ΕΛΛΑΔΑ

Δουλειές του «αέρα»

Για να εργαστεί κάποιος στη Ryanair, πρέπει να... πληρώσει 3.000 ευρώ!

Προσλήψεις με τσουχτερά «δίδακτρα» που απογειώνουν τα κέρδη της εταιρείας.

Για να εργαστεί κάποιος στη Ryanair, πρέπει να... πληρώσει 3.000 ευρώ!

Ο λόγος για την αεροπορική εταιρεία Ryanair, οι εξαγγελίες της οποίας για τη δημιουργία θέσεων εργασίας στην Ελλάδα συνοδεύτηκαν από τις κυβερνητικές θριαμβολογίες περί έλευσης της ανάπτυξης.

Την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου και στις 25 Μαρτίου η εταιρεία  Crewlink για λογαριασμό της αεροπορικής εταιρείας ξεκινά, με συνεντεύξεις, τη διαδικασία επιλογής υπαλλήλων στη Θεσσαλονίκη, που θα στελεχώσουν τα πληρώματα καμπίνας, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ο ακριβής αριθμός.

Όσοι επιλεγούν από τις συνεντεύξεις θα υποχρεωθούν σε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης έξι εβδομάδων στις εγκαταστάσεις της Crewlink στη Γερμανία κοντά στη Φρανκφούρτη.

Εδώ όμως αρχίζει η οικονομική «αιμορραγία» για όσους επιλεγούν.

Στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναφέρεται, πως ο υποψήφιος προς πρόσληψη υποχρεούται   να καταβάλει απαραίτητα πάνω από 3.000 ευρώ! Πρέπει να δώσει 500 ευρώ για την εγγραφή στο πρόγραμμα εκπαίδευσης και 700 ευρώ για το κόστος διαμονής σε ειδικά καταλύματα δίπλα στις εγκαταστάσεις της Crewlink.

Το πόσο εγγραφής των 500 ευρώ , ξεκαθαρίζεται, πως δεν επιστρέφεται ακόμα και αν  ο υποψήφιος αποτύχει, ή εγκαταλείψει για οποιοδήποτε λόγο το πρόγραμμα.

Για το ποσό της διαμονής των 700 ευρώ η Crewlink δεν καθιστά σαφές τι θα γίνει στην περίπτωση μη πρόσληψης.

Το κόστος της εκπαίδευσης είναι ακόμα πιο τσουχτερό, καθώς ξεκινά από τα 1.749 ευρώ και φθάνει μέχρι τα 2.349 ευρώ, διαφορά που εξηγείται από το χρόνο και τον τρόπο καταβολής του ποσού. Εάν ο υποψήφιος στην αρχή του προγράμματος πληρώσει όλο το ποσό, τότε υπολογίζεται στα 1.749 ευρώ.

fees

Στην περίπτωση κατά την οποία ο υποψήφιος αποτύχει στην εκπαίδευση, τότε του επιστρέφεται το συγκεκριμένο ποσό. Εάν τελικώς, όμως, ο υποψήφιος δεν προσληφθεί, τότε η εταιρεία δεσμεύεται να του επιστρέψει τα χρήματα αυτά.

 Ο «ανταγωνιστικός» μισθός

Ο μισθός για μία θέση στο πλήρωμα καμπίνας στα αεροσκάφη της Ryanair, ξεκινά να καταβάλλεται μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης και εάν γίνει  η πρόσληψη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η εταιρεία δεν είναι διαφωτιστική σχετικά με το ύψος του μισθού. Αναφέρει, ωστόσο ότι, θα είναι ανταγωνιστικός σε σχέση με τα ισχύοντα στη χώρα που θα εργάζεται, δεδομένο που προοιωνίζεται ισχνούς μισθούς με βάση τις απολαβές των εργαζομένων στην Ελλάδα.   Παρέχεται ακόμα ένα επίδομα 1.200 ευρώ που καταβάλλεται σταδιακά τους πρώτους έξι μήνες και αφορά έξοδα όπως οι στολές και οι ειδικές κάρτες πρόσβασης.

Μετά από όλα αυτά, ποιος νέος υποψήφιος στην Ελλάδα με το 28% στην ανεργία, έχει 3.000 ευρώ να πληρώσει για έναν μισθό που δεν έχει καθοριστεί αλλά προμηνύεται μικρός, είναι ένα ζήτημα προς ενδελεχή διερεύνηση.

 

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.