AUTO - MOTO

Driven : Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel 95ps

Ford_Fiesta_TDCi_Driven2016

Η Ford έχει κάνει το καθιερωμένο και αναμενόμενο facelift στο γνωστό μας Ford Fiesta 6ης γενιάς πριν από δύο περίπου χρόνια. Ωστόσο λίγο αργότερα υπήρξε και μία σημαντική αλλαγή στο μηχανολογικό τομέα και πιο συγκεκριμένα κάτω από το καπό.
Εκεί ο παλαιός 1.6 TCDi Diesel έδωσε τη θέση του στον καινούργιο 1.5 TDCi Diesel που στο Fiesta προσφέρεται σε εκδόσεις με 75ps και 95ps ενώ υπάρχει και μία ακόμα ισχυρότερη με 115ps για τα μεγαλύτερα αμαξώματα (Focus, Mondeo κτλ). Το νέο μοτέρ έχει χωρητικότητα 1499cc, ενωσωματώνει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού και αποδίδει - στην έκδοση που είχαμε για δοκιμή το Ford Fiesta - 95ps στις 3800rpm και 21.5kg.m στις 1750rpm. Περιέργως πάντως δεν έχουμε σύστημα start&stop. Τα αποθέματα της ροπής κατανέμονται μέσω μηχανικού 5τάχυτου κιβωτίου στον εμπρόσθιο βεβαίως άξονα και σύμφωνα με την Ford το 0-100km σπάει τα 11sec (10.9sec) και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180km/h.

Ford_Fiesta_TDCi_Driven2016-(15)
Αυτά είναι στην θεωρία αλλά και η πράξη είναι όσο καλή αναμένεται. Το Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel έχει αναμφίβολα κάτω από καπό του το νέο σημείο αναφοράς στους κινητήρες diesel ζώνης 1.3-1.5lt. Βασικό του χαρακτηριστικό το τράβηγμα από χαμηλά μέχρι περίπου τις 3500rpm που σε συνδυασμό με το σφιχτά κλιμακούμενο 5τάχυτο κιβώτιο προσφέρουν αρκετά καλές ρεπρίζ με τον οδηγό να μπορεί εύκολα να κάνει μία προσπέραση ή να επιταχύνει μέχρι την απαιτούμενη ταχύτητα.

Στον αυτοκινητόδρομο αναμφίβολα το σύνολο ζητάει 6η σχέση για να πέσουν οι rpm και η κατανάλωση όταν οδηγείς στα όρια του Κ.Ο.Κ. Η κατανάλωση πάντως δεν εντυπωσιάζει ούτε θετικά ούτε αρνητικά με το νούμερο σε μέση χρήση στο Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel στη δοκιμή μας να κυμαίνεται στα 5lt όταν η Ford ανακοινώνει 3.6lt/100km. Τέλος αυτό που σε κερδίζει αρκετά είναι ο ήχος του TDCi που μέσα στην καμπίνα περισσότερο θυμίζει βενζίνη παρά πετρέλαιο.

Ford_Fiesta_TDCi_Driven2016-(11)

Εκτός του κινητήρα το Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel έχει αρκετά ακόμα θετικά στοιχεία. Κυρίως είναι ευχάριστο πίσω από το τιμόνι. Το σύστημα διεύθυνσης έχει σπορτίφ αίσθηση και είναι άμεσο και γρήγορο. Ο επιλογέας έχει σχετικά μακριές διαδρομές αλλά δε δυσανασχεί στις γρήγορες εναλλαγές ενώ το πλαίσιο είναι πολύ διασκεδαστικό. Σε προκαλεί να το πιέσεις, να δοκιμάσεις να το πλασάρεις και γενικώς να ευχαριστηθείς οδήγηση ακόμα και με τους 95ps ενός κινητήρα πετρελαίου. Αναμφίβολα το Ford Fiesta είναι High Octane Car, από τα αγαπημένα μας, ανεξαρτήτως κινητήρα.

Ford_Fiesta_TDCi_Driven2016-(9)

Εκτός αυτών προσφέρει ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις, πορτμπαγκάζ στο μέσο όρο της κατηγορίας και ένα εσωτερικό που είναι αρκετά ποιοτικό αλλά η κεντρική κονσόλα με τα πολλά μπουτόν και η μικρή οθόνη - στις πλούσιες εκδόσεις - του συστήματος ψυχαγωγίας, GPS και κάμερα οπισθοπορείας - μαρτυρά την όποια υλικία του.

Το Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel αν και μετρά αρκετά χρόνια στους δρόμους παραμένει σύγχρονο καθώς η αμερικάνικη φίρμα το έχει εξελίξει τόσο αισθητικά όσο τεχνολογικά και μηχανολογικά. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι παραμένει το πιο fun to drive αυτοκίνητο της κατηγορίας έχοντας πλέον και έναν εξαιρετικό κινητήρα στο οπλοστάσιό του. Δείτε το ζεστά.

Ford_Fiesta_TDCi_Driven2016-(6)

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Ford Fiesta 1.5 TDCi Diesel
Κυβισμός : 1499cc
Ισχύς : 95ps/3800rpm
Ροπή : 21.5kg.m/1750rpm
Βάρος : 1117kg
Εκπομπές CO2 : 94gr/km
Επιτάχυνση 0-100km : 10.9sec
Τελική Ταχύτητα : 180km/h
Κατανάλωση (μέση) : 3.6lt/100km
Διαστάσεις : 3969x1722x1495mm
Τιμές & Εξοπλισμός Ford Fiesta

Πηγή : www.highoctane.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.