναι κυρίως ο κινητήρας, ο οποίος αποτελεί ένα επιπλέον ατού του συγκεκριμένου μοντελου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση οι Γερμανοί συνδυάζουν τον γνωστό 8βάλβιδο υπερτροφοδοτούμενο 1.200άρη κινητήρα με το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, προκειμένου να αναβαθμίσουν ακόμα περισσότερο την εικόνα του best seller μοντέλου τους στους τομείς των επιδόσεων, της ευχρηστίας και της οικονομίας καυσίμου. Πράγματι, ο TSI των 105 ίππων και των 17,8 χλγμ. ροπής καταφέρνει να προσδώσει στην συγκεκριμένη έκδοση σπιρτάδα και ταχύτητα. Με άμεση απόκριση από χαμηλά, κορυφαία για τον κυβισμό ευστροφία, το Golf 1,2 TSI καταφέρνει να κινείται με ρυθμούς που πολλά από τα σημερινά ατμοσφαιρικά 1.600άρια θα ζήλευαν. Αρκεί να πατήσεις το γκάζι και από τις 1.500 σ.α.λ. δείχνει τη δύναμη του, με περισσή ευστροφία. Αλλά, όπως αναφέραμε το σημαντικότερο όλων είναι η οικονομία καυσίμου, όπου ακόμα και εάν το πιέσεις δεν ξεπερνά τα 7,3 λίτρα/100 χλμ. Σημαντικό ρόλο στην χαμηλή κατανάλωση παίζει και το σύστημα start/stop.

Σε ότι αφορά την συμπεριφορά του, το Golf 1,2 TSI κινείται ήσυχα, πατάει απροβλημάτιστα στα άσχημα οδοστρώματα και γενικά “προσέχει” τους επιβάτες του. Η δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου είναι άξια λόγου, τουλάχιστον σε ότι αφορά τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Σε ότι αφορά την ανάρτηση δεν πρόκειται για κάτι διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε με την τοποθέτηση της κλασσικής διάταξης (γόνατα McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος πίσω). Ο συγκεκριμένος συνδυασμός κατορθώνει να ελέγχει με ιδανικό τρόπο τις κινήσεις του αμαξώματος και να δίνει μία οδική συμπεριφορά που πείθει απόλυτα. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η ακαμψία του πλαισίου. Το Golf 1,2 TSI διαθέτει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και με παρόντα όλα τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά συστήματα ο οδηγός νιώθει το ίδιο άνετα είτε κινείται ήρεμα και χαλαρά, είτε πιεσμένα..

Η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης του Golf με το όφελος της κρατικής απόσυρσης ανέρχεται στα 16.890 ευρώ (για τo 5θυρο αμάξωμα).

Από το autoreport.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.