• Νέα προειδοποίηση Τσίπρα στους δανειστές

AUTO - MOTO

Driven : Honda Jazz 1.3

Honda_Jazz2016_FullDriven

Το Honda Jazz βρίσκεται πλεόν στην 3η του γενιά και το 2016 ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα και στην ελληνική αγορά θέλοντας να διατηρήσει τα πολύ θετικά του στοιχεία και να βελτιωθεί στους τομείς που έχριζε βελτίωση. Θετικά στοιχεία όπως οι τεράστιοι χώροι και πρακτικότητα καθώς και η οικονομία καυσίμου.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εικόνα του Honda Jazz συναντούμε μία νέα εικόνα που συμβαδίζει με τα χαρακτηριστικά των υπολοίπων μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας όντας σύγχρονη και ξεχωριστή. Το μόνο που λαμβάνει διφορούμενες κριτικές είναι το πίσω μέρος. περνώντας στο εσωτερικό η Honda τονίζει τη βελτίωση που έχουν υποστεί οι εσωτερικοί χώρου του μοντέλου με εμφανή τα αποτελέσματα τόσο μπροστά όσο και πίσω. Φυσικά και ο χώρος των αποσκευών έχει μεγαλώσει αγγίζοντας πλέον τα 354lt, νούμερο που συναντούμε σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας C. Σε αυτά προσθέτουμε τα γνωστά magic seats που επιτρέπουν την τοποθέτηση μεγάλων αντικειμένων είτε από το πίσω μέρος είτε από τις πίσω πόρτες και βεβαίως τις ουκ ολίγες θήκες για μικρά και μεγάλα αντικείμενα, μπουκάλια, καφέ κτλ. Το μόνο στοιχείο που μας ξένισε είναι η σχεδίαση του ταμπλό που σε όσους είναι άνω των 1.80m ίσως να νιώσουν τα πόδια τους να “βρίσκουν” ελαφρώς στο ταμπλό ακόμα και όταν έχουν το κάθισμά τους τοποθετημένο στην πίσω θέση.

Honda_Jazz_esotr
Θετικά στοιχεία που έχουν διατηρηθεί στο Honda Jazz είναι η πολύ καλή περιμετρική ορατότητα (μέχρι και οι καθρέπτες έχουν τοποθετηθεί πιο χαμηλά για βελτίωση του τομέα) η άνετη αλλά σωστή θέση οδήγησης και η άριστη εργονομία στο ταμπλό με τους διακόπτες να βρίσκονται στο σημείο που πας τυφλά. Το ταμπλό παραμένει μεγάλο σε μέγεθος με κορυφαίο φινίρισμα και υλικά που αν και δεν είναι μαλακά είναι πολύ ποιοτικά. Ανάλογα με την έκδοση στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται είτε μία οθόνη 5 ιντσών είτε η μεγάλη των 7 ιντσών του συστήματος Honda Connect που σας επιτρέπει ακόμα και σύνδεση στο Internet και κατέβασμα συμβατών εφαρμογών.

Honda_Jazz_esotr-(5)
Αυτά είναι τα πολύ θετικά στοιχεία που γνωρίσαμε στα Jazz των δύο προηγούμενων γενεών. Το κακό ωστόσο είναι ότι κάποια μειονεκτήματα παρέμειναν. Βασικότερο όλων ο κινητήρας. Δεν αναφερόμαστε στο μοτέρ συγκεκριμένα, άλλωστε είναι εντελώς νέο, με διαφορετική χωρητικότητα, αυξημένη συμπίεση (13,5), διαφορετικό τρόπο λειτουργίας, αλλά στη φιλοσοφία του. Στην Honda αν και έχουν ξεκινήσει την υλοποίηση του προγράμματος υπερτροφοδότηση δεν κάνουν το ίδιο και στο Jazz, τουλάχιστον για την ώρα, και προχωρούν στην όσο το δυνατόν γίνεται εξέλιξη κινητήρα φυσικής αναπνοής. Σαφέστατα ο νέος i-VTEC των 1.3lt με τους 102ps και τα 12.4kg.m διαθέτει ουκ ολίγη τεχνολογία αλλά στην πράξη υστερεί.

Honda_Jazz_esotr-(2)

Δεν προσδίδει αυτήν την σπιρτάδα που χρειάζεσαι για την κίνηση εντός πόλης και για τις όποιες προσπεράσεις. Έτσι αναγκάζεσαι να πιέζεις πολύ τον κινητήρα με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο θόρυβος του που όταν κινείσαι… χαλαρά λάμπει διά της απουσίας του. Επίσης περίεργη η κοντή κλιμάκωση του νέου 6τάχυτου (έναντι 5τάχυτου) κιβωτίου που καταφέρνει να έχει τον κινητήρα στις 3000rpm μόλις στα 100km/h. Κατά τα άλλα το κιβώτιο έχει μικρές διαδρομές και σούπερ σαφές κούμπωμα. Honda που λένε και οι japan petrolheads… Σε ότι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά το Honda Jazz είναι άνετο και ξεκούραστο φιλτράροντας πολύ καλά τις ανωμαλίες και τις κακοτεχνίες. Παράλληλα προσφέρει γερό και σίγουρο πάτημα. Συνολικά νιώθεις ότι βρίσκεται σε ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Τέλος η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα πολύ καλά 5-6lt/100km.

Honda-Jazz-Action-(33)

Κάνοντας την ανακεφαλαίωση από την δοκιμή του Honda Jazz, στην 3η του γενιά είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο αρκεί να ταιριάζεις στην λογική του. Να χρειάζεσαι ένα αυτοκίνητο για σχεδόν όλες τις δουλειές που παρά το μικρό του μήκος (δεν ξεπερνά τα 4m) να προσφέρει εξαιρετικούς χώρους, πρακτικότητα, άνεση και ευκολία κατά την καθημερινή του χρήση. Η φιλοσοφία του κινητήρα του, αν και εξελιγμένη στο μάξιμουμ, υστερεί απέναντι του ανταγωνισμού αποτελώντας ίσως τον μόνον σοβαρό λόγο να μην τοποθετηθεί το Honda Jazz στην λίστα των αυτοκινήτων που πρέπει να εξετάσετε.

Honda-Jazz-Action-(32)
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda Jazz
Κυβισμός : 1318cc
Ισχύς : 102ps/6000rpm
Ροπή : 12.4kg.m/5000rpm
Βάρος : 1066kg
Εκπομπές CO2 : 116gr/km
Επιτάχυνση 0-100km : 11.2sec
Τελική Ταχύτητα : 190km/h
Κατανάλωση (μέση) : 5lt/100km
Διαστάσεις : 3995x1694x1525mm
Τιμές & Εξοπλισμός Honda Jazz

Πηγή : www.highoctane.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.