ΥΓΕΙΑ

Μάθετε ποια είναι η χειρότερη ώρα για να πίνετε καφέ και γιατί

Ένα νέο βίντεο από το AsapScience καταρρίπτει την πεποίθηση ότι το πρωί ο καφές είναι το καλύτερο τονωτικό για να βρίσκεστε σε εγρήγορση.
kafes

Το βίντεο εξηγεί ότι ο κιρκάδιος ρυθμός, που είναι μια οποιαδήποτε βιολογική διαδικασία που παρουσιάζει ενδογενή περιοδική μεταβολή στη διάρκεια ενός 24ώρου, ελέγχει την απελευθέρωση μιας ορμόνης που ονομάζεται κορτιζόλη. Αυτή με τη σειρά της ελέγχει το επίπεδο εγρήγορσης του ανθρώπου. Τα επίπεδα της κορτιζόλης φτάνουν στην κορυφή μεταξύ των ωρών 8 και 9 το πρωί, οπότε ίσως τελικά δεν χρειάζεται ο πρωινός καφές.

Αν πιείτε καφέ κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών, στην πραγματικότητα θα μειώσετε τις επιδράσεις της καφεϊνης. Γι’ αυτό είναι πιθανό να νιώθετε πιο αδύναμοι το πρωί.

coffee-a640

Τα επίπεδα κορτιζόλης είναι επίσης ανεβασμένα γύρω στη 13:00 το μεσημέρι και 17:30 – 18:30 το απόγευμα, έτσι ώστε εκτός από την αποφυγή του καφέ το πρωί, είναι καλύτερο να μην πιείτε ούτε αυτές τις ώρες της ημέρας.

Από την άλλη πλευρά, τα επίπεδα κορτιζόλης είναι χαμηλότερα από τις 3 έως τις 4 το πρωί, οπότε αν είστε ξύπνιοι και ο οργανισμός σας χρειάζεται τόνωση, μπορείτε να πιείτε μια κούπα καφέ τότε.

1 αναγνώστες σχολίασαν

Συμμετοχή στην συζήτηση
  1. Matsas 19:03 20/06/2016

    Οι διαπιστωσεις αυτες για τον καφε,στερουνται και επιστημονικης τεκμηριωσης και …σοβαροτητας.Οι πληροφοριες για θεματα υγειας δεν μπορει να ειναι ατακτως ερριμενοι σχολιασμοι και ισως αστειοτητες.Αν το συγκεκριμενο site θελει να υπηρετησει κατι και οχι τον βλακωδη εντυπωσιασμο,ας ρωταει πριν ,οχι διακεκριμενους γιατρους,αλλα διαβασμενους φοιτητες ιατρικης…

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.