AUTO - MOTO

Με το Nissan Pulsar 1.6 DiG-T 190ps στην ανάβαση Διονύσου

anavasi_dionisos-test-nissan-(13)_Top

Η ανάβαση Διονύσου για εμένα που είμαι νεότερος είναι γνωστή, ακουστή και θρυλική από τις αναφορές των μεγαλύτερων και τα όποια λίγα βίντεο της εποχής. Η τελευταία φορά που είχε διοργανωθεί ήταν τον Οκτώβριο του 1976 και στα χρόνια που πραγματοποιούνταν είχαν αγωνιστεί σε αυτήν ονόματα θρύλοι όπως Μοσχούς, Πεσμαζόγλου, «Ιαβέρης», «Σιρόκο», «Λεωνίδας», «Ήβηξ», «Πήγασος» κ.α.

Εν έτη 2016 η ανάβαση Διονύσου επιστρέφει στο καλεντάρι του πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων και στο High Octane πήραμε το Nissan Pulsar 1.6 DiG-T με τους 190ps για να γνωρίσουμε την ανάβαση αλλά και το ιαπωνικό hatchback. Η διαδρομή εκκινεί από τη Νέα Μάκρη στην Αττική (Ανατολή πιο συγκεκριμένα) και τερματίζει στον Άγιο Πέτρο.

anavasi_dionisos-test-nissan-(20)

Όπως διαπιστώσαμε πρόκειται για μία πολύ απαιτητική διαδρομή καθώς οι κλειστές στροφές και οι φουρκέτες λάμπουν διά της απουσίας τους. Η μόνη στροφή που μπορεί να χαρακτηριστεί ως φουρκέτα - και αυτή όχι πολύ κλειστή - είναι η Κ1 και από εκεί και πέρα έχουμε έναν συνδυασμό από πατημένα “S”, πολύ γρήγορων στροφών και μεγάλων ευθειών. Αναμφίβολα πρόκειται για μία πάρα πολύ γρήγορη ανάβαση κάτι που αναμένονταν άλλωστε καθώς αντικατέστησε στο πρόγραμμα την ανάβαση Δερβενοχωρίων που τα τελευταία χρόνια αποτελούσε την πλέον γρήγορη ανάβαση του πρωταθλήματος.

anavasi_dionisos-test-nissan-(19)

Η διαδρομή λοιπόν είναι πάρα πολύ γρήγορη με αποτέλεσμα οι οδηγοί που θα ριχθούν στη μάχη να χρειάζονται τους κινητήρες τους σε πλήρη ισχύ και το θάρρος τους να περισσεύει καθώς ακόμα και με το Nissan Pulsar των 190ps και των 1315kg σε ανοιχτό στην κυκλοφορία δρόμο το ταχύμετρο σπάνια έπεφτε κάτω από τα 120km/h.

Εκτός της μεγάλης ταχύτητας που αναμένεται να αναπτύξουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα η ανάβαση Διονύσου διαθέτει ίσως τον καλύτερο τάπητα που θα δούμε σε διαδρομή του πρωταθλήματος. Επιπρόσθετα ο περιβάλλον χώρος είναι εξαιρετικής ομορφιάς με τους οδηγούς να μάχονται ανάμεσα σε δέντρα, βλάστηση και... βράχους.

anavasi_dionisos-test-nissan-(10)

Η διαδρομή ωστόσο δεν προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους στάθμευσης για τα αυτοκίνητα των θεατών που αναμένονται πάρα πολλοί. Οπότε όσοι πιστοί καλύτερα να σπεύσετε από νωρίς στο βουνό τόσο για το θέμα πάρκινγκ όσο και για να βρείτε ένα καλό - και ασφαλές - σημείο για παρακολούθηση.

Εμείς οδηγήσαμε στην ανάβαση Διονύσου έχοντας στα χέρια μας το Nissan Pulsar 1.6 DiG-T το οποίο αποτελεί - τουλάχιστον μέχρι την έλευση του Pulsar Nismo - την ισχυρότερη έκδοση του ιαπωνικού hatchback. Εφοδιάζεται με έναν γνωστό από το Juke και το Qashqai υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1.6lt με την ισχύ να αγγίζει τους 190ps και τα αποθέματα ροπής τα 24.4kg.m.

anavasi_dionisos-test-nissan-(5)

Το μοτέρ ενσωματώνει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού και μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων και πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6. Συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100km/h σε 7.7sec και τελική ταχύτητα 217km/h.
Στην πράξη και στην διαδρομή της ανάβασης Διονύσου αποδεικνύεται ότι το ιαπωνικό hatchback δεν πρόκειται για ένα hot hatch αλλά για ένα γρήγορο καθημερινό GT αυτοκίνητο. Ο κινητήρας δεν προσφέρει εκρηκτικότητα αλλά αντίθετα είναι πολύ γραμμικός σε βαθμό που να νομίζεις ότι έχεις έναν ατμοσφαιρικό 2.5-3lt. Το set-up των αναρτήσεων είναι μαλακό για επιθετική οδήγηση ενώ το ηλεκτρονικό διαφορικό έχει μέτρια αμεσότητα και αποδεικνύεται αποτελεσματικό κυρίως στα πατημένα κομμάτια και όχι στο κλειστά.

Ο ήχος κινητήρα και συστήματος εξαγωγής επίσης δεν είναι ξεσηκωτικός ενώ τα καθίσματα δεν προσφέρουν καλή πλευρική στήριξη. Πολύ θετικά τα φρένα που προσφέρουν άμεση απόκριση και καλή αποτελεσματικότητα. Το κιβώτιο των έξι σχέσεων δέχεται γρήγορες αλλαγές και έχει ωραία κλιμάκωση και σχετικά μικρές διαδρομές. Το τιμόνι ωστόσο στερείται αρκετά σε αίσθηση.

anavasi_dionisos-test-nissan-(4)

Όλα αυτά βεβαίως δείχνουν ξεκάθαρα ότι το Nissan Pulsar 1.6 DiG-T βρίσκεται εκτός των νερών του σε μία απαιτητική διαδρομή όπως η ανάβαση Διονύσου. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι κακό ή μέτριο. Κάθε άλλο. Απλά είναι τελείως διαφορετικός ο χαρακτήρας του. Τι είναι λοιπόν το Nissan Pulsar 1.6 DiG-T;

Το Nissan Pulsar 1.6 DiG-T είναι ένα πάρα πολύ καλό GT. Ένα αυτοκίνητο με το οποίο ζεις κάθε ημέρα χωρίς να σε ενοχλεί η άνεση από τις αναρτήσεις, ο ήχος του κινητήρα και η κατανάλωση αμόλυβδης βενζίνης. Ιδίως η τελευταία είναι εξαιρετικά χαμηλή καθώς περιορίζεται ακόμα και κάτω από τα 7lt/100km στο ταξίδι και εύκολα κάτω από τα 8lt/100km σε μικτή χρήση. Παράλληλα καλύπτεις γρήγορα τα χιλιόμετρα που θέλεις με τον 1.6 να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις και γραμμικότητα. Στο δρόμο εκτός από άνετο αναζητά τις γρήγορες καμπές όπου έχει τη δυνατότητα να διατηρεί μεγάλη ταχύτητα ανά ώρα. Και όλα αυτά με έναν πολύ πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, χώρους για οικογένεια, καλή ποιότητα κατασκευής και σωστές θήκες για μικρά και μεγάλα αντικείμενα.

anavasi_dionisos-test-nissan-(3)
Αν θέλετε λοιπόν ένα γρήγορο καθημερινό αυτοκίνητο το Nissan Pulsar 1.6 DiG-T είναι μία από τις επιλογές σας. Αντιθέτως όσοι αναζητάτε ένα hardcore hothatch μπορείτε να κοιτάξετε άλλες εναλλακτικές ή να περιμένετε το Nissan Pulsar Nismo…

anavasi_dionisos-test-nissan-(2)

Όσον αφορά την ανάβαση Διονύσου αυτή είναι προγραμματισμένη λίγο πριν το Πάσχα, δηλαδή στις 23 (δοκιμάστικά) και 24 (αγώνας) Απριλίου. Η εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού θα δοθεί στις 10:30 με τον δρόμο για τους θεατές να κλείνει στις 09:00. Καλή θέαση.

Πηγή : www.highoctane.gr

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.