• Έξοδος στις αγορές για την Ελλάδα με αυξημένο εισιτήριο

AUTO - MOTO

First Drive : Renault Kadjar

Renault_Kadjar_FirstDrive2016-(2)

Το Renault Kadjar εισάγει την γαλλική φίρμα στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover, την κατηγορία δηλαδή που βρίσκεται πάνω από το Captur και κάτω από το Koleos. Μία κατηγορία που ιδίως στην ελληνική αγορά σημειώνει μεγάλο ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Έτσι λοιπόν η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault ετοίμασε ουσιαστικά και πρακτικά την πρώτη της, στη νέα εποχή Renault, δημοσιογραφική παρουσίαση εν Ελλάδι οπότε είχα τη δυνατότητα για μία πρώτη σύντομη αλλά αρκετά κατατοπιστική δοκιμή του Renault Kadjar.

Renault_Kadjar_FirstDrive2016-(10)
Το βασικό χαρακτηριστικό του Renault Kadjar είναι ότι βασίζεται σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό στο “αδελφό” Nissan Qashqai. Δεν είναι κάτι που φαίνεται με την πρώτη ματιά καθώς μόνον η βασική φόρμα των δύο μοντέλων είναι όμοια. Όλο το μπροστινό μέρος θυμίζει περισσότερο Captur, το πίσω σαφέστατα Clio ενώ και το εσωτερικό είναι χαοτικά διαφοροποιημένο από το ιαπωνικό μοντέλο. Σύμφωνα και με την γαλλική φίρμα μόλις το 5% των αισθητικών κομματιών είναι κοινά (δείτε τους καθρέπτες, τις χειρολαβές και κάποια μπουτόν στο εσωτερικό). Εντελώς αντίθετο είναι το ποσοστό σε ότι έχει να κάνει με τα μηχανικά μέρη και σύνολα καθώς το 95% είναι κοινά με το Qashqai και αυτό μόνον θετικό μπορεί να είναι.

Renault_Kadjar_FirstDrive2016-(9)

Σε κάθε περίπτωση το Renault Kadjar είναι ένα μοντέλο που ξεχωρίζει αισθητικά και θυμίζει έντονα Renault νέας γενιάς. Στο εσωτερικό το ταμπλό δεν “παίζει” με κάποια διχρωμία όπως έχουμε μάθει από τα Twingo και Clio αλλά κινείται σε συντηρητικά χρώματα και σχεδίαση. Ξεχωρίζω το όμορφο 3άκτινο τιμόνι, τον επιλογέα του κιβωτίου, την έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας και βεβαίως τον πίνακα οργάνων. Ο τελευταίος προσφέρει τέσσερα διαθέσιμα στυλ εμφάνισης (1. Κλασσικό ταχύμετρο που συνδυάζεται με στροφόμετρο με «βελόνα», ενώ υπάρχει και ψηφιακή ένδειξη της ταχύτητας στο κέντρο, 2. Σπορ ταχύμετρο με την ένδειξη της ταχύτητας να εμφανίζεται στο κέντρο και ένα απλοποιημένο στροφόμετρο, 3. Ταχύμετρο με λειτουργία «οικονομίας», με γράφημα που δείχνει την ιδανική διακύμανση της κατανάλωσης και στο κέντρο την ταχύτητα και 4. Μια απλοποιημένη έκδοση του ταχύμετρου χωρίς στροφόμετρο).

Renault_Kadjar_FirstDrive2016-(8)

Ποιοτικά έχουμε να κάνουμε με ένα αρκετά καλό σύνολο όπου δύσκολα θα εντοπίσεις κάποιο υλικό που ξεφεύγει της γενικής καλής αίσθησης. Εργονομικά δεν υπάρχουν τρανταχτά παράπονα ενώ χώροι για επιβάτες και αποσκευές (472-527lt) είναι πολύ καλοί. Πολύ αναπαυτικά και τα καθίσματα τα οποία προσφέρουν και σωστή πλευρική στήριξη.

Στα πρώτα 100km που κάλυψα κατά την πρώτη σύντομη δοκιμή του Renault Kadjar είχα στη διάθεσή μου τον πλέον ενδιαφέρον κινητήρα. Ο λόγος για τον 1.5 dCi των 110ps και των 26.4kg.m που συνδυάζεται με μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ενώ προαιρετικά προσφέρεται και με το επίσης 6τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC. Σε αυτά τα χιλιόμετρα το Renault Kadjar απέδειξε ότι ταξιδεύει πολύ άνετα και ξεκούραστα. Ιδίως στον αυτοκινητόδρομο βρίσκεται στο στοιχείο του καθώς κινείται δίχως κομπιάσματα και θορύβους σε ταχύτητες άνω των ορίων. Στο κλειστό κομμάτι παραμένει ουδέτερο και χωρίς απρόβλεπτες αντιδράσεις. Το μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο είναι ευκολόχρηστο και με μικρές σχετικά διαδρομές. Το τιμόνι είναι άμεσο και με αίσθηση που αναμενόμενα για μοντέλο της κατηγορίας δεν εντυπωσιάζει. Θετική και η θέση οδήγησης.

Renault_Kadjar_FirstDrive2016-(5)

Ο 1.5 dCi Diesel του Renault Kadjar κινεί το βάρους σχεδόν 1400kg αμάξωμα με λογικές επιδόσεις (0-100km/h σε 11.9sec, τελική ταχύτητα 182km/h) ωστόσο το σημείο που πονά είναι οι ρεπρίζ. Έτσι ο οδηγός θα πρέπει να κινείται με μία και δύο ταχύτητες κάτω ώστε να κάνει την προσπέραση γρήγορα και με ασφάλεια. Η κατανάλωση κατά τη σύντομη αυτή δοκιμή κυμάνθηκε στα 6.3lt/100km.

Renault_Kadjar_FirstDrive2016-(4)

Αυτά και άλλα πολλά όμως - όπως τα αρκετά συστήματα ασφαλείας - θα τα δούμε αναλυτικά όταν θα έχουμε για πλήρη δοκιμή το Renault Kadjar.

Πηγή : www.highoctane.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.