• Λεπτές ισορροπίες για ΔΝΤ-νέο Μνημόνιο

ΕΛΛΑΔΑ

Τι θα περιλαμβάνει

TΡΑΙΝΟΣΕ: Ενεργοποιεί «έξυπνο» εισιτήριο, τερματικά POS και «miles & bonus»

Σχέδιο δημιουργίας νέου "έξυπνου" εισιτηρίου, το οποίο θα εκδίδεται άμεσα και θα είναι ονομαστικό υλοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως ανακοινώθηκε από τη διοίκηση της εταιρείας, με αφορμή τη συμμετοχή της στην 81η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ).
trainose

Παράλληλα, στο επόμενο διάστημα, στα φυσικά σημεία πώλησης εισιτηρίων ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών μέσω τερματικών POS. Δημιουργείται επίσης το "κλαμπ" των φίλων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που προσφέρει στα μέλη του πρόσβαση στις εκπτωτικές προσφορές της εταιρείας, ενώ σύντομα εισάγεται πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών "miles & bonus", αντίστοιχο με αυτό που ισχύει στις αεροπορικές εταιρείες.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρά επίσης στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον πελάτη μέσα στο τρένο (ανανέωση κυλικείων, παροχή βελτιωμένου σήματος κινητής τηλεφωνίας), ενώ παρέχει δυνατότητα μεταφοράς του ΙΧ αυτοκινήτου των επιβατών μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Τα στελέχη της εταιρείας υπενθύμισαν ακόμη τις δυνατότητες που προσφέρoυν η κάρτα Intercity 6+1, τα εισιτήρια πολλαπλών διαδρομών, η κάρτα τρίτης ηλικίας και η οικογενειακή, αλλά και το πρόγραμμα εκπτώσεων για παιδιά, φοιτητές, νέους και ομάδες άνω των έξι ατόμων.

Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της συμμετοχής στην 81η ΔΕΘ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα "συστήσει" τους επισκέπτες της έκθεσης με τον θρυλικό “Μουντζούρη” του Πηλίου, ο οποίος παρουσιάζεται σε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Περίπτερο 3 της ΔΕΘ.

Πρόκειται για τη μηχανή τρένου, που παλαιότερα διένυε την απόσταση Βόλος – Μηλιές, πάνω στην ιστορική γραμμή, της οποίας η κατασκευή άρχισε το 1892, με πρώτο το κομμάτι μέχρι τα Λεχώνια, για να παραδοθεί τελικά το 1896. Το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι τις Μηλιές κατασκευάστηκε στη συνέχεια, για να τεθεί σε λειτουργία το 1903. Η μουσειακή ατμήλατος, μεταφέρθηκε φέτος στη ΔΕΘ με πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε συνεργασία με τον ΟΣΕ, όπου και θα παραμείνει καθόλη τη διάρκεια της έκθεσης.

Τα 5 εκατ. ευρώ ενδέχεται να ξεπεράσουν οι συνολικές οικονομικές επιπτώσεις του αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη

Πάνω από 5 εκατ. ευρώ ενδέχεται να στοιχίσουν τελικά στην TΡΑΙΝΟΣΕ οι συνολικές οικονομικές επιπτώσεις -άμεσες και έμμεσες- από τον παρατεταμένο αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη από μετανάστες. Πέρα από το άμεσο κόστος τού αποκλεισμού, το οποίο υπολογίζεται σε 2 εκατ. ευρώ, η εταιρεία θα κληθεί να "σηκώσει" το κόστος των σταλιών για τα βαγόνια της εταιρείας, που παρέμειναν διάσπαρτα σε όλο το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο, ακόμη και στη Φιλανδία (οκτώ βαγόνια), αδυνατώντας να φτάσουν στον προορισμό τους. Τα παραπάνω διευκρίνισαν στελέχη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη με την ευκαιρία της 81ης Διεθνούς Εκθεσης. Διευκρίνισαν ωστόσο ότι προς το παρόν δεν έχει γίνει ο πλήρης υπολογισμός των οικονομικών επιπτώσεων, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά στο επόμενο διάστημα.
"Τον Μάιο και τον Ιούνιο καταβάλαμε περίπου 1 εκατ. σε σταλίες [...] 'Ισως οι συνολικές οικονομικές επιπτώσεις ξεπεράσουν και τα 5 εκατ. ευρώ" σχολίαζε στέλεχος της διοίκησης, επισημαίνοντας ότι πέραν της άμεσης οικονομικής ζημίας, μέχρι στιγμής δεν έχουν επιστρέψει και τα φορτία της ιαπωνικής Sony, η οποία αποβιβάστηκε από το "τρένο" εξαιτίας των προβλημάτων που ανέκυψαν στις μεταφορές.
Στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται ο φάκελος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στο μεταξύ, στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται, από την προηγούμενη εβδομάδα, ο φάκελος του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη (σ.σ. υπενθυμίζεται ότι μετά την ολοκλήρωση του προσυμβατικού ελέγχου και υπό την προϋπόθεση ότι θα δοθεί το "πράσινο φως", μπορεί να προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης αγοραπωλησίας μετοχών με την ιταλική εταιρεία TRENITALIA). Οι ίδιοι εκπρόσωποι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέφεραν ότι στελέχη -και όχι τη διοίκηση- της ιταλικής εταιρείας συνάντησαν μόνο σε παρουσίαση του ΤΑΙΠΕΔ στις αρχές του Ιουλίου και έκτοτε δεν έχει γίνει καμία συνάντηση ή συνομιλία.
Πρόσθεσαν ότι το μόνο περιουσιακό στοιχείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα είναι οι μηχανοδηγοί και οι συνοδηγοί τους, αφού όλα τα υπόλοιπα -πχ, υποδομές, τροχαίο υλικό- ελέγχονται από άλλες εταιρείες (πχ, ΕΡΓΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ). Για αυτό άλλωστε, ώσπου να ολοκληρωθούν οι αναγκαίες επεμβάσεις στις υποδομές (πχ, η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης), η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ "δεν αναμένει καμία άμεση θετική μεταβολή στην πορεία της".
Γι' αυτό άλλωστε τα στελέχη της σημειώνουν ότι οι αλλαγές στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις θα έρθουν όταν ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, τουλάχιστον στον κορμό του δικτύου και εφόσον η ιταλική εταιρεία αποκτήσει και την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού ΑΕ (ΕΕΣΣΤΥ), για να βελτιωθεί και η κατάσταση του τροχαίου υλικού. Εξάλλου, ώς ρεαλιστικός αλλά μεσομακροπρόθεσμος στόχος αντιμετωπίζεται και η υλοποίηση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, που έχει ανακοινωθεί πριν από πολλά χρόνια, αλλά παραμένει στα χαρτιά._

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.