ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Η απόφαση του ΣτΕ θα εφαρμοσθεί»

Σπίρτζης: Τον Μάρτιο η ολοκλήρωση των έργων στους πέντε μεγάλους αυτοκινητοδρόμους

Η απόφαση του ΣτΕ θα εφαρμοσθεί, όπως θα εφαρμοστεί τελικά και η πολιτική της κυβέρνησης. Να υπάρχουν, δηλαδή, μόνιμα αδειοδοτημένοι τηλεοπτικοί σταθμοί, που θα έχουν συγκεκριμένο ποιοτικό πλαίσιο λειτουργίας, που θα πληρώνουν για τη λειτουργία τους, που θα έχουν κατ' ελάχιστον τους εργαζόμενους που ορίζει ο νόμος», τονίζει ο υπουργός Yποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
SPIRTZIS1

Ο κ. Σπίρτζης κάνει λόγο για λυσσαλέα μάχη να συνεχιστεί η ίδια κατάσταση στο τηλεοπτικό τοπίο από τους υπάρχοντες τηλεοπτικούς σταθμούς, με την ενεργό βοήθεια της ΝΔ, της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, του Ποταμιού και όσων μηχανισμών διαθέτουν, χρησιμοποιώντας θεμιτά και αθέμιτα μέσα, λασπολογώντας και σταματώντας κάθε προσπάθεια για συγκρότηση του ΕΣΡ. «Για να συναινέσει η ΝΔ να συγκροτηθεί το ΕΣΡ, πρέπει να συνεδριάσει με την Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών και να της υποδείξουν ονόματα. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση, ακόμη και μελών ή στελεχών της, δεν θα είναι αποδεκτή», συμπληρώνει.

Σε ό,τι αφορά την πορεία των έργων στους πέντε μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, ο υπουργός τονίζει πως προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς προκειμένου να ολοκληρωθούν τον Μάρτιο και στη συνέχεια κύριο μέλημα της κυβέρνησης «θα είναι η ελάφρυνση των διοδίων».

Απαντά στις καταγγελίες για «κατάρρευση των αστικών συγκοινωνιών» σχολιάζοντας μεταξύ άλλων πως «οι στρατοί του παλαιοκομματισμού στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών είναι γνωστοί». «Η πλειοψηφία των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες δίνει καθημερινή μάχη, για να υπάρχουν αστικές συγκοινωνίες και για να ξεφύγει από τις ομάδες που τον καταπίεζαν πολλά χρόνια» τονίζει και επισημαίνει: «Οι αστικές συγκοινωνίες έχουν πολλά προβλήματα. Ένα από αυτά είναι τα τεράστια χρέη που άφησαν οι διοικήσεις της ΝΔ και της ΔΗΣΥΜ. Κύριο, όμως, πρόβλημα είναι οι νοοτροπίες παρακμής, παραγοντισμού και αδιαφάνειας στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών».

Επιπλέον, ο υπουργός δηλώνει κατηγορηματικά πως δεν ιδιωτικοποιούνται οι ΔΕΚΟ που μεταβιβάστηκαν στο Υπερταμείο, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ας σταματήσουν οι υπέρμαχοι των ιδιωτικοποιήσεων της μιας δραχμής να σπεκουλάρουν. Ό,τι ιδιωτικοποιείται είναι στο ΤΑΙΠΕΔ, με δική τους ευθύνη και με δεσμεύσεις που ανέλαβαν εκείνοι για τη χώρα, όταν κυβερνούσαν».

Ακολουθεί η συνέντευξη του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπίρτζη στη Βασιλική Κουτσούμπα για το Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων:

Ερ. Κύριε υπουργέ μετά την απόφαση του ΣτΕ τι θα κάνετε με τις τηλεοπτικές άδειες; Τι απαντάτε σε αυτούς που μιλούν για ήττα της κυβέρνησης;

Απ. Η απόφαση του ΣτΕ θα εφαρμοσθεί, όπως θα εφαρμοσθεί τελικά και η πολιτική της κυβέρνησης. Να υπάρχουν, δηλαδή, μόνιμα αδειοδοτημένοι τηλεοπτικοί σταθμοί, που θα έχουν συγκεκριμένο ποιοτικό πλαίσιο λειτουργίας, που θα πληρώνουν για τη λειτουργία τους, που θα έχουν κατ? ελάχιστο τους εργαζόμενους που ορίζει ο νόμος. Δυστυχώς οι υπάρχοντες τηλεοπτικοί σταθμοί με την ενεργό βοήθεια της ΝΔ, της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, του Ποταμιού και όσων μηχανισμών διαθέτουν δίνουν λυσσαλέα μάχη, χρησιμοποιώντας θεμιτά και αθέμιτα μέσα, λασπολογώντας και σταματώντας κάθε προσπάθεια για συγκρότηση του ΕΣΡ, να συνεχιστεί η ίδια κατάσταση στο τηλεοπτικό τοπίο: Κανάλια με προσωρινές άδειες, καναλάρχες που δεν πληρώνουν, δάνεια χωρίς εγγύηση και κυρίως ένα πολιτικό σύστημα και ένα κράτος εξαρτημένο από τη γραμμή που θα δίνουν οι καναλάρχες, με σκοπό την εξυπηρέτηση των συμφερόντων τους.

Μέχρι σήμερα ζήσαμε μια πρωτοφανή αθλιότητα λάσπης και κατασυκοφάντησης. Η δημοσιογραφική δεοντολογία και οι κανόνες λειτουργίας των τηλεοπτικών σταθμών αποτελούν άγνωστες έννοιες για τα κανάλια. Θυμόσαστε τον δήθεν Τούρκο καναλάρχη, τα δήθεν δώρα σε συμμετέχοντες, τις δήθεν παρεμβάσεις στη Δικαιοσύνη; Θυμόσαστε τις δήθεν δεσμεύσεις της ΝΔ για συγκρότηση του ΕΣΡ μετά την εκλογή Προέδρου; Οι δεσμεύσεις τους πήγαν στα βοσκοτόπια της διαπλοκής... Για να συναινέσει η ΝΔ να συγκροτηθεί το ΕΣΡ, πρέπει να συνεδριάσει με την Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών και να της υποδείξουν ονόματα. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση, ακόμη και μελών ή στελεχών της, δεν θα είναι αποδεκτή. Περιμένουμε να διαβάσουμε την απόφαση του ΣτΕ, για να δούμε πώς καλύπτονται οι αρμοδιότητες του ΕΣΡ αν δεν μπορεί να λειτουργήσει; Ποιός ελέγχει τους τηλεοπτικούς σταθμούς, την τήρηση του νόμου και της δεοντολογίας; Εκτός κι αν θέλουν να μην υπάρχει, για να μην υπάρχουν άδειες, δεοντολογία, ποινές και τήρηση του νόμου.

Η επιτυχία της προσπάθειάς μας είναι βέβαιη γιατί δεν είναι μια μάχη μόνο δική μας. Είναι μια μάχη ενάντια στα συμφέροντα που λεηλατούν για χρόνια το ελληνικό Δημόσιο και τον ελληνικό λαό, είναι μια μάχη του ελληνικού λαού. Είναι μια μάχη της υγιούς πλευράς του πολιτικού κόσμου που διαχρονικά πάλεψε για την απεξάρτηση και την αυτονομία του από τα επιχειρηματικά συμφέροντα, είτε τον πρωθυπουργό τον έλεγαν Ανδρέα Παπανδρέου είτε Κώστα Καραμανλή. Αυτή τη φορά θα το πετύχουμε.

Ερ. Κύριε υπουργέ μετά τις τηλεοπτικές άδειες σειρά έχουν οι ραδιοφωνικές. Θα μας δώσετε μια εικόνα στο τι πρόκειται να γίνει;

Απ. Θα ολοκληρωθεί η διαβούλευση του χάρτη συχνοτήτων ραδιοφώνου, θα υπάρξει νομοθετική πρωτοβουλία για τους κανόνες, τις προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των ραδιοφωνικών σταθμών, τις θεσμικές προβλέψεις για τη διαφάνεια και τους μηχανισμούς ελέγχου και καθορισμός των διαδικασιών και του τιμήματος. Το βέβαιο είναι ότι και στο ραδιόφωνο η σημερινή κατάσταση αυθαιρεσίας δεν θα συνεχιστεί.

Ερ. H Ν.Δ. σας κατηγορεί ότι εσείς προσωπικά και η κυβέρνηση «περηφανεύεστε για τον νόμο των δημοσίων συμβάσεων», ενώ τα δημόσια έργα έχουν «παγώσει». Τι απαντάτε;

Απ. Να ενημερώσουμε τη ΝΔ ότι ψήφισε τον νόμο, που εμείς εισηγηθήκαμε. Να συμβουλεύσω, επίσης, τη ΝΔ να διαβάσει τον νόμο που ψήφισε, για να διαπιστώσει και μόνη της ότι δεν υπάρχει πρόβλημα εφαρμογής του από την πρώτη μέρα, όπως ενημερώνει και η σχετική εγκύκλιος που εκδώσαμε. Να επαναλάβουμε ότι το πρόβλημα κάποιων, και ίσως και της ΝΔ, είναι ότι δεν μπορούν πλέον να γίνονται απευθείας αναθέσεις στους ίδιους, όπως γινόταν στο παρελθόν. Αυτό ναι είναι πρόβλημα, αλλά όχι δικό μας. Είναι πρόβλημα όσων θέλουν να συνεχιστεί η παράνομη κατάτμηση έργων, όσων θέλουν να διατηρούν εκλογικούς μηχανισμούς δια των απευθείας αναθέσεων, όσων θέλουν να συνεχιστεί η πολιτική του παλαιοκομματισμού. Είναι δικό τους πρόβλημα.

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων με τη βοήθεια στελεχών του υπουργείου ήδη έδωσε σε διαβούλευση τα νέα πρότυπα τεύχη διαγωνισμών, παρότι όποιος φορέας επιθυμούσε είχε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα παλιά και να δημοπρατήσει όποιο έργο ήταν ώριμο για τη διαγωνιστική διαδικασία.

Ερ. Θα θέλατε να μας δώσετε μια εικόνα για την πορεία των έργων στους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους;

Απ. Τα έργα των αυτοκινητοδρόμων προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς, ώστε να παραδοθούν επιτέλους στον ελληνικό λαό τον Μάρτιο. Ήδη ο πρώτος αυτοκινητόδρομος θα παραδοθεί εντός του Νοεμβρίου (Μορέας) όπως και μεγάλα τμήματα των υπολοίπων εντός του έτους.

Μέχρι πριν ένα μήνα είχαμε καταγγελίες της αντιπολίτευσης ότι τα έργα ήταν κολλημένα, με ευθύνη της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. Από εδώ και στο εξής θα μας λένε ότι εκείνοι τα ξεκίνησαν πριν 12 χρόνια.

Να επαναλάβουμε τη θέση μας ότι τα έργα δεν ανήκουν σε καμιά κυβέρνηση, σε κανέναν υπουργό, σε κανέναν περιφερειάρχη ή δήμαρχο, αλλά στον ελληνικό λαό. Εμείς κρινόμαστε για την αποτελεσματικότητα, τη διαφάνεια και το κόστος των έργων. Βρήκαμε συμβάσεις άθλιες με το ελληνικό δημόσιο στον τοίχο, έργα κολλημένα με χιλιάδες προβλήματα, απαλλοτριώσεις και αδειοδοτήσεις που στο μεγαλύτερο τμήμα τους δεν είχαν ολοκληρωθεί εδώ και δώδεκα χρόνια. Βρήκαμε κυρίως ένα πλαίσιο δεσμεύσεων και συμβάσεων, που αν τα έργα δεν ολοκληρώνονταν η χώρα όφειλε να επιστρέψει δισεκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και να πληρώσει πρόσθετα δισεκατομμύρια ευρώ ρήτρες.

Με την ολοκλήρωση των έργων κύριο μέλημά μας θα είναι η ελάφρυνση των διοδίων, χωρίς επισφάλειες για τις συμβάσεις και τους οργανισμούς που χρηματοδότησαν αυτά τα έργα. Δεν θα είναι εύκολο αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε.

Ερ. Κύριε υπουργέ, ας πάμε στο άλλο βασικό θέμα, τις αστικές συγκοινωνίες που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα του πολίτη. Το τελευταίο διάστημα έχουμε συνεχείς καταγγελίες από εργαζόμενους για «κατάρρευση των αστικών συγκοινωνιών». Το σχόλιο σας;

Απ. Σε ποιους εργαζόμενους αναφέρεστε; Φαντάζομαι στους κατ΄ επάγγελμα λασπολόγους, υποψήφιους με τα κόμματα της αντιπολίτευσης, που πριν λίγους μήνες κατήγγειλαν ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Στη συνέχεια ότι δεν θα πληρωθούν οι μισθοί. Στη συνέχεια ότι ιδιωτικοποιούνται. Οι στρατοί του παλαιοκομματισμού στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών είναι γνωστοί. Άλλωστε είναι από τους ελάχιστους εργασιακούς χώρους, αν όχι ο μοναδικός, που επισκέφτηκαν και ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Φώφη Γεννηματά.

Η πλειοψηφία των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες δίνει καθημερινή μάχη, για να υπάρχουν αστικές συγκοινωνίες και για να ξεφύγει από τις ομάδες που τον καταπίεζαν πολλά χρόνια.

Οι αστικές συγκοινωνίες έχουν πολλά προβλήματα. Ένα από αυτά είναι τα τεράστια χρέη που άφησαν οι διοικήσεις της ΝΔ και της Δημοκρατικής Συμπαράταξης. Κύριο, όμως, πρόβλημα είναι οι νοοτροπίες παρακμής, παραγοντισμού και αδιαφάνειας στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών. Έχουμε αποκαλύψει κυκλώματα κλοπής εισιτηρίων και χρημάτων και η διερεύνηση συνεχίζεται, έχουμε ξεκινήσει έρευνα πλαστών πιστοποιητικών που είχαν χαθεί δήθεν οι υπηρεσιακοί φάκελοι τα προηγούμενα χρόνια, έχουμε διαπιστώσει διαδικασίες που ακυρώθηκαν, για να διευκολύνονται οι αδιαφανείς ενέργειες.

Προσπαθούμε μέσα σε αυτήν τη συγκυρία να αλλάξουμε τις αστικές συγκοινωνίες και να δώσουμε οριστικό τέλος στις στρεβλώσεις που μας κληρονόμησε η ΝΔ και η ΔΗΣΥΜ. Να ολοκληρώσουμε το έργο της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Στόχος η δίκαιη τιμολογιακή πολιτική ανάλογα με το μήκος της μετακίνησης και η άσκηση κοινωνικών πολιτικών σε ομάδες που έχουν ανάγκη. Να βρούμε χρήματα για την ανανέωση του στόλου, μιας και ο προγραμματισμός της κυβέρνησης Σαμαρά δεν πρόβλεψε ούτε ένα ευρώ για αυτήν τη δράση στο νέο ΕΣΠΑ. Να αλλάξουμε τη λογική των αστικών συγκοινωνιών επιχειρώντας τη μεταφορά των πολιτών από τις γειτονιές της Αθήνας στους πλησιέστερους σταθμούς του μετρό και των μέσων σταθερής τροχιάς. Να αλλάξουμε τη μουντή εικόνα των αστικών συγκοινωνιών με πολιτιστικές δράσεις στους σταθμούς του μετρό και στις αστικές συγκοινωνίες. Να κάνουμε παραγωγικές τις ώρες μετακίνησης με την ύπαρξη ασύρματων δικτύων επικοινωνίας στους σταθμούς και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Για όλα αυτά θα έχουμε αντιδράσεις. Είναι βέβαιο. Κάποιοι ξεβολεύονται από τη συνδιοίκηση του Μαυρογιαλούρου, τις κακές υπηρεσίες προς τον πολίτη και τα τεράστια ελλείμματα που οδήγησαν σε συρρίκνωση το μεταφορικό έργο και την ποιότητα του.

Ερ. Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της ΣΤΑΣΥ και της ΟΣΥ καταγράφονται οικονομικά ελλείμματα στις συγκοινωνίες Αθηνών. Η λαθρεπιβίβαση και τα χρέη των υπουργείων και δημόσιων φορέων είναι από τις βασικές αιτίες διόγκωσης των ελλειμμάτων. Τι προτίθεστε να κάνετε; Υπάρχει σχέδιο εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών;

Απ. Αυτά που αναφέρετε τα βρήκαμε. Η λαθρεπιβίβαση θα αντιμετωπισθεί με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και με ελέγχους που θα σέβονται τον πολίτη και όχι με κεφαλοκυνηγούς, ταυτόχρονα με την ύπαρξη κοινωνικών πολιτικών για όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώσουν το εισιτήριο. Η πολιτική μας για δωρεάν μεταφορά των ανέργων και των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων είναι η βάση για την αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης για αυτούς που μπορούν να πληρώσουν και δεν πληρώνουν, όπως γενικότερα είχε προβλέψει η ΝΔ και οι συνοδοιπόροι της.

Ο νόμος που πέρασε από τη Βουλή έχει ένα συγκεκριμένο δεσμευτικό πλάνο για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών και τα βήματα που πρέπει να γίνουν. Μέσα σε αυτά είναι και οι συμβάσεις των δημόσιων φορέων με τον ΟΑΣΑ, υποχρεωτικά. Πρέπει, όμως, να γνωρίζουμε όλοι ότι σε όλο τον κόσμο οι αστικές συγκοινωνίες επιδοτούνται. Ο στόχος μας δεν είναι να γίνουν κερδοφόρες επιβάλλοντας μεγάλη τιμή εισιτηρίου, αλλά να μεγιστοποιήσουν το ποιοτικό μεταφορικό έργο, να γίνουν ελκυστικές σε περισσότερους πολίτες, ώστε να μπορούν να ασκούν κοινωνικό έργο στους αδύναμους συμπολίτες μας. Ταυτόχρονα να συμβάλλουν στην πολιτική μείωσης των ρύπων και βελτίωσης της καθημερινότητας μας, της ποιότητας ζωής των πολιτών και του αστικού περιβάλλοντος.

Ερ. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για τις νέες επεκτάσεις του μετρό στην Αθήνα αλλά και του τραμ;

Απ. Τα έργα του μετρό και του τραμ, δυστυχώς, βρέθηκαν κολλημένα και με πολλά προβλήματα. Δώσαμε προτεραιότητα στην ολοκλήρωση των έργων που θα ελευθερώσουν δρόμους και δημόσιους χώρους, ώστε να ελαχιστοποιηθούν, όσο πιο σύντομα είναι εφικτό, οι επιπτώσεις. Προσανατολιζόμαστε στη λειτουργία των επεκτάσεων συντομότερα χωρίς τη λειτουργία κάποιων ενδιάμεσων σταθμών που έχουν σοβαρά τεχνικά προβλήματα και θα καθυστερήσουν. Το κύριο μέλημα μας είναι η δημοπράτηση νέων επεκτάσεων και νέων γραμμών του μετρό και του τραμ, ώστε να αποκτήσουν η Αθήνα και ο Πειραιάς ένα πλήρες δίκτυο. Η πρώτη διαγωνιστική διαδικασία θα γίνει στις αρχές του επόμενου έτους και θα είναι το πρώτο τμήμα της γραμμής 4. Πιστεύουμε ότι μέσα στο 2017 θα δημοπρατήσουμε το υπόλοιπο της γραμμής 4, την επέκταση του μετρό στη Δυτική Αθήνα και την επέκταση του τραμ στους αδικημένους από υποδομές δήμους και γειτονιές του Πειραιά.

Ερ. Ας πάμε στη συμπρωτεύουσα. Το επιβατικό κοινό για αρκετές εβδομάδες ταλαιπωρήθηκε λόγω των κινητοποιήσεων των εργαζομένων. Θεωρείτε ότι το θέμα με τον ΟΑΣΘ έχει τελειώσει;

Απ. Το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης ταλαιπωρείται από το 1957 που υπάρχει σύμβαση με δυσμενείς όρους για το Δημόσιο και τους Θεσσαλονικείς. Το θέμα θα τελειώσει, όταν τελειώσουν οι ληστρικές συμβάσεις ενάντια στους Θεσσαλονικείς...

Ερ. Τα έργα για το μετρό Θεσσαλονίκης είχαν «παγώσει» για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πότε προβλέπεται η ολοκλήρωση του έργου;

Απ. Όταν αναλάβαμε την κυβέρνηση της χώρας ένα από τα ειρωνικά ερωτήματα ήταν «να δούμε τι θα κάνετε με το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης». Πριν λίγες εβδομάδες στελέχη της ΝΔ, μη θέλοντας να πιστέψουν ότι το έργο ξεκίνησε, επιχειρηματολογούσαν για τη μη επανέναρξη του έργου. Το έργο εκτελείται και προβλέπεται η ολοκλήρωση των έργων πολιτικού μηχανικού τον Μάρτιο 2017 και η ολοκλήρωση της κυρίας γραμμής, ταυτόχρονα με την επέκταση προς Καλαμαριά, το 2020. Η ομηρία της Θεσσαλονίκης τελειώνει για το σύνολο των αστικών συγκοινωνιών.

Ερ. Η μεταφορά των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα εντάχθηκε στο πακέτο Γιούνκερ. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου;

Απ. Είμαστε σε διαδικασία τελικών διαπραγματεύσεων τόσο με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων όσο και με ιδιώτες επενδυτές. Σύντομα θα μπορέσει το έργο να μπει στην τελική ευθεία για τη διαγωνιστική διαδικασία. Το ζητούμενο, όμως, δεν είναι η μεταφορά των ΚΤΕΛ ως αυτοτελές έργο, αλλά η συνολική αναβάθμιση και τα απαραίτητα έργα για την ευρύτερη περιοχή του Ελαιώνα και της Δυτικής Αθήνας.

Ερ. Κύριε υπουργέ, στο νέο Υπερταμείο μεταβιβάστηκαν αρκετές ΔΕΚΟ, όπως ΟΑΣΑ, ΟΣΕ, Αττικό Μετρό κλ.π. Ιδιωτικοποιούνται ναι ή όχι;

Απ. Όχι. Το έχουμε πει χίλιες φορές. Αν ήταν για ιδιωτικοποίηση θα εντάσσονταν στο ΤΑΙΠΕΔ. Ας σταματήσουν οι υπέρμαχοι των ιδιωτικοποιήσεων της μιας δραχμής να σπεκουλάρουν. Ό,τι ιδιωτικοποιείται είναι στο ΤΑΙΠΕΔ, με δική τους ευθύνη και με δεσμεύσεις που ανέλαβαν εκείνοι για τη χώρα, όταν κυβερνούσαν.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.