• Πρώτα αξιολόγηση, μετά συζήτηση για τον ρόλο του ΔΝΤ

AUTO - MOTO

Γερμανία

Το νέο Ford Edge διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του

Το νέο Ford Edge, είναι το μεγαλύτερο σε διαστάσεις SUV της γνωστής μάρκας. Κατά την διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης στο Μόναχο της Γερμανίας, διαπιστώθηκε η πρόοδος της μάρκας στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, καθώς και το υψηλό επίπεδο της ποιότητας κύλισης.
ford

Ειδικότερα, οι κατάλληλες ρυθμίσεις του πλαισίου, οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις, και το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, συμβάλουν στην επίτευξη ασφαλούς και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς.

Στους άψογους γερμανικούς δρόμους, το νέο μοντέλο με τον κινητήρα ντίζελ 2.000 κ.εκ. ισχύος 180 ίππων, εύκολα ανέπτυξε υψηλές ταχύτητες. Ένα ακόμη στοιχείο που κάνει πιο άνετο το ταξίδι είναι το χαμηλό επίπεδο θορύβου στη καμπίνα.

Μία μέθοδος τριών σταδίων έδωσε τη δυνατότητα στους μηχανικούς να ελαχιστοποιήσουν το θόρυβο, τους κραδασμούς και τους τριγμούς (χαρακτηριστικά NVH) στο Ford Edge. Εφαρμόζονται μέτρα μείωσης NVH στην πηγή: Δημιουργία ενός άκαμπτου αμαξώματος που ελαχιστοποιεί τη στρέψη. Βελτιστοποίηση κινητήρων για μείωση των ήχων κρουστικής καύσης που συχνά συνδέονται με τους πετρελαιοκινητήρες. Ρύθμιση των συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής για ελαχιστοποίηση των εισερχόμενων θορύβων

Οι μηχανικοί εργάστηκαν πρόσθετα για να απομονώσουν την καμπίνα από τους θορύβους του δρόμου και του κινητήρα, χρησιμοποιώντας:

Μία ποδιά κάτω μέρους αμαξώματος και ειδικά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά στον εμπρός προφυλακτήρα, τους εξωτερικούς καθρέπτες και το πίσω παρμπρίζ για μείωση του αεροδυναμικού θορύβου.

Ηχομονωτικό υλικό στην επένδυση οροφής και τα πάνελ του εσωτερικού. Ακουστικό κρύσταλλο για το παρμπρίζ, την πανοραμική οροφή και τα παράθυρα οδηγού και συνοδηγού. Αεροδυναμικά χαρακτηριστικά στο παρμπρίζ και την κολώνα του παρμπρίζ για μείωση του αεροδυναμικού θορύβου.

Το τελευταίο στάδιο είναι η χρήση της τεχνολογίας της Ford Active Noise Control που λειτουργεί όπως τα ακουστικά καταστολής θορύβων. Τρία μικρόφωνα τοποθετημένα στην καμπίνα παρακολουθούν το θόρυβο του κινητήρα στο εσωτερικό. Το σύστημα παράγει ηχητικά κύματα αντίθετης φάσης μέσω του ηχοσυστήματος που καταστέλλουν το θόρυβο του κινητήρα και βελτιώνουν το περιβάλλον της καμπίνας, ακόμα και με το σύστημα ψυχαγωγίας απενεργοποιημένο.

Το νέο Ford Edge στη βασική έκδοση με κινητήρα ντίζελ 2.000 κ.εκ. απόδοσης 180 ίππων κοστίζει 54.590 ευρώ.

  • Ετικέτες: 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.