• «Ηλεκτροσόκ» στην κυβέρνηση λόγω… ΔΕΗ

AUTO - MOTO

Έγραψε ιστορία

Φόρμουλα 1: Σπουδαία νίκη και ρεκόρ από τον Φερστάπεν

Σαν παραμύθι φαντάζει το ντεμπούτο του Max Verstappen ως οδηγός της Red Bull Racing!
verstappen

Στην πρώτη του εμφάνιση με την RB12, o ταλαντούχος οδηγός εκμεταλλεύτηκε τη σύγκρουση των Mercedes στον πρώτο γύρο αλλά και τη σωστή στρατηγική της ομάδας του, φτάνοντας έτσι πρώτος στην καρό σημαία του τερματισμού! Σε ένα απόγευμα που μας θύμισε πόσο σπουδαίο είναι αυτό το σπορ, έγινε ο νεότερος οδηγός που πανηγύρισε νίκη, σε ηλικία 18 ετών, 7 μηνών και 15 ημερών! Κι αυτό, διαχειριζόμενος άψογα τα ελαστικά του αλλά και την πίεση από τον πολύπειρο Kimi Raikkonen που τον καταδίωκε.

Ας δούμε όμως αναλυτικά πως φτάσαμε εκεί. Η πίστα του Μονμελό υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με ηλιοφάνεια, θερμοκρασία αέρα στους 22 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 40. Μόνο που το θερμόμετρο χτύπησε πραγματικά κόκκινο όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, καθώς ο Nico Rosberg προσπέρασε τον πριν την πρώτη στροφή τον κάτοχο της pole position, Lewis Hamilton. Οι δύο Mercedes συνέχισαν την κοκορομαχία, ο Βρετανός προσπάθησε από την εξωτερική στη στροφή δύο, βρήκε κλειστή την πόρτα και βούτηξε προς την άλλη πλευρά. Όμως ο Rosberg δεν χαρίστηκε, η W07 του παγκόσμιου πρωταθλητή πάτησε στο γρασίδι και στη συνέχεια, ανεξέλεγκτη, χτύπησε εκείνη του Γερμανού με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο.

Η εξέλιξη αυτή, προφανώς άλλαξε τα πάντα. Ο Daniel Ricciardo βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα, με τον Verstappen να ακολουθεί και τον Carlos Sainz ανάμεσα στις Red Bull και τις Ferrari. Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε από την πίστα, ο Ισπανός καθυστέρησε αρκετά τα ιταλικά μονοθέσια καθώς ο Vettel χρειάστηκε να φτάσουμε στον 8ο γύρο για να περάσει, με τον Raikkonen να κάνει το ίδιο δύο γύρους μετά.

Ο Ricciardo άνοιξε το χορό των Pit stop στον δωδέκατο γύρο και έβαλε τη μέση γόμα, όπως και οι άλλοι τρεις σε αυτό το τρενάκι κορυφής. Το δεύτερο stint κύλησε χωρίς κάτι ιδιαίτερο και φτάσαμε στη δεύτερη αλλαγή ελαστικών. Ricciardo-Vettel μπήκαν πρώτοι και έβαλαν τη μαλακή γόμα, όμως αντίθετα, οι Verstappen-Raikkonen έβαλαν τη μέση. Βλέποντας πως οι ελπίδες του Vettel να περάσει εντός πίστας ήταν περιορισμένες καθώς το σιρκουί του Μονμελό καθιστά εξαιρετικά δύσκολα τα προσπεράσματα, η Ferrari κάλεσε ξανά τον Γερμανό στα πιτ μόλις 11 γύρους μετά. O Vettel έβαλε ξανά ελαστικά μέσης γόμας για να πάει έτσι μέχρι τον τερματισμό.

Πιστός στη δική του στρατηγική ο Ricciardo επισκέφτηκε για τελευταία φορά τα pit στον 44ο από τους 66 γύρους και βάζοντας τη μαλακή γόμα, ξεκίνησε την επίθεση. Εν τω μεταξύ, οι Verstappen-Raikkonen βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις και όσο περνούσαν οι γύροι, ήταν σαφές πως ο Vettel δεν μπορούσε να τους ακολουθήσει. Αντίθετα, από ένα σημείο και μετά άρχισε να παίζει άμυνα έναντι του επιτιθέμενου Ricciardo!

Ενώ ο Verstappen κρατούσε με σχετική άνεση πίσω του τον Raikkonen, ο Ricciardo είχε σκυλιάσει πίσω από τον Vettel – τόλμησε μάλιστα προσπέρασμα στα φρένα για την πρώτη στροφή, προκαλώντας την έκρηξη του Γερμανού. Όμως η μάχη τους δεν συνεχίστηκε, ένα κλαταρισμένο ελαστικό έθεσε τον Αυστραλό εκτός μάχης για το βάθρο. Κατάφερε όμως να κρατήσει την τέταρτη θέση.

Βέβαια αυτό λίγο επηρέασε τους πανηγυρισμούς στο στρατόπεδο των «ταύρων» αφού ο Verstappen κράτησε την ψυχραιμία του και έφτασε σε αυτή την ιστορική νίκη! Οι Ferrari συμπλήρωσαν το βάθρο και πήραν πολύτιμους βαθμούς αλλά δεν κατάφεραν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο την απουσία των Mercedes.

Ο Ricciardo έμεινε με τα «αν» αλλά τελικά κρατήθηκε μπροστά από τον Bottas, με την Toro Rosso του Carlos Sainz και τη Force India του Sergio Perez να ακολουθούν. Ο Felipe Massa κέρδισε θέσεις (έχοντας αποκλειστεί νωρίς στις κατατακτήριες), ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν η McLaren του Jenson Button και η Toro Rosso του Daniil Kvyat. Ο Ρώσος βαθμολογήθηκε, σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα αλλά σίγουρα, το τελευταίο που θα ήθελε να δει, ήταν τον αντικαταστάτη του στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

formula1

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.