ΥΓΕΙΑ

Δείτε ποιες τροφές μας κάνουν να πεινάμε περισσότερο

trof

Αυτές είναι οι 11 τροφές που σας κάνουν να νιώθετε "άδειοι", ακόμα και όταν το στομάχι είναι γεμισμένο:

Λευκό ψωμί:

11225 11228 28172 11628 11641 80630 11430 Country White Bread

Το λευκό αλεύρι που χρησιμοποιείται για να ζυμωθεί το ψωμί αφαιρείται από το εξωτερικό του κέλυφος (το σιτάρι), το οποίο ελαττώνει τις φυτικές ίνες κορεσμού. Τρώγοντάς το κορυφώνονται τα επίπεδα ινσουλινών, λέει η Dr. Decotiis. Σε μια πρόσφατη ισπανική μελέτη, οι ερευνητές κατέγραψαν τις διατροφικές συνήθειες περισσότερων από 9.000 ανθρώπων και βρήκαν πως αυτοί που έτρωγαν δύο ή περισσότερες μερίδες λευκού ψωμιού ημερησίως, ήταν 40% πιθανότερο να γίνουν υπέρβαροι ή παχύσαρκοι σε περίοδο 5 ετών.

Χυμός:

fruitsintojuiceglass

Οι χυμοί είναι η νέα μόδα, αλλά αυτά τα "υγιεινά" ποτά περιέχουν όλη την ζάχαρη του αγαπημένου σας ποτού αλλά καμία φλούδα κορεσμού. Αυτό σημαίνει πως πίνοντας ένα ποτήρι χυμό, εκτοξεύονται τα επίπεδα ζάχαρης του αίματος – και μετά ξανά κατεβαίνουν – προκαλώντας πείνα, σύμφωνα με την συγγραφέα, Mitzi Dulan.

Αλμυρά Σνακ:

salty-snacks

Υπάρχει λόγος που αναζητάς κάτι γλυκό μετά από την κατανάλωση μιας σακούλας με πατατάκια. Τα πατατάκια, τα πρέτζελ και οι μείξεις αλμυρών σνακ αποτελούν γρήγορους χωνευτικούς υδατάνθρακες, οι οποίοι κινητοποιούν την ινσουλίνη, λέει ο Dulan. Είναι λογικό λοιπόν να έχεις ανάγκη για γλυκό μετά την κατανάλωση κάτι αλμυρού. Οπότε μπορεί να χορτάσει κανείς από αλμυρά σνακ, νιώθοντας πως μόνο το αλμυρό μέρος του στομαχιού είναι γεμάτο και το γλυκό άδειο. Ετοιμαστείτε λοιπόν να γεμίσετε με φαγητό για δύο στομάχια.

Γρήγορο Φαγητό:

afastfood

Σχεδόν κάθε συστατικό που υπάρχει σε γρήγορο φαγητό, έχει δημιουργηθεί με σκοπό να μεγιστοποιήσει το γεύμα σας. Για παράδειγμα, τα λιπαρά αναζωπυρώνουν την κοιλιά, ενδεχομένως εξασθενώντας την ικανότητα του σώματος να παράγει νευροδιαβιβαστές που ελέγχουν την όρεξη, όπως η σεροτονίνη, λέει η Dr. Decotiis. Επιπλέον, οι τεράστιες ποσότητες αλατιού μπορούν να προκαλέσουν την αφυδάτωση. Και με συμπτώματα που μιμούνται την πείνα, είναι εύκολο η αφυδάτωση να σας ξεγελάσει, νομίζοντας πως πεινάτε.

Αλκοόλ:

alcohol-guidelines

Το αλκοόλ δεν μειώνει μόνο την διάθεση για υγιεινή διατροφή, αλλά σας κάνει και πιο πεινασμένους. Σύμφωνα με έρευνα σχετική με το αλκοόλ και τον αλκοολισμό, υπάρχει μια ορμόνη σχεδιασμένη να συνθλίβει και την πείνα και να κρατάει το σώμα χορτασμένο. "Το αλκοόλ μπορεί επίσης να μειώσει τις αποθήκες υδατανθράκων του σώματος, κάνοντάς σας να αναζητάτε υδατάνθρακες για να αποκαταστήσετε ότι χάθηκε", λέει η Dr. Decotiis.

Λευκά Μακαρόνια:

rotini-pasta-in-white-sauce

Τα λευκά μακαρόνια προκαλούν τα ίδια προβλήματα που προκαλεί και το λευκό ψωμί, αλλά αξίζει να κατηγοριοποιηθούν μόνα τους, μόνο και μόνο επειδή είναι πανεύκολο να παραφάτε μακαρόνια. Μια κανονική μερίδα μακαρονιών είναι μόνο μισή κούπα. Τα εστιατόρια όμως συνήθως σερβίρουν έως και 4 κούπες σε μια μερίδα. Αν τα επίπεδα υδατανθράκων αυξηθούν, το πάγκρεας παράγει μεγάλες ποσότητες ινσουλινών και πολύ γρήγορα έχουν παραχθεί τόσες πολλές ορμόνες διαχείρισης ζάχαρης, όπου τα επίπεδα ζαχάρου στο αίμα είναι χαμηλά και πεθαίνετε της πείνας.

MSG:

Dollarphotoclub 29545787-900x602

Το MSG (όξινο γλουταμινικό νάτριο) είναι συστατικό που κάνει πιο έντονη την γεύση και χρησιμοποιείται κυρίως στο κινέζικο φαγητό και κάποιες φορές σε φαγητά που περιέχουν συσκευασμένα λαχανικά, σούπες, κατεργασμένα κρεατικά, στην μπύρα, ακόμα και στο παγωτό. Σύμφωνα με μελέτη Ισπανών ερευνητών, άτομα τα οποία καταναλώνουν πολύ MSG είναι 3 φορές πιθανότερο να γίνουν υπέρβαροι.

Sushi:

Michael-Jaccarino-Sushi-Make-Roll

Μπορεί να έχετε κάθε καλή πρόθεση για κατανάλωση θρεπτικού ψαριού, αλλά στην ουσία τρώτε πιο πολύ ρύζι από οτιδήποτε άλλο, λέει η διαιτολόγος Susan M. Kleiner. Το California roll, είναι φορτωμένο με 30+ γραμμάρια υδατανθράκων και είναι σαν να τρώτε 3 κομμάτια λευκού ψωμιού. "Αν δεν φάτε τίποτα άλλο, τα ρολά του sushi χωνεύονται ραγδαία και αδειάζουν το στομάχι χωρίς να αφήνουν υψηλά επίπεδα φυτικών ινών ή πρωτεϊνών".

Τεχνητά γλυκαντικά:

Artificial-Sweeteners

Είτε βρίσκονται στo αναψυκτικό σας είτε στον καφέ σας, τα τεχνητά γλυκαντικά (η ασπαρτάμη, η ζαχαρίνη και άλλα) ενθουσιάζουν τα εγκεφαλικά σας κύτταρα, κάνοντας τα να νομίζουν πως θα λάβουν μια ικανοποιητική ποσότητα ενέργειας (δηλ. Θερμίδες) και μετά «απογοητεύονται». Υπάρχει επίσης και η άποψη πως τα τεχνητά γλυκαντικά, προκαλούν αυξήσεις ινσουλινών, όπως ακριβώς και η κανονική ζάχαρη.

Παιδικά δημητριακά:

670px-froot-loops-cereal-bowl

Λευκό αλεύρι με μια καλή στρώση επιτραπέζιας ζάχαρης. Το πρωινό αυτό μπορεί να προκαλεί ταλαντεύσεις ινσουλινών και ζάχαρης στο αίμα. "Το να τρως τόσο μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων το πρωί, όπου τα επίπεδα της κορτιζόλης είναι στο ζενίθ, είναι διπλή προσβολή στον μεταβολισμό" λέει η Dr. Decotiis. "Υψηλότερα επίπεδα κορτιζόλης, σημαίνει χαμηλότερη ικανότητα αφομοίωσης της ζάχαρης. Συνεπώς η ζάχαρη στο αίμα αυξάνεται, αλλά και πάλι δεν φτάνει τους ιστούς, όπου και χρειάζεται, οδηγώντας σε πείνα".

Πίτσα:

Hot pizza

Ξέρετε ότι δεν μπορείτε να αρκεστείτε σε ένα κομμάτι – όσο μεγάλο κι αν είναι. Αυτό συμβαίνει γιατί ο συνδυασμός λευκού αλευριού, ελαίων, κατεργασμένων τυριών και συντηρητικών, μπορεί να αποσυντονίσει τα επίπεδα ζάχαρης του αίματος και να επηρεάσει τα ελεγκτικά σημεία της πείνας, που βρίσκονται στον εγκέφαλο.

Πηγή: newmoney.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.