• Πρώτα αξιολόγηση, μετά συζήτηση για τον ρόλο του ΔΝΤ

ΥΓΕΙΑ

Τι έδειξε νέα έρευνα

Ημικρανία και έλλειψη βιταμινών - Τι να τρώτε για να τις περιορίσετε

Σύμφωνα με πρόσφατα ευρήματα που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο της Αμερικανικής Εταιρείας Κεφαλαλγίας, η ημικρανία ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να οφείλεται σε έλλειψη βιταμινών.
hmikranies

Αναλύσεις που αφορούσαν 7.691 ασθενείς υπέδειξαν ότι όσοι εκδήλωναν συχνότερα ημικρανίες ήταν πολύ πιο πιθανό να έχουν χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D, βιταμίνης Β2, φυλλικού οξέος και συνενζύμου Q10. Καθεμιά από αυτές τις βιταμίνες παίζει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία παραγωγής ενέργειας στα κύτταρα του οργανισμού.

Πού μπορείτε να βρείτε αυτές τις βιταμίνες

Η βιταμίνη D βρίσκεται σε σημαντική ποσότητα στον σολομό, στον τόνο, στον ξιφία, στο τυρί και στο αυγό. Μπορείτε επίσης να βρείτε στην αγορά προϊόντα (π.χ. γάλα, χυμό πορτοκάλι) ενισχυμένα με βιταμίνη D. Επίσης, ο οργανισμός μας συνθέτει τη βιταμίνη D όταν το δέρμα εκτίθεται στον ήλιο.

Η βιταμίνη Β2 βρίσκεται κυρίως στη σόγια, στο σπανάκι, στη γαλοπούλα, στα αμύγδαλα και στο γιαούρτι.
Το φυλλικό οξύ μπορείτε να το πάρετε από λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα, όπως το μπρόκολο και το σπανάκι, καθώς και από τα ρεβίθια, τα φασόλια και τις φακές.

Το συνένζυμο Q10 βρίσκεται στο μπρόκολο, στα φυλλώδη λαχανικά, στους ξηρούς καρπούς, στο ψάρι, στα θαλασσινά, στο χοιρινό, στο κοτόπουλο και στο μοσχάρι.

Εάν δεν λαμβάνετε τις παραπάνω βιταμίνες μέσω της διατροφής σας, συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας ώστε να σας συστήσει συμπλήρωμα διατροφής.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.