• Σε εξέλιξη οι πορείες για τον Αλ. Γρηγορόπουλο

ΥΓΕΙΑ

Αβγό και υγεία: Δείτε έξι σημαντικές επιδράσεις

Το αβγό είναι ίσως η πιο πλήρης φυσική πηγή πολύτιμων διατροφικών στοιχείων, καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, B6, B12, D και Ε, αλλά και σε φυλλικό οξύ, χολίνη, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, αντιοξειδωτικά και Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα.
avgo

Οι ειδικοί αναφέρουν ότι είναι εφάμιλλης αξίας με το μητρικό γάλα, ενώ εδώ και αρκετά χρόνια έχει καταρριφθεί ο μύθος που ήθελε το αβγό να συνδέεται με την αύξηση της χοληστερόλης.

Όλες οι σχετικές μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση αβγών, ακόμη και καθημερινά, δεν επηρεάζει σημαντικά τα επίπεδα χοληστερόλης εφόσον η διατροφή μας είναι ισορροπημένη και χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά.

Οι διατροφολόγοι το χαρακτηρίζουν «φυσική υπερτροφή» και του αποδίδουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινή διατροφή.

Το αβγό περιέχει υψηλής αξίας πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όλα τα στοιχεία δηλαδή που είναι απαραίτητα για μια υγιεινή μεσογειακή διατροφή.

Είτε στο πρωινό, είτε ως συστατικό φαγητών ή γλυκών, είτε στο βραδινό ή ως σνακ, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και με οποιονδήποτε τρόπο, τα αυγά αποτελούν τμήμα μιας ισορροπημένης καθημερινής και πολύ οικονομικής διατροφής για όλη την οικογένεια.

bigstock Boiled Egg on Wooden Plate 83208020

Γιατί τα αβγά μας κάνουν καλό;

-Συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος

-Έχουν μεγάλη ικανότητα κορεσμού κι έτσι βοηθούν στη διατήρηση υγιούς βάρους

-Συμβάλλουν στην σωστή ανάπτυξη του εμβρύου στη διάρκεια της εγκυμοσύνης

-Αποκαθιστούν τον μυϊκό ιστό και περιορίζουν τη μυϊκή απώλεια

-Έχουν ευεργετική δράση για την εγκεφαλική λειτουργία

-Ενισχύουν την όραση και προλαμβάνουν την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.