AUTO - MOTO

Εν μέσω κρίσης

Οι κερδισμένοι στην αγορά του αυτοκινήτου

Μεσούσης της οικονομικής κρίσης η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων εμφανίζει αυξητικές τάσεις.
ssangyongtivolixlv

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου ο όγκος των πωλήσεων των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 8,6%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Φέτος αυτό το διάστημα πουλήθηκαν 63.216 καινούργια αυτοκίνητα, ενώ πέρσι κυκλοφόρησαν 58.184 καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα.

Όσον αφορά τις πωλήσεις του Σεπτεμβρίου καταγράφηκε μείωση των πωλήσεων κατά 10,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Πουλήθηκαν 5.125 αυτοκίνητα, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2015 είχαν πάρει πινακίδες 4.595 αυτοκίνητα.

Από τα επίσημα στοιχεία προκύπτουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που κατάφεραν στο ενιάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου να αυξήσουν τις πωλήσεις των καινούργιων επιβατικών αυτοκίνητων στην ελληνική αγορά. Την υψηλότερη αύξηση ανάμεσα στις εταιρείες που έχουν εμπορική δραστηριότητα στην Ελλάδα σημείωσε η Ssangyong, η οποία αύξησε τις πωλήσεις της κατά 638,5% σε σχέση με πέρσι. Φέτος πούλησε 96 αυτοκίνητα, ενώ πέρσι είχε διαθέσει στην ελληνική αγορά 13 αυτοκίνητα. Την δεύτερη επίδοση σημείωσε η Dacia με αύξηση πωλήσεων 108,7%. Φέτος έβαλε πινακίδες σε 503 αυτοκίνητα, ενώ πέρσι είχε πουλήσει 241 αυτοκίνητα.

Την εξάδα κλείνουν οι μάρκες Fiat (49,6%), Jeep (48,8%), BMW (48,7%), Alfa Romeo (39,9%). Θετικό πρόσημο εμφάνισαν και οι μάρκες Mini 32%, Toyota 22,2%, Nissan 23,1%, Mercedes 21,2%, Seat 20,8%, Peugeot 19,9%, Honda 19,4%, Opel 18,9%, Renault 11,4%, Ford 6,6%, Suzuki 4,4% και Audi 3,5%.
Μείωση στον όγκο των πωλήσεων σημείωσαν οι μάρκες: Hyundai -69,1%, Mitsubishi -44%, Kia -39%, Volvo -28,4%, Citroen -5%, Skoda -4,32%, VW - 2,2% και smart -2%.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.