AUTO - MOTO

F1: Αρχίζει το ματς…

Μολονότι η επιλογή γομών για το Αυστραλιανό Grand Prix είναι ίδια με την περσινή – μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή – όλες οι γόμες είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες περσινές.

Οι φετινές πιο μαλακές γόμες έπαιξαν ρόλο και στη μεγάλη βελτίωση απόδοσης που καταγράφηκε στις δοκιμές εξέλιξης. Με νέα μονοθέσια, νέους οδηγούς, ευμετάβλητο καιρό και σημαντική βελτίωση στο κράτημα της πίστας κατά τη διάρκεια του τριημέρου, η Μελβούρνη είναι παραδοσιακά ένας από τους πιο απρόβλεπτους αγώνες της χρονιάς, που όλοι αδημονούν να γίνει.

  • Το Άλμπερτ Παρκ είναι μια ημιμόνιμη εγκατάσταση. Η διαδρομή δεν χρησιμοποιείται συχνά για αγώνες κατά τη διάρκεια της χρονιάς οπότε η πίστα δεν είναι στρωμένη με γόμα και γλιστράει στην αρχή του αγωνιστικού τριημέρου.
  • Αποτελείται γενικά από κοντές ή μεσαίες ευθείες και στροφές χαμηλής ή μέσης ταχύτητας.
  • Η πρόσφυση είναι το κλειδί για να έχεις μια καλή έξοδο από τις περισσότερες στροφές που εναλλάσσονται με μικρές ευθείες.
  • Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης είναι συνολικά σε χαμηλά επίπεδα: Τα περισσότερα μονοθέσια σταμάτησαν μόνο μια φορά για ελαστικά πέρυσι. Η πιο δημοφιλής στρατηγική που χρησιμοποίησαν και οι τρεις πρώτοι ήταν: Πάρα πολύ μαλακή/ μαλακή γόμα. Οι εν γένει πιο μαλακές γόμες φέτος ενέχουν διαφορετικούς βαθμούς φθοράς και πτώσης στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης οπότε θα έχουμε περισσότερα πιτ στοπ.
  • Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας: Το 2006 εμφανίστηκε 4 φορές.
  • Οι πλευρικές δυνάμεις δεν είναι ιδιαίτερα υψηλές: Η συνολική ενέργεια που διοχετεύεται διαμέσου των ελαστικών είναι κοντά στο μέσο όρο.
  • Η συνολική καθυστέρηση εισόδου/εξόδου από τα πιτ είναι περίπου 25 sec. Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην πίστα.

MARIO ISOLA – Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου

“Οι δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη ανέδειξαν ένα σημαντικό βήμα βελτίωσης της απόδοσης για τα μονοθέσια και τα ελαστικά του 2018, που λογικά θα το διαπιστώσουμε στις πολύ διαφορετικές συνθήκες της Αυστραλίας. Δεν είναι βέβαιο ποιες ακριβώς συνθήκες θα είναι αυτές, διότι ο καιρός αυτή την εποχή στη Μελβούρνη μπορεί να είναι πολύ ζεστός ή πολύ κρύος. Από τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις μας, οι φετινές πιο μαλακές γόμες δημιουργούν δυνατότητα για στρατηγική ενός ή δυο πιτ στοπ. Πέρυσι η πλειοψηφία των οδηγών πραγματοποίησε μία αλλαγή. Ως συνήθως υπάρχουν αναπάντητα ερωτηματικά για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Ελπίζουμε να δούμε ένα συναρπαστικό Grand Prix όπου η στρατηγική θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή του”.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ?

  • Έχουμε νέα ώρα εκκίνησης 16.10 τοπική ώρα (8:10 ώρα Ελλάδος). Όλοι οι αγώνες εκκινούν 10 λεπτά αργότερα για να διαμορφωθεί πιο εύκολα το πρόγραμμα της τηλεοπτικής κάλυψης.
  • Το νέο διθέσιο αυτοκίνητο Formula 1 θα κάνει το ντεμπούτο του στην Αυστραλία και θα βασίζεται στο πρωτότυπο σχέδιο της Tyrrell από το 1998. Θα φορά ελαστικά Pirelli.
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ) ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ
22.0 psi (εμπρός) | 19.5 psi (πίσω) -3.75° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

F1-Pirelli

Πηγή: autoliveris.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.