ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μετά το σάλο που έχει ξεσπάσει

«Ημερίδα» αντί τιμωρίας προτείνει ο Γαβρόγλου για τους φοιτητές που αντέγραψαν στην Πάτρα

gavroglou

Την ώρα που η Νέα Δημοκρατία αποφασίζει την διαγραφή του επικεφαλής της ΔΑΠ - ΝΔΦΚ του πανεπιστημιακού τμήματος της Πάτρας που «κάλυψε» τους 106 φοιτητές που παρέδωσαν την ίδια εργασία, ο υπουργός Παιδείας προτείνει... «ημερίδα» για το ζήτημα και όχι «διοικητικά μέτρα».

«Το πρόβλημα είναι υπαρκτό. Τους τσάκωσαν. Αν εγώ ήμουν Νέα Δημοκρατία δεν θα έκανα αυτά τα διοικητικά μέτρα, θα τους ανάγκαζα να κάνουν μία ημερίδα, να συζητήσουν το θέμα αντιγραφής. Μια ανοιχτή συζήτηση, να μπουν καθηγητές, να μπουν φοιτητές, να δούμε τι γίνεται, τι σημαίνει το θέμα αντιγραφή. Διότι, δεν είναι καινούργιο αυτό», τόνισε, μεταξύ άλλων στον realfm.

Για το φαινόμενο της αντιγραφής ο υπουργός Παιδείας τόνισε: «Αυτό το φαινόμενο, εγώ λέω, να μείνει στην επικαιρότητα όχι για να κάνουμε αντιπολίτευση, πραγματικά σας μιλάω δεν έχει κανένα τέτοιο νόημα, να μείνει στην επικαιρότητα για να δούμε λίγο τι σημαίνει διδασκαλία στα Πανεπιστήμια και τι σημαίνει διδασκαλία στις μέρες μας. Εγώ είμαι από τη γενιά που δώσαμε μεγάλη μάχη να μην υπάρχουν εξετάσεις και να υπάρχουν εργασίες».

«Εδώ, όλοι μαζί, ζούμε σε ένα νέο κόσμο, ο οποίος ακόμη δεν έχει βρει τις ισορροπίες του. Εγώ, όταν ήμουνα η πληροφορία ήταν ταυτισμένη με τη γνώση. Τώρα η πληροφορία δεν είναι ένα στοιχείο γύρω από το οποίο συγκροτείται η γνώση. Αρα, έχει αλλάξει το τι σημαίνει γνώση, άρα τι σημαίνει διδασκαλία, άρα ο τρόπος που είναι οργανωμένα τα Πανεπιστήμια. Αυτά, λοιπόν, τα φαινόμενα παρόλη την παθογένειά τους είναι και φαινόμενα που μας χτυπάνε το καμπανάκι για τις νέες δομές που πρέπει να σκεφτούμε» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κώστας Γαβρόγλου.

1 αναγνώστες σχολίασαν

Συμμετοχή στην συζήτηση
  1. ΑΜΜ 13:04 13/09/2017

    Τι παρλαπίπες είναι αυτές?

    Να με συμπαθάτε, αλλά για ποιες διαφορετικές δομές συζητάτε? Μία εργασία έπρεπε να γράψουν, και πήγαν όλοι και την αγόρασαν (αν και για αυτό δεν είμαι σίγουρος, μπορεί να πλήρωσε ένας μόνο κι οι υπόλοιποι να κάνανε φωτοτυπίες, διπλό το αδίκημα εδώ, καθώς ο πωλητής χάνει πνευματικά δικαιώματα). Από μαθητές ξέρανε ότι αν σε πιάσουν σου μηδενίζουν το γραπτό.

    Πρόσβαση και στην πληροφορία και στη γνώση έχουν όλοι άπλετα σήμερα. Έξι επιστημονικά άρθρα να διαβάσουν, και μια σούμα με δικά τους λογάκια θα είχαν να κάνουν.

    Σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, θα διαγράφονταν εξ ολοκλήρου.

    Η διαχρονική παθογένεια είναι η κομματικοποίηση και το φοιτητοπατεριλίκι.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.