ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ...

Εν όψει νέου κόμματος - Κινήματος από τον Γ. Παπανδρέου, εκτός από τον Β. Βενιζέλο και οι Α. Λοβέρδος, Λ. Γρηγοράκος, Γ. Μανιάτης, Φ. Γεννηματά, Ε. Χριστοφιλοπούλου, Χρ. Πρωτόπαππας, Κ. Σκανδαλίδης, Π. Κουκουλόπουλος κ.λ.π., εξανίστανται. Η "γραμμή τους": Δεν δικαιούται να το κάνει, θα είναι διασπαστής, θέλουμε ενότητα.

Ποιά ενότητα εννοούν; Προφανώς την ενότητα των αξιωματούχων, των δελφίνων, των κρατιστών και εξουσιαστών, δηλαδή μιά ενότητα χωρίς πολιτικούς και ιδεολογικούς δεσμούς, μιά ενότητα επίπλαστη στο όνομα της "υπευθυνότητας" και της (δικής τους) εξουσίας.

Μιλούν για ενότητα την ίδια ώρα που "σκοτώνονται" μεταξύ τους για τη διαδοχή του Βενιζέλου, για το που θα είναι υποψήφιοι και ποιός θα βγεί βουλευτής κάνοντας "deals" με τον αρχηγό με αντάλλαγμα την στήριξή τους, υπονομεύοντας, στις κατ' ιδίαν συνομιλίες τους, ο ένας τον άλλον.

Κατάντια. Αυτών που γι' αλλού κι αλλοιώς ξεκίνησαν και που εδώ και χρόνια έγιναν εραστές αξιωμάτων με βασικό μέλημα την εσαεί εξασφάλιση των κυρίαρχων προσωπικών, κομματικών και κρατικών θέσεων και ρόλων. Αυτών που θεωρούν τους πολίτες κουτόφραγκους και χαχόλους. Αυτών που, για την επιβίωσή τους, στηρίζονται στη δύναμη των κυρίαρχων ΜΜΕ κι ολημερίς ασχολούνται με την θετική προβολή τους από αυτά. Αυτών που μιλούν στο όνομα του κόσμου της εργασίας, αλλά οι ίδιοι (τουλάχιστον η συντριπτική πλειοψηφία -υπάρχουν και εξαιρέσεις) ή ποτέ τους δεν εργάσθηκαν ή έχουν ξεχάσει τι σημαίνει "βγάζω λεφτά και διακρίνομαι κοινωνικά μέσα από την, όποια, δουλειά μου".

Και στην αντιπέρα όχθη, την "παπανδρεϊκη", υπάρχουν πολλοί τέτοιοι. Γι' αυτό και ο Γ. Παπανδρέου υποχρεούται -ως ύστατη οφειλή του προς την κοινωνία των πολιτών και το κοινωνικό ΠΑΣΟΚ, αλλά και ως έμπρακτη αυτοκριτική του (επειδή δεν ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά στην απαίτηση "Γιώργο, άλλαξε τα όλα")- να διασπάσει και να εξαφανίσει πολιτικά το μόρφωμα που ακόμη αποκαλείται "ΠΑΣΟΚ".

Το δήθεν "ΠΑΣΟΚ" έπρεπε εδώ και χρόνια να έχει διαλυθεί συνολικά. Από τότε που μετατράπηκε ολοκληρωτικά σε συνασπισμό προσωπικών φιλοδοξιών και συμφερόντων των κάθε λογής και διαφόρων επιπέδων αξιωματούχων της εξουσίας με επιφατική και μόνο εξυπηρέτηση των ώριμων αναγκών και νόμιμων συμφερόντων του λαού. Από τότε που σταμάτησε να επιβάλλει αλλαγές και μεταρρυθμίσεις με προοδευτικό πρόσημο και χαρακτήρα. Από τότε που η ευθυγράμμισή του με τα κατεστημένα συμφέροντα έγινε αρχή και κανόνας για την αυτοεπιβίωσή του μέσω του ανταλλάγματος της στήριξής του από τα διάφορα συστήματα διαπλοκής.

Γι' αυτό ο Γ. Παπανδρέου, ανεξαρτήτως ποσοστού με το οποίο θα εισέλθει στη Βουλή, θα δικαιωθεί μόνον εάν, στον πολιτικό χρόνο μεταξύ των (επερχόμενων) επόμενων και των μεθεπόμενων εκλογών, αφιερωθεί στο καθήκον για σταθερότητα της χώρας και στην κυρίαρχη φροντίδα να μην πάνε χαμένες οι θυσίες των πολιτών και η οικονομική και κοινωνική καταστροφή τόσων ανθρώπων.

Όμως, ιστορικά και προσωπικά έχει και μιά ακόμη υποχρέωση ζωής και ονόματος. Να αποκαταστήσει την χαμένη τιμή του κοινωνικού ΠΑΣΟΚ και να βάλει τις βάσεις για ένα νέο Κίνημα - έκφραση του σύγχρονου κοινωνικού ριζοσπαστισμού. Ένα Κίνημα που, πρωτίστως και γνήσια, θα εκφράσει τον κόσμο της εργασίας και της ανεργίας, τον κόσμο της υγιούς επιχειρηματικότητας, τους νέους ανθρώπους, αλλά και τους οικονομικά και κοινωνικά κατεστραμμένους 50ρηδες και 60ρηδες, τους απόμαχους της εργασίας που ντρέπονται γιατί δεν έχουν πιά τη δυνατότητα να δίνουν κάθε μήνα, και ιδίως στις γιορτές, δώρα και χαρτζιλίκι στα παιδιά και τα εγγόνια τους.

Γι' αυτούς τους λόγους πρέπει, και οφείλει, να διασπάσει και να διαλύσει το σημερινό  μόρφωμα που τυπικά συνεχίζει να λέγεται ΠΑΣΟΚ, δικαιώνοντας το κοινωνικό ΠΑΣΟΚ, το ΠΑΣΟΚ της ιδρυτικής του διακήρυξης, το ΠΑΣΟΚ των αγώνων και της Αλλαγής.

Αλλά και ευρύτερα: Υποχρεούται και μπορεί να κάνει "μπάχαλο", όχι τη χώρα αλλά το σάπιο και αναξιόπιστο σύστημα εξουσίας, το οποίο κυρίαρχα ευθύνεται για τα αίτια της κρίσης και την ηθική και κοινωνική κατάπτωση της δημόσιας ζωής. Υποχρεούται να το κάνει γιατί αν και διετέλεσε επίλεκτο θεσμικό στέλεχος του καταρρέοντος συστήματος, εν τούτοις διαθέτει αναμφισβήτητη ηθική υπεροχή και αποδεδειγμένα μεταρρυθμιστικές εδραίες πεποιθήσεις.

Υποχρεούται να αναδείξει την υπαιτιότητα της δεξιάς κυβέρνησης Καραμανλή στην χρεωκοπία της χώρας και τις τραγικές ευθύνες της συγκυβέρνησης, μετά τις ευρωεκλογές, που οδήγησαν στην ουσιαστική κατάρρευσή της, κινδυνεύοντας -κι αυτό είναι το σημαντικό- να συμπαρασύρει, από δόλο ή βαρειά αμέλεια, στην κατρακύλα της και τη χώρα.

Ο Γ. Παπανδρέου είναι υπόχρεος έναντι των πολιτών και της δημοκρατίας να πράξει - δράσει για τα παραπάνω. Όμως δεν υποχρεούται μόνον, είναι πλέον φανερό ότι μπορεί κιόλας. Μιά πρώτη δήλωση έκανε, ζητώντας έκτακτο συνέδριο ΠΑΣΟΚ και εκλογή ηγεσίας από τη βάση, και έγινε χαμός κι ακόμη μεγαλύτερος χαμός εν συνεχεία και μέχρι σήμερα.

Ας αποδείξει ότι μπορεί ο φόρτος του ονόματος Παπανδρέου να μην είναι πλέον μόνον συναισθηματικός, αλλά και καθοριστικός για ν' αλλάξουν επιτέλους όλα και ν' ανοίξει δρόμους που θα οδηγήσουν στο "μετά", σε μιά Νέα Ελλάδα, στην οποίαν τις πολιτικές ηγεσίες του ορατού αύριο, σήμερα ουδείς γνωρίζει. Ο εξαγνισμός του πολιτικού κόσμου πρέπει να περάσει μέσα από την συνολική εξαφάνιση των πολλών "αδίκων" και, δυστυχώς, των ολίγων "δικαίων" πολιτικών προσώπων του σήμερα.

Αν ο Γ. Παπανδρέου δικαιωθεί ιστορικά αυτό θα γίνει μόνον εφόσον συμβάλλει αφενός στην "καταστροφή" του κατεστημένου και αφετέρου στην ανάδειξη ενός κοινωνικά δρώντος, με κολλημένα ένσημα, νέου πολιτικού προσωπικού αποφασισμένου και χωρίς ουδεμία εξάρτηση να (ξανα)σηκώσει την Ελλάδα λίγο ψηλότερα...

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Το ως άνω κείμενο μου το είχε στείλει προ ημερών ένας φίλος από τα παλιά, ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, που εδώ και χρόνια έχει, οικειοθελώς, αποστασιοποιηθεί από τα κομματικά δρώμενα. Δεν το έγραψε, όπως μου είπε, για να το δημοσιεύσω, αλλά για να μου πει τι πιστεύει αυτός ότι πρέπει να κάνει ο Γ. Παπανδρέου σε σχέση με το ΠΑΣΟΚ και το νέο κόμμα που διάβαζε ότι ετοιμάζεται. Ελπίζω να με συγχωρέσει που το δημοσιεύω χωρίς την άδεια του. Και τον ευχαριστώ που με έβγαλε από τον κόπο να ξενυχτήσω για να γράψω δικό μου άρθρο...

57 αναγνώστες σχολίασαν

Συμμετοχή στην συζήτηση
  1. Ο ΝΜ τα λει πολυ καλα. Τον Παπανδρεου τον αγαπαμε και τον θελουμε ομως δεν ειναι καταλληλη ωρα για τετια.Το καταλαβαινετε η η να το ζωγραφισουμε κιολας?

  2. Φτασαμε στο δταιρει και βασιλευε.Κ ανεις ετσι δεν θα μπει νστη βουλη .Ουτε οΠαπανδρεου ουτε ο Βενιζελος.
    Δεν ειναι ωρα για να κοιταμε τις καρεκλες. Οποιος πιστευει στο ΠΑΣΟΚ ιδου ηΡοδος ιδου και το πηδημα.Στα δυσκολα πρεπει να ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ονοων νοητω.

  3. ΓΙΑΝΝΑ 1:31 28/12/2014

    Καλέ πάτε καλά η να βάλω τις φωνές; λοβοτομή σας έκαναν; Ποιός Γιώργος ποιό ΠΑΣΟΚ ποιό κίνημα που θα εκφράσει τον κόσμο της εργασίας!!! κλπ κλπ τα όμορφα τα λόγια τα μεγάλα και μπλα μπλα..ο Γιώργος την είχε την ευκαιρία του και μια και δύο και τρείς φορές αντ΄ αυτού μας έβαλε στο ΔΝΤ μας έφερε τον Βενιζέλο και καλά θα κάνει αν θέλει να σώσει το τομάρι του, γιατί για τομάρι μιλάμε..για μυαλό δεν θα το έλεγα .. ας πάρει μια άδεια να κάνει καμιά ομιλία σε κανένα πανεπιστήμιο «ο φωτεινός παντογνώστης» ήσυχα ήσυχα μήπως και γλυτώσει την κατάντια του 0,00001% στις επερχόμενες εκλογές και αφήσει εμάς τους ταλαίπωρους να καθαρίσουμε μόνοι μας τα σκατά που άφησε πίσω του..έλεος πιά λυπηθείτε μας..πόση τιμωρία μας πρέπει που είμαστε καλοί ανθρώποι και επιτρέπουμε σε κάποιους να κυκλοφορούν ελεύθεροι κι ωραίοι σαν να μη τρέχει τίποτα χωρίς ενα συγνώμη που μας πέθαναν εμας και τρείς γενιές μπροστά απο εμας..ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ αγωνιζόμενη μια ζωή με ψηλά το κεφάλι και οχι δημόσια διορισμένη απο το ΠΑΣΟΚ..

    • κωστας 15:17 28/12/2014

      Αυτο παλι μου το μονο επιχειρημα ολων εσας ειναι να αναμασατε την κασετα «μας εφερε το ΔΝΤ»…λεει πολλα! Δεν πειραζει ομως…αυτα ολα τα χαριτωμενα που γραψατε θα μετρηθουν τωρα στην καλπη και αν ειστε τυχερη ο ΓΑΠ δεν θα γλιτωσει την «ξεφτιλα» του 0,0001,οπως αξιζει σε ενα «τομαρι»… κατι μου λεει οτι τρεμετε ηδη…

    • ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΩ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΣΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ !!!
      ΠΡΟΣ : Όσους ΧΑΦΤΟΥΝΕ την ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ των ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΜΜΕ και των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ και έχουν καταντήσει ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ και ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ του Γ. Παπανδρέου, χωρίς να είναι ικανοί να παραθέσουν κάποιο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ, αλλά αναμασάνε τις ΓΕΛΟΙΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ :
      Γιατί ακριβώς κατηγορείται ο Παπανδρέου ? Μήπως επειδή το 2010 δεν άφησε την χώρα να κάνει στάση πληρωμών και έτσι δεν ζήσαμε την ΜΑΥΡΗ ΦΤΩΧΙΑ που έζησε η χώρα την δεκαετία του 50 , ή όπως την έζησαν ΠΡΟΣΦΑΤΑ άλλες χώρες όπως π.χ. η Αργεντινη ?
      Κατηγορείτε τον ΓΑΠ που έδρασε σαν ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ αντί να κατηγορείτε τον Καραμανλή που ήταν ο ΕΜΠΡΗΣΤΗΣ της οικονομίας .
      Ο Καραμανλής ΗΤΑΝ Ο ΕΜΠΡΗΣΤΗΣ της Οικονομίας γιατί την περίοδο 2004 – 2009 :
      Διπλασίασε τις ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ (από 30 Δις σε 59 Δις), αύξησε το Χρέος κατά 68,5% (από 178 Δις σε 300 Δις ή 129,7% του ΑΕΠ).
      Εκτίναξε το Έλλειμμα από 3,3% το 2003 σε 15,6% το 2009 (36 Δις εκ των οποίων τα 24,5 Δις ήταν ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑ).
      Αύξησε το Έλλειμμα του Ισοζυγίου Τρεχουσών Συναλλαγών κατά 198,2% (από 8,65 Δις σε 25,8 Δις ή 11,2% του ΑΕΠ) .
      Αυτά ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ Δημοσιονομικά Στοιχεία που είναι ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΤΕ ΣΕ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ (σημ. Ασυγκρίτως ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ της ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗΣ Αργεντινής!!!), ΗΤΑΝ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ!!!
      Όσοι έχουν λίγο μυαλό στο κεφάλι τους, ας θυμηθούν ΤΟΝ ΣΑΛΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΦΕΤΟΣ επειδή η Γαλλία το 2013 είχε Έλλειμμα … 3,9% αντί … 3% που επιβάλλει το Σύμφωνο Σταθερότητας !!! Εμείς , με το Έλλειμμα 15,6% του Καραμανλή (ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΟ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ) τι περιμέναμε? ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΣΗΜΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ?
      Η Ελλάδα το 2009 ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗ ΧΩΡΑ. Αυτό που ο Παπανδρέου ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ (ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ) ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΑΤΑΚΤΗ, ΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ. Εάν ο Παπανδρέου είχε ολιγωρήσει ή έκανε αυτές τις … «παλληκαριές» που ισχυρίζονται εκ των υστέρων και … εκ του ασφαλούς κάποιοι «ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ» , Η ΧΩΡΑ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ.
      Ο Παπανδρέου είχε επί πλέον να αντιμετωπίσει ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ των των Εταίρων μας εξ’ αιτίας της Κυβέρνησης Καραμανλή η οποία είχε ρίξει την Αξιοπιστία της χώρας στο ΝΑΔΙΡ, επειδή έδινε συνεχώς ΨΕΥΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ στους εταίρους μας (Greek Statistics), αποκρύπτοντας συστηματικά τον οικονομικό ΚΑΤΗΦΟΡΟ της χώρας !!!
      Προς όλους τους ΑΣΧΕΤΟΥΣ και ΕΜΠΑΘΕΙΣ :
      α)Το θηριώδες ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΕΛΛΕΙΜΑ του Καραμανλή είναι που προσπαθεί η χώρα να ΜΗΔΕΝΙΣΕΙ ( με αιματηρές θυσίες όλων μας) και να φτάσει σε ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ. Ένα μεγάλο μέρος αυτών που πληρώνετε ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΑΛΟΙ, οφείλεται στα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ λάθη της κυβέρνησης Καραμανλή!!!Εγώ διαφωνώ με την πολιτική που ακολουθείται, δηλ. την μείωση του Ελλείμματος μέσω ΚΥΡΙΩΣ της μείωσης των Δαπανών (με αιχμή το ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΑ Μισθών και Συντάξεων) και όχι της αύξησης των Εσόδων, μέσω της ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ και όχι της ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ όπως γίνεται τώρα, πάταξης της ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ.
      β)Τα οικτρά Οικονομικά Στοιχεία και η έλλειψη ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ που μας «προικοδότησε» η κυβέρνηση Καραμανλή, ήταν οι αιτίες που το 2010 αποκλειστήκαμε από τις αγορές (αφού το ύψος των επιτοκίων έγινε απαγορευτικό) και η κυβέρνηση Παπανδρέου είχε να επιλέξει : ΜΝΗΜΟΝΙΟ ή ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ . Δηλαδή το ΦΑΣΜΑ της ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ έφερε το ΜΝΗΜΟΝΙΟ και ΟΧΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ !!!
      Καταλάβατε παλληκαράκια, ότι οι βρισιές σας πάνε σε ΛΑΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ? Αν δεν το καταλάβατε θα αποδειχτεί για μια ακόμη φορά, ότι Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ANIKHTH !!!

      • Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
        Να σου θυμήσω επίσης οτι οι Ευρωπαίοι, ήθελαν να μας τιμωρήσουν (βλέπε περιοδικό FOCUS και JEAN CLAUDE JUNKER » the game is over@) εξ αιτίας των GREEK STATISTICS αλλά και εξ αιτίας της περιβόητης δημοσιονομικής ,» εκδικητικής «,απογραφής του Αλογοσκούφη το 2004.

      • …θα συμφωνουσα σχεδόν σε ολα με οσα αναφερεσαι ….εκεινο που θα επρεπε η μάλλον θα ήθελα ηταν το απλό : στις 4 ΟΚΡΩΒΡΙΟΥ ειχε παρει 43% ….αν λέω αν στις 5 ή 6 έν πασει περιπτωσει σε 10 μερες ελεγε την ΑΛΗΘΕΙΑ που βιωσαμε, δηλαδή την πτώχευση, εβγαινε και με ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ μας ενημέρωνε για το τι παρελαβε και κυρησε ΑΜΕΣΑ εκλογες σε 1ή σε 2 μηνες τοτε θα ειμασταν μαζι του το 60% του Ελληνικου λαού και δεν θα βρισκάμασταν εδω που τώρα …..σερνομαστε… και οχι να τρεχει δεξιά και αριστερα και να κατηγορεί εσενα και εμενα οτι ειμαστε διαπλεκόμενοι και λαμογια, τεμπέληδες και ότι άλλο λέχθηκε ενώ παράλληλα συνεργαζόταν με το ΔΝΤ τρόπους και διαδικασίες»εμπλοκής» τελος πάντων με αποτέλεσμα στις 10 Μαίου να ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ μόνος του με τον ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ την πρώτη σύμβαση και η οποία ακόμη συζητείται ότι ΔΕΝ πέρασε από την βουλή. Με εκτίμηση.

    • ΜΑΤΑ 3:01 04/01/2015

      ΤΙ Παπαγαλιζετε ολοι με το ΔΝΤ?οταν παρακαλουσε για λυσηο Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ με ολους οσους τα ειχαν κανει σκατα βλεπε Κ.καραμανλης ολοι του γυρισαν την πλατη γιατι βολευε ενα θυμα να τους εξασφαλησει καρεκλες ξεχασατε τους κουμπαρους τους ζαχαροπουλους το ικα τα φακελακια παντου και ξαφνικα το ΠΑΣΟΚ ηταν το κακο σπυρι!!!Τ ο Πασοκ ανοητοι σας εδωσε το δικαιωμα να ζειτε σαν ανθρωποι να μιλαμε οπως μιλαμε εδω, να παει και η κουτση μαρια διακοπες, να εχουμε ολοι 4-5 αυτοκινητα ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ Ελληνες οσφυοκαμπτες ολοι γινατε σας αρεσει ο βουρδουλας φαινεται
      παρτε χρυση αυγη και τσιπρα να χορτασετε πεινα δικτατορια ξυλο και αιμα σας αξιζει γιατι δεν σκεφτεστε ολοι οι αλλοι τι σας φταιμε?το γελοιο 3% σε μια νυχτα εγινε 22% και ΣΩΤΗΡΑΣ?Κανεναν δεν προβληματησε αυτο?αναρωτιεμαι το χρημα σας χειριζεται με καποιους λαζοπουλους αλλα οταν ξυπνησετε θα ειστε στα σκουπιδια ΟΛΟΙ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩς ΠΡΟΤΙΜΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ κομμουνισμος στην Ελλαδα?ληγμενα πινετε ολοι?

      • Πεστα κοπελα μου πεστα να χαρεις γιατι ποναει ο λαομος μου να τα φωναζω!!!!!!!!!!!!!

  4. Μπορεί, άραγε,
    να διαλύσει κάποιος κάτι
    που εδώ και δεκαετίες έχει πάψει να υπάρχει;
    Ιδιαίτερα αν και ο ίδιος είναι συμμέτοχος και συνένοχος στην κατάντια του:
    “ό,τι πιο ελπιδοφόρο, πολιτικά, από την απελευθέρωση από τους Τούρκους”;
    Εκτός κι αν εννοεί το “ΠΑΣΟΚ”.
    Αυτό, προσωπικά, μου είναι απολύτως αδιάφορο.
    Ας το κάνουν “φέτες”.
    Ένας “βολεματικός” καραδεξιός σχηματισμός λιγότερο…
    (γι’ αυτό και “φωνή βοώντος…” διαμαρτύρομαι εδώ:
    http://ekountouris.blogspot.gr/2013/09/3.html)

  5. Ο Παπανδρεου θα δικαιωθεί.Προεταξε το εθνικο συμφέρον και όχι το δικο του,σε αντιθεση με τους Σαμαρο-Βενιζελικους που προτασσουν το προσωπικο τους,καταφευγοντας εως και στις…αγοραπωλησίες.

  6. Eleni.Aletra 18:08 27/12/2014

    Το κείμενο αυτό του παλαιού στελέχους του ΠΑΣΟΚ, όπως εσείς μας ενημερώνετε, αποτυπώνει και περιγράφει με ακρίβεια τη «νοσηρή» κατάσταση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στο «Σαμαροποιημένο» ΠΑΣΟΚ. Όλα αυτά τα στελέχη – Λοβέρδος, Σκανδαλίδης, Γρηγοράκος και η κυρία Φώφη Γεννηματά (η οποία έχει αναλάβει και ρόλο διαμεσολαβητή, όπως μαθαίνουμε) δεν υπηρετούν τις αρχές και αξίες του πάλαι ποτέ ΠΑΣΟΚ, αλλά το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η εξουσία, γιατί γνωρίζουν πολύ καλά ότι χωρίς αυτή είναι «πουκάμισα αδειανά»…Και θεωρώ ότι ο Γιώργος Παπανδρέου, παρά τα όποια λάθη έχει κάνει, δικαιούται να κάνει μια καινούρια αρχή, χωρίς τα «βαρίδια» του παρελθόντος, με νέα πρόσωπα και με νέες ιδέες, που δε θα μας θυμίζουν τίποτα από τους «εξουσιολάγνους» – ρέμπελους και κακούς «πολιτικάντηδες», που έχουν χρησιμοποιήσει την εξουσία για δικό τους προσωπικό όφελος και όχι για την κοινωνία. Και θα τελειώσω με το σύνθημα του Γιώργου Παπανδρέου: «βουλιάξαμε γιατί δεν αλλάξαμε»!

  7. Θα σου πω εγώ αρθρογράφε τι πρέπει να κάνει ο Παπανδρέου ως άμεση υπαρξιακή του οντολογικά οφειλόμενη δράση του, και μεταβίβασε και στο φίλο σου την άποψη μου, άποψη που, σημειωτέων, την υποστηρίζει η ψυχολογική, φιλοσοφική και θεολογική, γνωσιολογική μου, κατάρτιση.

    Ο Παπανδρέου, λοιπόν, οφείλει στο όνομα της Αγίας Τριάδας και στο όνομα του Ελληνικού λαού, να δέσει μια πέτρα στον λαιμό του και να φουντάρει εαυτόν σε εκείνα τα σημεία που αρέσκεται να βρίσκεται με το κανό του. Είναι η μόνη έντιμη πράξη που του ανήκει να εκτελέσει.

  8. Αθηνα 17:23 27/12/2014

    Η αποθέωση του παραλογισμού…Οφείλει να αποκαταστήσει την τιμή του κοινωνικού ΠΑΣΟΚ αυτός που μείωσε 50% το βιοτικό επίπεδο του κόσμου…Οφείλει να διαλύσει το ΠΑΣΟΚ αυτός που με κείμενο-παρέμβαση ζητούσε Συνέδριο εδω και τώρα…Οφείλει να ξεμπροστιάσει τον Καραμανλή αυτός που στους πρώτους 9 μηνες τηςκυβέρνησης του τον έβγαλε λάδι!!!!! ρε τι παίρνετε!!!!

  9. Ανεξάρτητα του χρόνου και του τρόπου εκδήλωσης μιας τέτοιας πολιτικής πρωτοβουλίας, ο ΓΑΠ προσπαθεί να υπερβεί τις ιστορικές ευθύνες που του αναλογούν για την κατρακύλα θεσμών και οικονομίας και να σηματοδοτήσει κάτι καινούργιο. Κάθε νουνεχής Πολίτης που πραγματικά ασπάζεται την κινητήρια δυναμική της κοινωνικής Αριστεράς δεν μπορεί παρά να ενστερνιστεί τουλάχιστον την ελπίδα που περικλείει η επικείμενη πρωτοβουλία και να συμμετάσχει προσθέτοντας, βέβαια, και από πλευράς του σκέψεις και πρόταση για την αφήγηση νέου εθνικού οράματος και σύγχρονου παραγωγικού μοντέλου ανάπτυξης.

  10. Αγγελος 23:01 26/12/2014

    Kαποιοι ανιστοριτοι λενε οτι η δημιουργια νεου κομματος ειναι προσβολη στο Ανδρεα.Ο Ανδρεας εδειξε τον δρομο οταν αψηφησε την Ενωση Κεντρου και ιδρυσε το ΠΑΣΟΚ.

  11. ΝΜ 21:53 26/12/2014

    O Παπανδρεου καταφερε να καψει το μεγαλυτερο «χαρτι» που ειχε..Θα ηταν μετα τις εκλογες ο «μονοδρομος». Η μοναδικη λυση, ο μονος που θα μπορουσε να ενωσει και να τους βαλει ολους κατω απ την ιδια «σημαια». Και αυτο θα τον εκανε χωρις να υπαρχει αντιπαλη πλευρα και επιλεγοντας ο ιδιος τα παντα (ορους, ατζεντα, πολιτικη). Το εχασε αυτο το πλεονεκτημα και δυστυχως οχι για να βελτιωσει τη δικη του θεση (που σημαινει στην ουσια ισχυροποιηση του ιδιου του χωρου ), αλλα επειδη συγκεκριμενοι ανθρωποι που βλεπαν οτι δεν θα ξαναεκλεγουν βουλευτες, πονταρουν στην εκλογη τους απο ενα κομμα του Παπανδρεου. Αυτο ειναι το κοινο μυστικο που ολοι το καταλαβαινουν. Δυστυχως ή ευτυχως κύριε Φελέκη, ο Παπανδρεου δεν ειναι ουτε Κουβελης ουτε Καμμενος, να εχει κομμα του 8% και να ειναι και χαρουμενος! Καποιος θα πρεπει να του το εξηγησει αυτο γιατι μαλλον υποτιμα τον εαυτο του. Θα επρεπε να απιτησει μετα τις εκλογες να του κανουν απαντες στο Πασοκ «μετανοια», να του το παραδωσουν, και τοτε να αποφασισει αν θα το διαλυση, αν θα κανει νεο κομμα και ποιους θα δεχτει σε αυτο. Έχει υποχρεωση απεναντι στην ιστορια της οικογενειας του, οχι να διασπασει το ΠΑΣΟΚ (το οποιο πεθανε οριστικα το 2012 με τη στηριξη στην κυβερνηση Σαμαρα), αλλα να φτιαξει «κατι μεγαλο» και να κανει πραξη το προγραμμα για την μεταρρυθμιση του κρατους που τον εφερε στην εξουσια το 2009. Δυστυχως αυτη η κινηση ηταν 100% προς τη λαθος κατευθυνση. Πλεον ειναι μερος του προβληματος και μονο ενωτικος δεν εμφανιζεται..

    • Θ.Τ. 18:43 27/12/2014

      Προχωρημένο «ξεκάρφωμα» μεν
      αντοπαπανδρεικό δε .
      ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
      ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ
      Ποιός άλλος το είπε,
      ποιός άλλος το έβαλε μπροστά .

      • NM 19:52 27/12/2014

        Ευχαριστω για τον χαρακτηρισμο «αντι» αλλα μαλλον με αδικει. Το γραψατε για καποιον που αυτοτοποθετειται στον ιδιο χωρο με τον Παπανδρεου (ουτε κεντροαριστεροσημιτικα ουτε σοσιαλδημοκρατικοδεξια) και για καποιον που πιστευει οχι μονο στο «ονομα» Παπανδρεου, αλλα στις πολιτικες προτασεις που εχει ο Γιωργος Παπανδρεου. Κριτικη δεν κανει μονο ο εχθρος αλλα και αυτος που ξεκαθαρα διαφωνει αλλα συνεχιζει να εχει αγωνια και ενδιαφερεται..

  12. ΤΑΣΟΣ Τ. 20:45 26/12/2014

    Επειδή η κουβέντα γίνεται με επίκεντρο όχι τον ΓΑΠ αλλά τον Ανδρέα, γεγονός που από μόνο του δείχνει και το ειδικό πολιτικό βάρος των προσώπων, θέλω να θυμίσω την αποστροφή της ομιλίας του Σκανδαλίδη στην πανελλήνια συνδιάσκεψη πρίν από την εκλογή προέδρου το 2007. Είπε ο Σκανδαλίδης επί λέξει «εύχομαι να μην αποδειχθεί ο Γιώργος Παπανδρέου ο «Σοφοκλής Βενιζέλος» του ΠΑΣΟΚ. Φαίνεται ότι δυστυχώς δεν έπιασε η ευχή !!!!

  13. Ενδιαφέρον το κείμενο και οι απόψεις. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι είχε την ευκαιρία ο Γ.Παπανδρέου να τοποθετηθεί με σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα στα τεράστια θέματα της Ελλάδας. Χωρίς να αποδοθεί φυσικά όλη η ευθύνη μόνον στον Ηγέτη του ΠΑΣΟΚ και Πρωθυπουργό που μας έβαλε στο Μνημόνιο, ωστόσο κατά την γνώμη μου βρέθηκε ανέτοιμος αν όχι μικρότερος των περιστάσεων. Επειδή η ζωή είναι κύκλος και υπάρχει ακμή και παρακμή, νομίζω ότι θα έπρεπε να παραμείνει απλός πολίτης και να περιμένει τις εξελίξεις της επόμενης δεκαετίας. Αν έχει αξία και βαρύτητα θα δοθεί πάλι η πολιτική ευκαιρία στο μέλλον.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.