• Aνεστάλη η απεργία της ΠΝΟ

ΚΟΣΜΟΣ

Bυθίστηκε στον ωκεανό

Δεν υπήρχε κανείς στο πιλοτήριο της μοιραίας πτήσης MH370

Μετά από νέα ανάλυση των τελευταίων στιγμών της μοιραίας πτήσης της Malaysia Airlines ΜΗ370 προκύπτει πως δεν βρισκόταν κανείς στο πιλοτήριο όταν το αεροπλάνο βυθίστηκε στον ωκεανό.
mh370

Ενώ οι ομάδες που αναζητούν τα συντρίμμια του μοιραίου αεροπλάνου συγκεντρώθηκαν στην πρωτεύουσα της Αυστραλίας για να συζητήσουν για τις έρευνες, μια τεχνική έκθεση που δημοσιεύτηκε από το αυστραλιανό Transport Safety Bureau έρχεται να υποστηρίξει τη θεωρία των ερευνητών. Ότι δηλαδή δεν βρισκόταν κανείς μέσα στο πιλοτήριο του μοιραίου Boeing όταν ξέμεινε από καύσιμα και έπεσε στον Ινδικό Ωκεανό, ανοιχτά της δυτικής Αυστραλίας το 2014.

Αυτή η θεωρία επανέρχεται τη στιγμή που οι έρευνες για την πτήση MH370 θα επεκταθούν βόρεια, πέρα από τη ζώνη αναζήτησης 120.000 χιλιομέτρων στον νότιο Ινδικό Ωκεανό. Πιστεύεται ότι οι έρευνες θα προχωρήσουν σε νέες περιοχές τον επόμενο χρόνο με εκτιμώμενο κόστος 30 εκατομμυρίων δολαρίων.

Τους τελευταίους μήνες υπήρχαν εκείνοι που υποστήριζαν πως κάποιος είχε τον έλεγχο του αεροπλάνου ακόμα και στο τέλος της μοιραίας πτήσης. Αν ήταν έτσι, το αεροπλάνο θα μπορούσε να έχει κυλήσει πολύ πιο μακριά, τριπλασιάζοντας ουσιαστικά το εύρος της περιοχής που θα μπορούσε να έχει καταλήξει και περιπλέκοντας ακόμα περισσότερο την εξαιρετικά σύνθετη έρευνα αναζήτησής του.

Η έκθεση της Τετάρτης δείχνει ότι η πιο πρόσφατη ανάλυση των δορυφορικών δεδομένων είναι σύμφωνη με το αεροπλάνο να βρίσκεται σε υψηλό και αυξανόμενο ρυθμό καθόδου στις τελικές στιγμές του. Από την έκθεση προκύπτει ότι το πτερύγιο που ξεβράστηκε στην Τανζανία μπορεί να μην είχε αναπτυχθεί όταν έσπασε από το αεροπλάνο. Ένας πιλότος θα επέκτεινε τα πτερύγια κατά τη διάρκεια ελεγχόμενης προσθαλάσσωσης.

Προκύπτει επίσης ότι το αεροπλάνο μετά την απώλεια ισχύος του κινητήρα κατέβαινε και από δεξιόστροφες και από αριστερόστροφες κατευθύνσεις. Ο Peter Foley, διευθυντής των ερευνών για την πτήση MH370, είχε υποστηρίξει ότι το πτερύγιο δεν είχε αναπτυχθεί, κάτι που απέκλειε τη θεωρία ότι το αεροπλάνο έπεσε στο νερό σε προσπάθεια ελεγχόμενης προσθαλάσσωσης και άρα αναζητούν στο σωστό μέρος τα συντρίμμια. "Αυτό σημαίνει ότι το αεροπλάνο δεν είχε ρυθμιστεί για προσγείωση ή προσθαλάσσωση. Ποτέ δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος. Δεν εκφράζουμε αυτή την άποψη με απόλυτη βεβαιότητα", τόνισε χαρακτηριστικά.

Η έκθεση δόθηκε στη δημοσιότητα ενώ μια ομάδα εμπειρογνωμόνων ξεκινά τριήμερη σύνοδο κορυφής στην Καμπέρα προκειμένου να επανεξετάσει όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με το αεροπλάνο που εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου 2014 με 239 επιβαίνοντες. Περισσότερα από 20 συντρίμμια που είτε έχουν επιβεβαιωθεί ότι ανήκουν στο μοιραίο αεροπλάνο είτε υποπτεύονται ότι είναι από την πτήση MH370 έχουν ξεβραστεί στις ακτές του Ινδικού Ωκεανού. Μια αναζήτηση σόναρ βαθέων υδάτων για το κύριο τμήμα του αεροπλάνου ωστόσο δεν βρήκε τίποτα.

Οι έρευνες στην περιοχή αναζήτησης 120.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων αναμένεται να ολοκληρωθούν στις αρχές του επόμενου χρόνου, με τους αξιωματούχους να έχουν δηλώσει πως δεν θα συνεχιστούν αν δεν προκύψουν νέα στοιχεία που να υποδηλώνουν μια συγκεκριμένη θέση του αεροπλάνου. Ο Αυστραλός υπουργός Μεταφορών Darren Chester είπε ότι οι εμπειρογνώμονες που συμμετέχουν στη σύνοδο κορυφής θα εργαστούν για την καθοδήγηση τυχόν μελλοντικών ερευνών αναζήτησης.

Πηγή: News.com.au, newsit.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.