AUTO - MOTO

Stelvio QuadrifoglioNring και Giulia Quadrifoglio Nring

Η Alfa Romeo στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης

H Alfa Romeo είναι αναμφισβήτητα ένα από τα «αστέρια» της Έκθεσης. Η προβολή της στο κοινό θα περιστρέφεται κυρίως γύρω από τις επιδόσεις αλλά και τη μοναδικότητά της. Στο περίπτερο της μάρκας κυριαρχούν οι Stelvio QuadrifoglioNring και Giulia Quadrifoglio Nring. Δύο περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις, οι οποίες αποτελούν ορόσημο για τις επιδόσεις και τα ρεκόρ που έχουν καταγράψει στη θρυλική πίστα του Nurburgring, αναδεικνύοντας την ανωτερότητα της AlfaRomeo.

Εκτενής χρήση ανθρακονήματος, μοναδικά χαρακτηριστικά και εξαιρετικές επιδόσεις. Αυτή είναι η Giulia Veloce Ti, η ειδική έκδοση που φέρει το περίφημο έμβλημα “Turismo Internazionale”, που πάντα συνόδευε τις πιο ελκυστικές και high-tech εκδόσεις. Άλλωστε, το DNA της Alfa Romeo πάντα περιελάμβανε το σπορ χαρακτήρα και τη επισταμένη προσοχή στη λεπτομέρεια. Χαρακτηριστικά που είναι ευδιάκριτα, σε όλη τη γκάμα των Stelvio και Giulia.

108 χρόνια τώρα, τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo προσφέρουν μεγάλες συγκινήσεις στους οδηγούς, χάρη στο απαράμιλλο ιταλικό τους στυλ, που αντικατοπτρίζει τις κορυφαίες επιδόσεις, την υψηλή τεχνολογία και τη μοναδική οδηγική απόλαυση, η οποία ξεκινά με το γύρισμα της μίζας. Φέτος, οι επισκέπτες της Έκθεσης της Γενεύης  θα αντιληφθούν αμέσως ότι η μάρκα έχει επενδύσει ακόμα περισσότερο στις υψηλές επιδόσεις, τη μοναδικότητα αλλά και τις δυνατότητες εξατομίκευσης των αυτοκινήτων της. Παρέχει στους κατόχους των οχημάτων της, πληθώρα επιλογών από κορυφαίους οίκους μόδας. Όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός -κατά παραγγελία- φτιαγμένου υφάσματος είναι εκεί και δένουν άψογα με τα μηχανικά σύνολα. Τα StelvioGiulia, 4C Spider και 4C Coupe σίγουρα θα ενθουσιάσουν όχι μόνο τους οπαδούς της μάρκας, αλλά και κάθε επισκέπτη της Έκθεσης της Γενεύης, άλλους για τις επιδόσεις και άλλους για τα υψηλής ποιότητας υλικά. Φυσικά, δεν θα απουσιάσουν και οι νέες εκπληκτικές ειδικές σειρές.

Όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στη συναρπαστική “Nürburgring” έκδοση της “Stelvio Quadrifoglio” που φέρει το σήμα “Nring”. Μόλις 108 οχήματα της συγκεκριμένης έκδοσης θα κατασκευαστούν, ένα για κάθε χρόνο ιστορίας της Alfa Romeo. Δεν πρόκειται απλώς για ένα αυτοκίνητο, αλλά αποτελεί τη χειροπιαστή έκφραση της εφευρετικότητας, της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης. Των μυστικών δηλαδή, για την επίτευξη των πιο φιλόδοξων στόχων και της κατάρριψης μακροχρόνιων ρεκόρ. Όλα αυτά σε ένα μοναδικό αισθητικό αποτέλεσμα. Με την έκδοση αυτή, η μάρκα γιορτάζει και την επιτυχία του SUV που έκανε το γύρο της θρυλικής πίστας, σε 7 λεπτά και 51,7 δευτερόλεπτα, τον γρηγορότερο χρόνο στην κατηγορία του.

Quadrifoglio: μια λέξη είναι αρκετή για ένα αυτοκίνητο που είναι μια κατηγορία από μόνο του. Ένα όχημα που αψηφά όλες τις «κανονικές» κατηγοριοποιήσεις. Κι αυτό ισχύει τόσο για τη Stelvio όσο και για τη Giulia, που είναι ήδη έτοιμες να συναρπάσουν το κοινό της Γενεύης και να συνεχίσουν να σαγηνεύουν, σε καθημερινή βάση, τους 108 τυχερούς κατόχους τους. Ο 2.9 V6 Twin-Turbo κινητήρας των 510 ίππων, το διαφορικό Torque Vectoring και το Chassis Domain Control (CDC) που χαρακτηρίζουν τα συγκεκριμένα μοντέλα, σε συνδυασμό με το ειδικό χρώμα, το υψηλού κύρους όνομα και τις προσεγμένες λεπτομέρειες, αποτελούν τα υπέρτατα παραδείγματα της ανωτερότητας της Alfa Romeo.

Δεν είναι σύμπτωση ότι αυτά τα δύο έξοχα αυτοκίνητα έχουν το όνομα της φημισμένης γερμανικής πίστας. Τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo ξεκίνησαν να καταγράφουν νίκες στην πίστα του Nürburgring κατά τη δεκαετία του 1930, στα χέρια παγκοσμίου κλάσης οδηγών όπως ο Tazim Nuvolari, που κέρδισε το Grand Prix της Γερμανίας με ένα 8C 2300 Tipo Monza το 1932 αλλά και με ένα Tipo B-P3 το 1935. Εξίσου αξιομνημόνευτες χρονιές ήταν το 1966, όταν το Giulia Sprint GTA έγινε το πρώτο GT που έκανε τον γύρο της πίστας του Nürburgring σε κάτω από 10 λεπτά, αλλά και το 1975, όταν το 33ΤΤ 12 που οδηγούσε ο Arturo Merzario θριάμβευσε στη Γερμανία πριν συνεχίσει – και κερδίσει – στο World Sportscar Championship. Τελευταία, αλλά εξίσου σημαντική, η διπλή νίκη του 155 V6 Ti του Nicola Larini στο DTM Championship, που επίσης πραγματοποιήθηκε στην πίστα Nürburgring. Ο Ιταλός οδηγός επανέλαβε το κατόρθωμα του Tazim Nuvolari, κατατροπώνοντας τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, που ήταν όλα γερμανικά!

Στο χώρο λοιπόν, “Quadrifoglio”, οι εκδόσεις Stelvio και Giulia που με υπερηφάνεια φέρουν το σήμα “NRING”, γιορτάζουν τα ρεκόρ που έχουν καταγράψει τα δύο μοντέλα, ενώ ο ενθουσιασμός συνεχίζεται και στο χώρο που είναι αφιερωμένος στις Giulia Veloce Ti και Stelvio Super με το Pack Sport, το νέο Performance Pack, τα νέα δερμάτινα ταμπλό και πάνελ θυρών. Και τα δύο αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα τετρακίνησης Q4. Η πολυτέλεια της μάρκας εκφράζεται μέσω του Luxury Pack, ενώ ο σπορ χαρακτήρας της εκφράζεται μέσω της γκάμας 4C, με τις ειδικές εκδόσεις Competizione και Italia, που έχουν δημιουργηθεί για το Coupé και το Spider.

Οι εκδόσεις Nürburgring Edition Stelvio και Giulia Quadrifoglio “NRING”

Τα «αστέρια» της Έκθεσης θα είναι σίγουρα οι περιορισμένες εκδόσεις NürburgringStelvio Quadrifoglio Nring και Giulia Quadrifoglio Nring, που δημιουργήθηκαν για τον εορτασμό των ρεκόρ της Alfa Romeo στη θρυλική γερμανική πίστα. Η Stelvio κρατά το ρεκόρ στην κατηγορία της, με το χρόνο των 7 λεπτών και 51.7 δευτερολέπτων. Είναι το γρηγορότερο SUV, με τον κορυφαίο 2.9 V6 Bi-Turbo βενζινοκινητήρα 510 ίππων και 600Nm ροπή, που φτάνει τα 283 χλμ./ώρα με επιτάχυνση από 0 στα 100 σε μόλις 3.8 δευτερόλεπτα. Η Giulia Quadrifoglio κρατά το ρεκόρ των σεντάν παραγωγής, με lap time 7’32’’, χάρη στον εξαιρετικό της χειρισμό, τη μέγιστη ταχύτητα των 307 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση από το 0 στα 100 χλμ/ώρα, την οποία επιτυγχάνει σε μόλις 3.9 δευτερόλεπτα.

Μόνο 108 αυτοκίνητα θα παραχθούν για κάθε μοντέλο, για τους συλλέκτες αλλά και για τους πιο πιστούς οπαδούς της Alfa Romeo. Οι νέες εκδόσεις έχουν αποκλειστικά χαρακτηριστικά, όπως το αριθμημένο σήμα στο ταμπλό με ανθρακονήματα και το μοναδικό χρώμα Circuito Grey, αποκλειστικά για την περιορισμένη έκδοση.

Εκτός από τις παραπάνω ξεχωριστές λεπτομέρειες, ο βασικός εξοπλισμός της σειράς Nring περιλαμβάνει κεραμικά φρένα από ανθρακόνημα, αγωνιστικά καθίσματα Sparco με κόκκινες ραφές και σκελετό επίσης από ανθρακόνημα. Τα ανθρακονήματα κυριαρχούν επίσης στη λαβή του αυτόματου κιβωτίου της Mopar και στο δερμάτινο alcantara τιμόνι. Το μπροστινό σήμα, τα καλύμματα των καθρεπτών και οι λεπτομέρειες στις πλαϊνές ποδιές, είναι φτιαγμένα επίσης από ανθρακονήματα, ενώ υπάρχουν, ακόμη, φιμέ παράθυρα, ενεργό cruise control, premium πακέτο ήχου από την Harman Kardon και το AlfaTM Connect 3D Nav infotainment system με οθόνη 8,8 ιντσών και DAB. Επιπλέον η Giulia λανσάρει μια νέα οροφή από ανθρακόνημα, ενώ και οι δύο φέρουν το ματ λογότυπο της Mopar.

Οι Nürburgring Stelvio Quadrifoglio Nring και Giulia Quadrifoglio Nring είναι κάτι πολύ περισσότερο από κορυφαίες εκδόσεις μοντέλων, είναι η χειροπιαστή υπεροχή της Alfa Romeo στην καλύτερη εκδοχή της.

Οι εκδόσεις Quadrifoglio είναι πρότυπα μηχανολογικής ποιότητας και κορυφαίων επιδόσεων από μόνα τους. Για παράδειγμα, για πρώτη φορά στη Stelvio ο κινητήρας 2.9 Bi-Turbo συνδυάζεται με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4, και εγγυάται ασυναγώνιστες επιδόσεις, πρόσφυση, οδηγική απόλαυση και ασφάλεια υπό όλες τις συνθήκες. Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν επίσης ενσωματωμένο το AlfaTM Chassis Domain Control, που συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος, προσφέροντας κάθε φορά τη βέλτιστη απόδοση και τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Συγκεκριμένα, το σύστημα διευθύνει και μεταφέρει συγκεκριμένες λειτουργίες στα υπόλοιπα ενεργά συστήματα, όπως το σύστημα τετρακίνησης Q4 (στη Stelvio Quadrifoglio), το AlfaTM Active Torque Vectoring system, το AlfaTM Active Suspension, το ESC και το AlfaTM DNA Pro selector με τη λειτουργία Race. Η τεχνολογία Torque Vectoring αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες των  Stelvio και Giulia και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα τους. Οι δύο συμπλέκτες που ελέγχονται ηλεκτρονικά από το σύστημα Torque Vectoring δίνουν τη δυνατότητα ελέγχου της ροπής στην κάθε ρόδα ξεχωριστά. Αυτό εξασφαλίζει τη βέλτιστη μεταφορά της ισχύος στο έδαφος ακόμα και όταν το αυτοκίνητο ωθείται στα όριά του. Με αυτόν τον τρόπο η οδήγηση είναι πάντα ασφαλής και διασκεδαστική, χωρίς να χρειάζεται η επέμβαση του συστήματος ελέγχου σταθερότητας.

Το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων ZF, που παρέχεται με τον βασικό εξοπλισμό, είναι ειδικά ρυθμισμένο να αλλάζει σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου σε Race mode, και διαθέτει διακόπτη κλειδώματος, που χαρίζει στον οδηγό μια δυνατή αλλά και εξαιρετικά ακριβή αίσθηση της επιτάχυνσης. Ανάλογα με το mode που επιλέγει ο οδηγός, το όχημα μπορεί να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τη κύλιση, την άνεση και την ευκολία της οδήγησης σε όλα τα περιβάλλοντα, ακόμα και γύρω από την πόλη και να βελτιώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου, περιορίζοντας, ταυτόχρονα, τις εκπομπές CO2.

Η υπεροχή που προσφέρει, λοιπόν, δεν εξαντλείται στις επιδόσεις. Και τα δύο αυτοκίνητα, τόσο το SUV όσο και το σεντάν είναι εξαιρετικά λειτουργικά και σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων αλλά και της λειτουργίας sailing, που είναι διαθέσιμη στο σύστημα οδήγησης Advanced Efficiency. Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό χαρακτηριστικό: και τα δύο είναι εξοπλισμένα με paddle shifters κατασκευασμένα από συμπαγές αλουμίνιο και ενσωματωμένα στην κολώνα του τιμονιού

Alfa Romeo Stelvio Super με το νέο Performance Pack

Στο περίπτερο της εταιρίας στην Έκθεση της Γενεύης, θα παρουσιαστούν επίσης -με υπερηφάνεια- δύο αυτοκίνητα Stelvio που είναι εξοπλισμένα με κινητήρα 2.0 Turbo, σε εκδόσεις 200 και 280 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης Q4. Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος και φτιαγμένος εξ’ ολοκλήρου από αλουμίνιο και ανθρακόνημα. Περιλαμβάνει το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης βαλβίδων MultiAir, το σύστημα 2-in-1″ υπερτροφοδοσίας και το σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης 200 bar, το οποίο εξασφαλίζει ακαριαία απόκριση σε όλο το φάσμα στροφών και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

H Stelvio με τον βενζινοκινητήρα 2.0 280 HP Turbo είναι το κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας σε επίπεδο επιτάχυνσης, φτάνοντας από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5.7 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα τα 230 χλμ./ώρα. Δίπλα της θα βρίσκεται, ένα ακόμα αυτοκίνητο με τον ίδιο κινητήρα, σε έκδοση 200 ίππων με μέγιστη ροπή 330 Nm στις 1,750 rpm, μέγιστη ταχύτητα 215 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από το 0 στα 100 σε 7.2 δευτερόλεπτα.

Δύο νέα σημαντικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της Έκθεσης είναι το καινούργιο δερμάτινο ταμπλό και τα καινούργια πάνελ στις πόρτες, αλλά και το Performance Pack, που περιλαμβάνει το Alfa Active Suspension (διατίθεται επίσης χωριστά, σαν πρόσθετος εξοπλισμός.

Τα δύο αυτοκίνητα έχουν εμπλουτιστεί από δύο πακέτα που υπογραμμίζουν τον πολύπλευρο χαρακτήρα των Alfa Romeo SUV, αποπνέοντας εξίσου σπορ αλλά και πολυτελή αισθητική. Η Mopar, Official Service Partner της Alfa Romeo για το σέρβις, τα εφεδρικά εξαρτήματα, τα γνήσια αξεσουάρ, τη βοήθεια και την εξυπηρέτηση πελατών, έχει ετοιμάσει ειδικά αξεσουάρ για τα συγκεκριμένα οχήματα, που περιλαμβάνουν μαύρους ματ τροχούς 20 ιντσών.

Δίπλα τους θα υπάρχει επίσης μια πολυτελής Stelvio Super 200 ίππων, σε χρώμα Volcano Black, με μπεζ δερμάτινα καθίσματα και ταμπλό και ξύλινες γκρι λεπτομέρειες. Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει τροχούς 20 ιντσών από κράμα αλουμινίου με μαύρα καπάκια.

Alfa Romeo Giulia Veloce Ti

Εξοπλισμένη με turbo βενζινοκινητήρα 280 ίππων, αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης Q4, η Giulia Veloce Ti είναι η τέλεια ενσάρκωση της τεχνικής και αυτοκινητιστικής υπεροχής της γκάμας Giulia.

Ο χαρακτηρισμός “Ti” συμβολίζει το Turismo Internazionale και χρησιμοποιείται πάντα για τις πιο πλούσια εξοπλισμένες, υπερσύγχρονες, “ακραίες” θα λέγαμε, εκδόσεις. Η Giulia Ti παρουσιάζεται σε χρώμα Racing Red. Αποτελεί την πιο ξεχωριστή έκδοση της γκάμας, συνδυάζοντας επιτυχημένα τη σπορ «γεύση» της Giulia Veloce με ελκυστικό στυλ, πλούσιο βασικό εξοπλισμό και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Μια κοντινή «συγγενής» της Quadrifoglio, με την οποία μοιράζεται αρκετά χαρακτηριστικά σε ό,τι αφορά το σχεδιασμό.

Η μαύρη οροφή, το ταμπλό που είναι ντυμένο με δέρμα και λεπτομέρειες ανθρακονήματος και τα δερμάτινα Alcantara καθίσματα με μαύρες ραφές, τραβούν αμέσως τα βλέμματα, μαζί με τις λεπτομέρειες που σχεδιάστηκαν από τη Mopar, όπως το λογότυπο Alfa Romeo, το “V” στο μπροστινό μέρος και τα καλύμματα των καθρεπτών. Οι πλαϊνές ποδιές, επίσης με λεπτομέρειες ανθρακονήματος, καθώς και η πίσω αεροτομή είναι απόλυτα χαρακτηριστικά στοιχεία μιας Quadrifoglio έκδοσης.

Οι ζάντες αλουμινίου 19’’ με 5 ακτίνες, είναι άλλο ένα πραγματικό χαρακτηριστικό αγωνιστικού στυλ, ενώ οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων ξεχωρίζουν μέσα από τις ακτίνες της ζάντας.

Ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου επιβεβαιώνεται από την πολύ έντονη προσοχή που έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια και την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος. Ολοκληρώνεται από το σύστημα infotainment, AlfaTM Connect 3D το 8.8″ 3D σύστημα πλοήγησης με DAB, το Active Cruise Control, τα φιμέ παράθυρα και το premium ηχοσύστημα της Harman Kardon.

Alfa Romeo Giulia Super

Η Giulia Super έρχεται σε Volcano Black χρώμα με το μοναδικό Luxury Pack που περιλαμβάνει μπεζ δερμάτινο εσωτερικό με λεπτομέρειες από γκρι αληθινό ξύλο δρυός. Είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για όσους θέλουν να απολαύσουν τις επιδόσεις της Giulia, μέσα σε μια ασύγκριτη άνεση και πολυτέλεια. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 200 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

4C: το σύγχρονο έμβλημα της μάρκας στις ειδικές σειρές “Competizione” και “Italia

Στο περίπτερο της Alfa Romeo θα παρουσιαστεί επίσης, το 4C, που εκφράζει το αγωνιστικό πνεύμα, αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της Alfa Romeo. Βέλτιστες επιδόσεις και εξαιρετικός μηχανικός σχεδιασμός για την απόλυτη απόλαυση του… να οδηγείς με στυλ που κόβει την ανάσα! Δύο αυτοκίνητα, ένα Coupé και ένα Spider των ειδικών σειρών “Competizione” και “Italia” θα βρίσκονται στη Γενεύη και σίγουρα θα προκαλέσουν τον θαυμασμό των επισκεπτών. Το Coupé έχει μια πολύ πιο σπορ προσωπικότητα που δημιουργεί στο μυαλό αγωνιστικούς συνειρμούς, ενώ το Spider, παρόλο που είναι επίσης ικανό για συναρπαστικές επιδόσεις, έχει έναν πιο κομψό, εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.

Και τα δύο είναι εξοπλισμένα με τον ισχυρό βενζινοκινητήρα 1750 Turbo 210 ίππων. Σε συνδυασμό με το TCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέρει επιδόσεις supercar. Με αναλογία λιγότερων από 4 κιλών ανά ίππο, μέγιστη ταχύτητα 258 χλμ./ώρα (και 257 χλμ./ώρα για το 4C Spider), επιτάχυνση από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4.5 δευτερόλεπτα, πλευρική επιτάχυνση του 1.1 g και μέγιστη επιβράδυνση του 1.25 g. Αυτές οι επιδόσεις είναι αποτέλεσμα και της εκτενούς χρήσης ultralight υλικών όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο και το SMC.

Οι δύο σειρές (σε περιορισμένες εκδόσεις και οι δύο) έχουν ξεχωριστό σχεδιασμό. Το ματ Vesuvio Grey του Coupé, υπογραμμίζει τον ασυμβίβαστο σπορ χαρακτήρα του. Εκτός από το εξωτερικό, οι πρόσθετες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα ανεβάζουν τη σπορ… «θερμοκρασία». Η οροφή, οι προφυλακτήρες, τα καλύμματα των καθρεπτών, οι αεραγωγοί και οι προβολείς, όλα δίνουν έμφαση στη “μυϊκή” δύναμη του αυτοκινήτου αλλά και στον εξαιρετικό μηχανολογικό σχεδιασμό του, παραπέμποντας ξεκάθαρα στον κόσμο των αγώνων.

Η αγωνιστική διάθεση συνεχίζεται και μέσα στο κόκπιτ. Τα καθίσματα είναι από δέρμα με κόκκινες ραφές, το τιμόνι είναι αγωνιστικό και για να κλείσουμε, το ξεχωριστό επίπεδο της περιορισμένης έκδοσης των 108 μοναδικών αυτοκινήτων υπογραμμίζεται από το αριθμημένο σήμα στο κεντρικό τούνελ και την αλουμινένια πλακέτα “Competizione” στο ταμπλό. Η ειδική σειρά Spider “Italia” είναι αμέσως αναγνωρίσιμη, χάρη στο Misano Blue του αμαξώματος, αποκλειστικό για τα 108 αυτοκίνητα της συλλεκτικής έκδοσης.

Στο εξωτερικό, χαρακτηριστικά που αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα είναι οι τροχοί 5 ακτίνων, 18’’ μπροστά και 19’’ πίσω και οι κίτρινες δαγκάνες των φρένων. Στο πλάι βλέπουμε το αυτοκόλλητο “Spider Italia” στα τρία χρώματα της ιταλικής σημαίας. Η βασική εμφάνιση του 4C Spider περιλαμβάνει διπλές εξατμίσεις τιτανίου Akrapovič με φινίρισμα ανθρακονήματος. Ο εξοπλισμός ολοκληρώνεται με το υψηλής ποιότητας Alpine Hi-Fi ηχοσύστημα, με subwoofer, αλλά και αριθμημένο σήμα στο κεντρικό τούνελ και αλουμινένια πλακέτα “Italia” στο ταμπλό.

Ένα περίπτερο με θέμα τις κορυφαίες επιδόσεις και την μοναδική πολυτέλεια

Η παρουσίαση της Alfa Romeo στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης λαμβάνει χώρα σε έναν μοναδικό χώρο με πρωτόγνωρες κατασκευαστικές λεπτομέρειες, όπου δημιουργείται ένα εντυπωσιακό «παιχνίδι» με τα φώτα, που τονίζουν τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των νέων προϊόντων. Το δάπεδο είναι επενδεδυμένο με αγωνιστικά μοτίβα που υπογραμμίζουν τις θρυλικές επιδόσεις των αυτοκινήτων Alfa Romeo. Η κατασκευή είναι εντυπωσιακή, αφού αξιοποιεί διάφορα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά σε μια έξυπνη διαρρύθμιση στην οποία η ποιότητα, οι επιδόσεις και τα συναισθήματα συναντώνται και γίνονται ένα.

Το δάπεδο ενσωματώνει μια σειρά από κυκλικές διαδρομές επάνω στις οποίες τα αυτοκίνητα είναι τοποθετημένα με έναν τρόπο που δίνει έμφαση στον σπορτίφ τρόπο οδήγησης. Ενώ τα μοντέλα της εταιρίας δείχνουν τον χαρακτήρα της Alfa Romeo, η δυνατότητα αλληλεπίδρασης και τα βίντεο που προβάλλονται καταφέρνουν και κάτι ακόμα, να αιχμαλωτίσουν τη ματιά του επισκέπτη που γίνεται μάρτυρας των κορυφαίων επιδόσεων των αυτοκινήτων στις πιο δύσκολες, κλειστές στροφές της Ιταλίας. Στην καρδιά του περιπτέρου, ένα τμήμα αφιερωμένο στις ιδρυτικές αξίες της μάρκας ολοκληρώνει την αφήγηση της ιστορίας της Alfa Romeo, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης για το 2018.

Χάρη στα ενημερωτικά φυλλάδια και τα ειδικά στοιχεία που είναι τοποθετημένα στο περίπτερο, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τα προϊόντα της FCA Bank, που εξειδικεύεται σε οικονομικά πακέτα για οδηγούς. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στις κύριες Ευρωπαϊκές αγορές και στην Ελβετία μέσω της FCA Capital Suisse SA, που υποστηρίζει τις πωλήσεις των οχημάτων του Fiat Chrysler Automobiles Group μέσω πρωτοποριακών οικονομικών προϊόντων και προγραμμάτων leasing που είναι σχεδιασμένα για δίκτυα εμπόρων, πελατών λιανικής και εταιρειών.

Πηγή: autoliveris.gr

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.