• Νέα προειδοποίηση Τσίπρα στους δανειστές

MEDIA

Αποσύρουν τη διαφήμιση

Jumbo: Το χιούμορ δεν «κόβεται»

Η διαφημιστική εταιρεία που εκπροσωπεί τα Jumbo, ανακοινώνει ότι δεν δέχεται την λογοκρισία και για τον λόγο αυτό αποσύρει εντελώς την διαφήμιση.
dimitriou

Με τίτλο: ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ «ΚΟΒΕΤΑΙ» γράφουν:

Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν».

Τα JUMBO, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.

Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.

Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου.

Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη.

Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.

Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας JUMBO, δεν θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.

Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.

Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αβγά σας!

Η φράση που έπρεπε να κοπεί

Σημειώνεται ότι για να συνεχιστεί η προβολή της διαφήμισης κρίθηκε ότι έπρεπε να αποσυρθεί η φράση «Χτύπα, Χτύπα σαν άντρας» από τη διαφήμιση των Jumbo με την Άντζελα Δημητρίου.

Η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων δημοσιοποίησε δελτίου τύπου, επισημαίνοντας την κρισιμότητα του μηνύματος αναφορικά με την ενίσχυση της βίας κατά των γυναικών και ζητώντας την απόσυρση της συγκεκριμένης φράσης από τη διαφήμιση.

Η αφαίρεση του μηνύματος δεν πραγματοποιήθηκε και η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων θεωρώντας το παραπάνω σύνθημα σεξιστικό και επικίνδυνο, στο βαθμό που παρουσιάζει εγκληματικές συμπεριφορές ως «κανονικότητα» ή «επικοινωνία», προχώρησε σε αίτηση ελέγχου στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ).

Τη Δευτέρα, 18/4/2014, παρουσία της Επιτροπής του ΣΣΕ, στελέχη της ΓΓΙΦ με επικεφαλής την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Υπηρεσιών προς Πολίτες και Φορείς της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων, κα Θεοδώρα Κατσιβαρδάκου, εξέθεσαν στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας το έργο και τις θέσεις της ΓΓΙΦ σε σχέση με τη βία κατά των γυναικών, αποδεικνύοντας ότι η φράση «Χτύπα, Χτύπα σαν άντρας» συνιστά σεξιστικό λόγο, αντιτίθεται στη θεώρηση της ισότητας των φύλων και, τελικά, μπορεί να ενισχύσει το πρόβλημα της έμφυλης βίας.

Σύμφωνα με την απόφαση Αρ. Σ1102 του ΣΣΕ, η οποία δημοσιοποιήθηκε στις 19/4/2015, η διατύπωση «Χτύπα, Χτύπα σαν άντρας» προσκρούει στα άρθρα 1.2 και 4.1 του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) και έπρεπε να τροποποιηθεί εντός 2 ημερών σε όλα τα μέσα δηλαδή μέχρι και την Πέμπτη 21/4/2016.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.