Neo

Για την ολοκλήρωση της αλήθειας…

Την αλήθεια για τον ΟΣΕ επιχειρεί να …συμπληρώσει με ανάρτησή του στα social media ο Γιώργος Πεταλωτής, μια και οι ‘γραμμιτζήδες’ που μιλούν για την πώληση του ΟΣΕ έναντι 45 εκατομμυρίων ευρώ από την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ κάνοντας την αντιστοίχιση με τα 300 εκατομμύρια ευρώ που προσδοκούσε να εισπράξει η κυβέρνηση Σαμαρά, διαδίδουν την ‘μισή αλήθεια’…

Ο τότε κυβερνητικός εκπρόσωπος, θυμάται ότι στις αρχές του 2010, όταν ολοκληρωνόταν η στελέχωση των Γραμματειών και Οργανισμών με τη διαδικασία του opengov , υπήρχαν πολλοί και σοβαροί υποψήφιοι και για τον ΟΣΕ, «γνωστό ελλειμματικό και σκανδαλοκρατούμενο», όπως τον χαρακτηρίζει, Οργανισμό και τροφοδότη εκατομμυρίων ευρώ. «Οι πιέσεις πολλές και στη λεγόμενη short list , οι επιλογές πολλές», γράφει, με την κυβέρνηση τότε να επιλέγει έναν καθηγητή σε Αμερικάνικα Πανεπιστήμια, μη κομματικό, με περγαμηνές, εμπειρία στις Μεταφορές και επίγνωση της σοβαρότητας της κατάστασης του ΟΣΕ.

«Ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος λοιπόν, που ορίστηκε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , καταγόμενος από το Θούριο ´Εβρου, δεν δικαίωσε απλώς τη διαδικασία του opengov, δεν έκοψε απλώς την όρεξη κατασπατάλησής του και χρησιμοποίησης για γνωστά πελατειακά συμφέροντα , με κάκιστες παροχές στον πολίτη, αλλά προέβη σε μια πρωτοφανή περιστολή αχρείαστων δαπανών, περιόρισε δραστικά σε ένα μόλις χρόνο το τεράστιο έλλειμμά του και τον Δεκέμβριο του 2011 έφθασε ήδη να παράγει κέρδη. "Έτρεξε" εκατοντάδες μετατάξεις, αύξησε την μεταφορά επιβατών σε βασικές γραμμές, επανέφερε εμπορευματικές μεταφορές που μέσα από τον ΟΣΕ κατευθυνόταν σε ιδιωτικές εταιρίες», λέει.

Ποια ήταν η κατάληξη κάποιου που «τάραξε τα νερά» συνδικαλιστών; «Καταγγέλθηκε μέσω "δημοσιευμάτων", κατά την ανάληψη της συγκυβέρνησης Σαμαρά επιχειρήθηκε να αντικατασταθεί με το 4-2-1 ως "παπανδρεϊκή επιλογή", μέχρι που παραιτήθηκε τελικά το 2015 και επέστρεψε στην Αμερική», θυμάται ο Γιώργος Πεταλωτής.

Χωρίς σχόλια…

1 αναγνώστες σχολίασαν

Συμμετοχή στην συζήτηση
  1. Ε.Στ. 10:12 17/07/2016

    Ο εξαιρετικός κ. Ζηλιασκόπουλος, παραιτήθηκε λίγες μέρες μετά το κλείσιμο της γραμμής της Ειδομένης, έχοντας υποστεί τα μύρια όσα από τους συνδικαλιστές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρίς ιδιαίτερη στήριξη από το υπουργείο Μεταφορών και αφού ενημερώθηκε από αυτόν τον απίθανο τύπο Σπίρτζη, ότι θα τον αντικαθιστούσε (με κανένα κουμπάρο του προφανώς).

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.