• Μία ανάσα πριν τη συμφωνία η κυβέρνηση

ASTRO-MATRIX

Πώς να διαχειριστείς και να απαλλαχτείς από το άγχος;

Στρες και κρίσεις άγχους: Πως να τα αντιμετωπίσεις σύμφωνα με το ζώδιό σου

Η σημερινή εποχή και οι γρήγοροι επαναλαμβανόμενοι ρυθμοί που μας επιβάλλει, μας βάζουν σε μία συνεχή κατάσταση έντονου άγχους, όπου όλο και περισσότεροι άνθρωποι υποφέρουν από αυτό.
zodia

Το άγχος είναι ένα έμφυτο και δυσνόητο συναίσθημα, που έρχεται απροειδοποίητα συνήθως και κλιμακώνεται τάχιστα και έντονα στην καθημερινότητά μας. Τα συμπτώματα του άγχους, είναι ποικίλα, τόσο ψυχολογικά, όσο και σωματικά και εκδηλώνονται με φοβίες, αγχώδεις διαταραχές και ψυχοσωματικά διαρκή σημάδια. Για να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες της καθημερινότητας και το στρες που μας προκαλούν, συνήθως καταφεύγουμε σε διάφορες δημοφιλείς μεθόδους, που όμως, δεν τους βοηθούν όλους.

ΚΡΙΟΣ
Τι πρέπει να κάνεις: Δεν φοβάσαι την ευθύνη και την πρωτοβουλία ακόμα και στα πιο δύσκολα. Παρ’ όλ’ αυτά η παρορμητικότητά σου μερικές φορές, δεν σε φέρνει στο αποτέλεσμα που επιθυμείς, με συνέπεια να αγχώνεσαι. Καλό θα ήταν λοιπόν, στα φλέγοντα θέματα, να επιστρατεύεις λογική, ψυχραιμία αλλά και την αδιαμφισβήτητη επιμονή σου και δέξου τους απαραίτητους και μη αναπόφευκτους περιορισμούς, που πιθανόν να συναντήσεις. Έντονη γυμναστική και πολεμικές τέχνες, θα σε βοηθήσουν πολύ στην αποβολή του άγχους σου.
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Παραμέρισε τον αυθορμητισμό και την εμμονή σου να έχεις πάντα εσύ τον έλεγχο. Μην έχεις συναισθηματικά ξεσπάσματα και αβάσιμα νεύρα, που θα επιδεινώσουν την ψυχολογική σου κατάσταση. Μην αφήνεις εκκρεμότητες της καθημερινότητας, τελευταία στιγμή.

ΤΑΥΡΟΣ
Τι πρέπει να κάνεις: Χρησιμοποίησε την υπομονή, όπως και την πρακτική και οργανωτική σου ικανότητα να διαχειριστείς υποχρεώσεις και ευθύνες. Βρες τον απαραίτητο χρόνο να ηρεμήσεις με την αγαπημένη σου μουσική, αφού η ηρεμία και άνεση, είναι απαραίτητες για σένα. Σκέψου τα κεκτημένα σου και νιώσε τυχερός γι’ αυτά! Δοκίμασε να επισκεφτείς ένα σπα για μασάζ και χαλάρωση. Πέρασε χρόνο με το έτερον ήμισυ και ζήτα του να σε στηρίξει ψυχολογικά αλλά και πρακτικά.
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Το άγχος λένε, παχαίνει. Εσύ είσαι όντως από τους ανθρώπους που σε δύσκολες και πιεστικές περιόδους, βρίσκεις διέξοδο στο φαγητό, με αποτέλεσμα να αυξηθεί το βάρος σου και να προστεθεί άλλο ένα άγχος στη λίστα σου. Επίσης μην πεισμώνεις σε μεθόδους και λύσεις που δεν δείχνουν αποτέλεσμα, αλλά τόλμησε την αλλαγή που σε συμβουλεύουν οι δικοί σου άνθρωποι.

ΔΙΔΥΜΟΙ
Τι πρέπει να κάνεις: Κυρίως, μοιράσου το πρόβλημα σου. Θα σου κάνει καλό να επικοινωνήσεις με φίλους, οικογένεια αλλά και απλούς γνωστούς και να μοιραστείς τα προβλήματα που σε βασανίζουν. Προσπάθησε να ολοκληρώνεις κάθε τι που αναλαμβάνεις, χρησιμοποιώντας το ευφυές μυαλό σου. Μία ψυχαγωγική έξοδος ή εκδρομή θα σε βοηθήσει πολύ. Νιώσε την συμπάθεια των άλλων μέσα από την αδιαμφισβήτητη δημοτικότητά σου.
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Μην καταπιάνεσαι με πολλά πράγματα συγχρόνως  γιατί αυτό θα εκτοξεύσει το άγχος σου. Κάνε αλλαγές στη ζωή σου που είναι απαραίτητες για τον ψυχισμό σου και σταμάτα την συνήθεια σου να αναβάλλεις τα σχέδιά σου και να δικαιολογείς τον εαυτό σου.  Μην μπερδεύεις το ψέμα με την αλήθεια. Να είσαι αντικειμενικός επικοινωνιακά και αυτό θα σε ηρεμήσει σημαντικά.

ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Τι πρέπει να κάνεις: Είσαι αρκετά αγχώδης και γενικά ταράζεσαι εύκολα ψυχολογικά. Η ευαίσθητη φύση σου κλονίζεται από τα καθημερινά άγχη. Η οικογένεια και οι πολύ κοντινοί σου άνθρωποι είναι η λύση. Πάρε την αγάπη και τη βοήθεια που σου προσφέρουν και κυρίως ανταπέδωσέ την, αφού αυτό θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα. Επιστράτευσε λογική και όχι τόσο το συναίσθημα και οργάνωσε υποχρεώσεις, λύνοντας έμπρακτα τα προβλήματα. Πάρε πρωτοβουλίες και νιώσε τη δύναμη της διαίσθησής σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την μαγειρική, ως χόμπι-θεραπεία!
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Καταρχήν προσπάθησε να περιορίσεις την συνήθειά σου κάθε φορά που έχεις κάποιες δυσκολίες, να κλείνεσαι στον εαυτό σου και να κατηγορείς την ατυχία που σε χτυπάει, σαν να είσαι ο μόνος που το βιώνεις. Μην σκέφτεσαι συνέχεια τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στο παρελθόν, αλλά προχώρησε αποφασιστικά στο μέλλον βρίσκοντας τις κατάλληλες λύσεις, έστω κι αν χρειαστεί η βοήθεια τρίτων.

ΛΕΩΝ
Τι πρέπει να κάνεις: Τα προβλήματα και τα άγχη τα βιώνεις ιδιαίτερα δραματικά. Επικεντρώνεσαι στην έκφραση των συναισθημάτων που σου προκαλούν οι αγχώδεις καταστάσεις παρά στην πηγή του προβλήματος. Παρ’ όλ’ αυτά υπάρχουν λύσεις που θα σε βοηθήσουν. Ανανεώσου εμφανισιακά, βρες αρκετό χρόνο για διασκέδαση αλλά και έρωτα και αναλογίσου συχνά την υπεροχή και τα παρελθοντικά επιτεύγματά σου, σκέψεις που θα σου δώσουν πολύτιμο κουράγιο!
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Μην προσπαθείς να τραβάς την προσοχή με τις δραματικές σου αντιδράσεις, αλλά ούτε και να απομακρυνθείς από το κοινωνικό σου περιβάλλον, ώστε να μην δώσεις δικαίωμα και γίνει αντιληπτό το πρόβλημά σου, με αποτέλεσμα να αλλοιώσεις όπως θεωρείς την υπεροχή σου. Μην αισθάνεσαι ασήμαντος, λόγω μίας αποτυχίας και μόνο και μην αγχώνεσαι τόσο για την αναγνώριση σου, από τους άλλους.

ΠΑΡΘΕΝΟΣ
Τι πρέπει να κάνεις: Δεν ανέχεσαι τίποτα λιγότερο από το τέλειο και αυτός είναι ο βασικός λόγος από όπου πηγάζει το άγχος σου. Στηρίξου στην μοναδική σου οργανωτικότητα, λογική και πρακτικότητα που σε διακρίνει και θα μπορέσεις να διαχειριστείς όλες τις δύσκολες καταστάσεις όπως πρέπει. Σχεδίασε καθημερινά το ημερήσιο πρόγραμμά σου στο οποίο θα συγκαταλέγεται και η επαρκής ξεκούρασή σου και η φροντίδα της υγείας σου. Κράτησε τακτοποιημένο το προσωπικό σου χώρο.
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Μην επιμένεις να γίνονται τα πάντα τέλεια και σύμφωνα με τη δική σου λογική.  Η τελειομανία σου θα σε οδηγήσει σε αγχώδεις εκρήξεις. Μην αμελείς την σωστή διατροφή σου και μην επικεντρώνεσαι στην υπόδειξη λαθών των τρίτων, αφού δεν σκέφτονται όλοι όπως εσύ και δεν θα σε βγάλει πουθενά αυτό.

ΖΥΓΟΣ
Τι πρέπει να κάνεις: Το στρες είναι καθημερινότητα για σένα, συνήθως  λόγω της αδυναμίας σου να παίρνεις αποφάσεις και της τάσης σου να εξαρτάσαι από την γνώμη των άλλων. Φρόντισε να διατηρείς τις ισορροπίες στην ζωή σου και αντιμετώπισε δυναμικά τα προβλήματά σου. Να θυμάσαι ότι δεν είσαι πιο αδύναμος από τους υπόλοιπους. Το γνωστό shopping therapyείναι θεραπευτική λύση του άγχους για σένα, όπως και η περιποίηση της εξωτερικής σου εμφάνισης. Μην ξεχνάς να αφιερώνεις κάποιες ώρες της ημέρας σε θέματα έρωτα και συντροφικότητας, που σε ηρεμούν και τονώνουν την αυτοπεποίθησή σου.
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Σταμάτα να είσαι αναποφάσιστος, να στηρίζεσαι μόνο στους άλλους και κυρίως να αγχώνεσαι για την αποδοχή τους. Δεν είμαστε αρεστοί σε όλους, αλλά αυτό μας κάνει ξεχωριστές προσωπικότητες. Μην αποφεύγεις ευθύνες και κυρίως μην παίρνεις βαριά σκληρές συμπεριφορές και λόγια των γύρω σου. Απομάκρυνέ τους προσωρινά, απλά μέχρι να ηρεμήσεις. Απέφυγε ακατάστατους, αντιαισθητικούς και θορυβώδεις χώρους.

ΣΚΟΡΠΙΟΣ
Τι πρέπει να κάνεις: Ο δικός σου έλεγχος των καταστάσεων, είναι το κύριο μέλημά σου στην καθημερινότητά σου, ακόμα κι αν πρόκειται κι αν αφορούν κάποιο άλλο άτομο, ιδιαίτερα το σύντροφο. Λόγω αυτής της συνήθειας αλλά και της εσωτερικής δύναμής σου ή της αγάπης σου για τα δύσκολα, μπορείς να ελέγχεις σχεδόν πάντα και το άγχος σου. Παρ’ όλ’ αυτά, αν περνάς περιόδους ψυχολογικών διαταραχών άγχους, η απομόνωση, η εμπιστοσύνη στη διαίσθηση και η συγκέντρωση δυνάμεων, είναι η λύση για σένα. Αν χρειαστεί, ξεκίνα να διαχειρίζεσαι την κατάσταση από το μηδέν, αφού μόνο εσύ είσαι ικανός για κάτι τέτοιο. Το σεξ είναι το απόλυτο θεραπευτικό για σένα.
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Επικεντρώσου στο πρόβλημα και σταμάτα να κατηγορείς τους άλλους, να ψάχνεις δολοπλοκίες και τιμωρίες και να φέρεσαι καχύποπτα, γιατί αυτή σου η συμπεριφορά, θα σε οδηγήσει σε ακόμα πιο έντονο άγχος. Μην μένεις κολλημένος στα δυσάρεστα του παρελθόντος αλλά στρέψε την προσοχή σου, στην προσωπική σου ανανέωση.

ΤΟΞΟΤΗΣ
Τι πρέπει να κάνεις: Αγχώνεσαι σχετικά εύκολα, αλλά επίσης εύκολα ξεπερνάς το άγχος σου, λόγω της αισιοδοξίας σου. Χρησιμοποίησε αυτό το όπλο, όταν τα προβλήματα είναι επαναλαμβανόμενα, αλλά κρατήσου αισιόδοξος σε λογικά πλαίσια. Η κοινωνικότητα, ένα ταξίδι, ένα πρωτότυπο σπορ ή η εκμάθηση μίας τέχνης ως χόμπι, λειτουργούν θεραπευτικά για το άγχος σου.
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Μην υπεραισιοδοξείς νομίζοντας ότι όλα θα λυθούν δια μαγείας, γιατί θα σου έρθουν μαζεμένα και θα εντείνουν το άγχος σου. Μην ξεσπάς σε νεύρα και τσακωμούς, αφού αυτή είναι μία ακόμη στρεσσογόνος κατάσταση και μην μένεις «φυλακισμένος» στη ρουτίνα, γιατί σκοτώνει την ψυχολογική σου διάθεση.

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Τι πρέπει να κάνεις: Η πειθαρχία είναι το Α και το Ω στη ζωή σου και το άγχος σου «χτυπάει» συχνά την πόρτα, όταν οι καταστάσεις ξεφεύγουν από τα δικά σου «κουτάκια». Παρ’ όλ’ αυτά είσαι ο πλέον ικανός στη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων και ο πλέον αποτελεσματικός εν καιρώ αγχώδους περιόδου. Η εργασιοθεραπεία, η ενασχόλησή σου με την οικογένεια αλλά και η φροντίδα της κοινωνικής σου εικόνας θα σε απαλλάξουν από πολλά άγχη.
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Μην σε πιάνει εμμονή για έλεγχο και απομακρύνεσαι από τον κόσμο, επιλέγοντας την μοναξιά. Μην απαιτείς την συνέπεια από τους άλλους με δογματική συμπεριφορά, αλλά διεκδίκησέ τη με σωστή επικοινωνία και θα έχεις και κέρδος και ηρεμία.  Μην σνομπάρεις ψυχαγωγικές δραστηριότητες, οι οποίες είναι ιδιαίτερα ευεργετικές.

ΥΔΡΟΧΟΟΣ
Τι πρέπει να κάνεις: Ο λόγος που κυρίως έχεις άγχος είναι ότι πολλές φορές τα γεγονότα ξεφεύγουν από τα μεγαλεπήβολα σχέδιά σου ή τις ανοιχτόμυαλες προβλέψεις σου. Παρόλο που ξέρεις πως να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου, κάποιες αγχώδεις καταστάσεις τις βιώνεις ως αγγαρεία, γεγονός που σε καταρρίπτει ψυχολογικά. Απευθύνσου σε φιλικούς σου κύκλους και επιδίωξε συχνότερη συναναστροφή με αυτούς για να νιώσεις καλύτερα και να μοιραστείς τα προβλήματά σου με ανθρώπους που σε καταλαβαίνουν.  Άλλαξε παραστάσεις, ασχολήσου με φιλανθρωπίες και κάνε νέες ευεργετικές γνωριμίες.
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Σταμάτα να «υψώνεις» όλο και περισσότερο τα όρια των προσωπικών σου ονείρων, γιατί το άγχος όλο και αυξάνεται. Μην υπερεκτιμάς τις δυνάμεις σου και μην ασχολείσαι με προβλήματα των άλλων, αποκτώντας επιπλέον ψυχολογικό βάρος.

ΙΧΘΕΙΣ
Τι πρέπει να κάνεις: Η υπερβολική ευαισθησία σου σε ρίχνει πολύ συχνά σε «λακκούβες» άγχους και διαταραχές ψυχολογικές. Οι αντιδράσεις σου είναι υπερβολικές και το άγχος το αντιμετωπίζεις ως τον χειρότερο εχθρό σου. Χρησιμοποίησε την διαίσθησή σου αλλά και την λογική, για να διορθώσεις τα πράγματα. Προτίμησε να βρίσκεσαι με θετικούς ανθρώπους και σε χώρους με θετική αύρα. Ασχολήσου με κάτι δημιουργικό ή καλλιτεχνικό και εμπιστεύσου τα όνειρα σου, για να βρεις τις σωστές λύσεις. Κράτησε σημειωματάριο για να βοηθήσεις την ασθενή σου μνήμη.
Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις: Μην επικεντρώνεσαι σε αλόγιστες φοβίες, μην παραμυθιάζεσαι με φανταστικές λύσεις, μην  κλείνεσαι στον εαυτό σου, μην αμελείς τις συμβουλές των άλλων και μην επιτρέπεις την ανασφάλεια να σε καθιστά αναβλητικό στις υποχρεώσεις σου. Απέφυγε παρασκηνιακές δραστηριότητες που θα σε αγχώσουν ακόμα περισσότερο.

Πηγή: oroskopos.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.