ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ

G Service από τον ΓΕΡΜΑΝΟ: 20% φθηνότερα σε επισκευές συσκευών

-Η προσφορά ισχύει από σήμερα 23/8 έως 8/9, για επισκευές βλαβών εκτός εγγύησης σε smartphones, tablets, wearables, laptops & drones

 Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ προσφέρουν 20% φθηνότερα επισκευές σε smartphones, tablets, wearables, laptops και drones, που αποστέλλονται από οποιοδήποτε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στο κεντρικό SERVICE, μέσω της υπηρεσίας εξουσιοδοτημένου service G Service, απαντώντας έτσι στις αυξημένες ανάγκες των καταναλωτών για επισκευές βλαβών μετά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Η προσφορά ισχύει για όλες τις εκτός εγγύησης επισκευές, από σήμερα 23 Αυγούστου έως τις 8 Σεπτεμβρίου στα καταστήματα της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα, εφ’ όσον τεχνικά υπάρχει δυνατότητα επισκευής. Με τη βοήθεια των πάνω από 300 εξειδικευμένων συμβούλων service της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, οι καταναλωτές θα μπορούν ακόμη πιο οικονομικά να επισκευάσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας, ώστε να λειτουργούν πάντα σαν καινούργια.

Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στο service, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέχουν ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει:

  • εξουσιοδοτημένο service σε πάνω από 30 κατασκευαστές, όπως APPLE, SAMSUNG, SONY, NOKIA, LG, MLS, HUAWEI, ZTE, ALCATEL, HTC, LENOVO, COOLPAD, XIAOMI, WIKO, κ.ά., ανεξάρτητα από το δίκτυο που χρησιμοποιεί ο πελάτης.
  • έναν εξειδικευμένο σύμβουλο service σε κάθε κατάστημα, αλλά και δωρεάν έλεγχο της συσκευής σε 12 σημεία[1] με την υπηρεσία G Check up.
  • επί τόπου δανεική συσκευή[2] ίδιου λειτουργικού, με την υπηρεσία G Smartphone now, για όσο διάστημα διαρκεί η επισκευή, ώστε να μην μένουν οι πελάτες ούτε στιγμή, χωρίς κινητό.
  • διαρκή ενημέρωση του πελάτη για την πορεία της επισκευής.

Παράλληλα, το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ επενδύει σταθερά στη συστηματική εκπαίδευση των εξειδικευμένων συμβούλων της στο service, με περισσότερες από 6.000 ώρες εκπαίδευσης ετησίως, για να μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών σε θέματα τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας.

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διαθέτουν ιδιόκτητο επισκευαστικό κέντρο με εξουσιοδοτημένους τεχνικούς service και εγκεκριμένο εξοπλισμό από τους κατασκευαστές

[1] Τα 12 σημεία ελέγχου της συσκευής είναι: κάμερα, οθόνη αφής, πλήκτρα, ακουστικά, ηχείο, φόρτιση, μικρόφωνο, Wi-Fi, Bluetooth, έκδοση λειτουργικού, Μνήμη, Δίκτυο-Υπάρχων πάροχος.

 

[2] Εφόσον υπάρχει η αντίστοιχη διαθεσιμότητα συσκευών στο φυσικό κατάστημα.

1 αναγνώστες σχολίασαν

Συμμετοχή στην συζήτηση
  1. Ευτυχώς που τα σοβαρά σάιτ δεν κάνουν γκρίζα διαφήμιση και τηρούν τους κανόνες δημοσιογραφικής δεοντολογίας.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.