ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το σχέδιο του υπουργού Παιδείας, «γιατί τα λεφτά λείπουν»

Μπαλτάς: Θα κάνουμε τα πάντα για να καλύψουμε τις κενές θέσεις στα σχολεία

Μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς, εξήγησε ότι οι δυσκολίες είναι μεγάλες για να καλυφθούν οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών «γιατί τα λεφτά λείπουν» και οι μόνιμοι διορισμοί για τους οποίους έχει δεσμευθεί η κυβέρνηση έχουν καθυστερήσει.

Στις 20.000 υπολογίζει ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς τις κενές θέσεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία και τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ1 ότι θα γίνει το παν «για να αντιμετωπιστεί μια εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση». Τα σχολεία θα ανοίξουν φέτος με αναπληρωτές δεδομένου ότι για να γίνουν οι προσλήψεις πρέπει να ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία και να δημοσιευθεί προκήρυξη, έτσι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί δεν θα είναι τον Σεπτέμβριο στα σχολεία. Όπως σημείωσε ο υπουργός προτεραιότητα είναι να μπουν οι μαθητές στις σχολικές αίθουσες την πρώτη ημέρα του σχολικού έτους και να υπάρχουν καθηγητές.

Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας, οι μισές περίπου κενές θέσεις μπορούν να καλυφθούν μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ. Για τα υπόλοιπα κενά θα αναζητηθούν πιστώσεις σε συνεργασία με τον υπουργό Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη.

Ερωτηθείς αν είναι στις σκέψεις του υπουργείου η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, απάντησε ότι δεν θέλει να δεσμευθεί με ένα ναι ή όχι σε μια τέτοια δύσκολη ερώτηση. Όσον αφορά το ωράριο των εκπαιδευτικών ξεκαθάρισε ότι δεν θέλει να δεσμευτεί αυτή τη στιγμή με μία απάντηση και είπε: «Η χώρα βρίσκεται σε κρίση όλοι πρέπει να βάλουμε τον όβολο μας για να ξεπεραστεί η κρίση. Αν χρειαστεί ένας δάσκαλος να κάνει μια ή δυο ώρες παραπάνω ως συμβολή στο ξεπέρασμα της κρίσης νομίζω ότι θα το δεχθεί. Ο καθένας οφείλει να συμβάλει με τον τρόπο του για να ξεπεραστεί η κρίση».

Σχετικά με το πολυνομοσχέδιο, το οποίο εξακολουθεί να δέχεται σφοδρή κριτική από την αντιπολίτευση είπε ότι έχει σταλεί στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και πορεύεται προς την επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, ώστε να ακολουθήσει την κοινοβουλευτική οδό.

Ο υπουργός Παιδείας σημείωσε ότι δεν καταλαβαίνει το λόγο για τον οποίο το νομοσχέδιο αποτελεί casus belli και υποστήριξε ότι ο τόσος θόρυβος οφείλεται σε παρανόηση και διαστρέβλωση.

«Δεν καταλαβαίνω τι είναι εκείνο το φοβερό στο πολυνομοσχέδιο που δημιουργεί το casus belli», πρόσθεσε και υποστήριξε ότι με συζήτηση μπορούν όλες οι κατηγορίες να εκπέσουν.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.