Neo

Κάλλιο στο «τρένο του ΠΑΣΟΚ», παρά στο «λεωφορείο της Ελιάς»

Στο «τρένο του ΠΑΣΟΚ» επιμένει να μένει ο Γιάννης Σουλαδάκης, ιστορικό στέλεχος του κόμματος, απορρίπτοντας το «λεωφορείο της Ελιάς» και μαζί τους … «58».

Κάλλιο στο «τρένο του ΠΑΣΟΚ», παρά στο «λεωφορείο της Ελιάς»

Σε ένα άρθρο του με …πολλούς αποδέκτες, ο κ.Σουλαδάκης, τάσσεται μεταξύ άλλων υπέρ του σαφούς, ορατού και καθαρά προσδιορισμένου λόγου, απορρίπτοντας τον κεκαλυμμένο, δυσδιάκριτο, αμφίσημο, χρησμικό και «Πυθιακό» λόγο. «Προτιμώ αυτούς (παρόλο που διαφωνώ ριζικά μαζί τους) που με σαφήνεια προτείνουν στον δημόσιο λόγο την διάλυση ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ και δημιουργία νέου πολιτικού φορέα της Κεντροαριστεράς .

Αυτούς, που δειλά προτείνουν την εκλογική συνεργασία ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ και όσων άλλων θέλουν, με ένα κοινό πρόγραμμα για τις Ευρωεκλογές που είναι εφικτό, διαχωρίζοντας το θέμα από τη συμμετοχή στην κυβέρνηση. Προτιμώ και αυτούς, που επιθυμούν την δημιουργία ενός κοινού προγράμματος για τις επόμενες εθνικές εκλογές, με όρους μέλλοντος και όχι παρελθόντος, που μπορεί να αποτελέσει και καταλύτη για ενιαία πολιτική κομματική έκφραση. Δεν προτιμώ αυτούς, που στο δημόσιο λόγο μιλάνε για μια μη κομματική κεντροαριστερά, που στην ουσία θα είναι κόμμα με παράλληλη ύπαρξη ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ, αλλά στον κοινωνικό τους λόγο, της παρέας, της ταβέρνας, η του σαλονιού, στολίζουν γενεές δεκατέσσερις και ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ και Βενιζέλο και Κουβέλη αλλά ακόμη και Σημίτη και Ανδρέα Παπανδρέου η και κάποιους, που οι «πελάτες» του κακού ΠΑΣΟΚ όταν “επιστρατεύτηκαν” στο ΑΚΡΟΠΟΛ της Ιπποκράτους, ως δια μαγείας μεταμορφώθηκαν σε “πολίτες”», γράφει μεταξύ άλλων.

Όσον αφορά στον ίδιο, δε, καταλήγει -μετά από μία συνοπτική αναφορά στις δικές του προτάσεις αλλά και στα σοσιαλιστικά κόμματα της Ευρώπης, για να αποδείξει πως τα σοβαρά κόμματα δεν διαλύονται- να λέει «παραμένω στο “τρένο του ΠΑΣΟΚ”, υπερήφανα και με ψηλά την σημαία του, σε μια προσπάθεια να ξαναενώσουμε τις δυνάμεις μας, δεν θέλω να μετεπιβιβαστώ στο “λεωφορείο της ελιάς” έτσι αυτοσχεδιάζοντας, πηγαίνοντας στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα…». Άλλωστε, θυμίζει πως το τρένο του ΠΑΣΟΚ από καρβουνιάρης, έγινε πετρελαιοκίνητο, ηλεκτροκίνητο και είναι η ώρα να γίνει ηλεκτρονικό. «Στο κάτω κάτω της γραφής, το τρένο και πιο ευρύχωρο είναι και πιο οικολογικό, πιο ασφαλές και μπορεί να ξαναπαραλάβει όσους κατέβηκαν σε κάποια στάση. Ενώ το λεωφορείο, είναι μέσο παλιάς κοπής και πολύ λίγους μπορεί να χωρέσει»…

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.