ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Τον θεσμό που αναδεικνύει την αριστεία στις πωλήσεις
Όμιλος ΟΤΕ: Πρωταγωνιστής στα Sales Excellence Awards 2019 με 21 βραβεία
Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όμιλος ΟΤΕ στα Sales Excellence Awards 2019, τον θεσμό που αναδεικνύει την αριστεία στις πωλήσεις, κερδίζοντας συνολικά 21 βραβεία. COSMOTE, COSMOTE e-Value και ΓΕΡΜΑΝΟΣ, απέσπασαν 10 Gold, 8 Silver και 3 Bronze βραβεία για τις επιδόσεις της Πρώτης Γραμμής στις πωλήσεις, την επιτυχημένη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, αλλά και την εκπαίδευση των πωλητών.
«Η συνεχής εξέλιξη στον τομέα των πωλήσεων προς όφελος του πελάτη αποτελεί για εμάς δέσμευση. Στο πλαίσιο αυτό, αναβαθμίζουμε συνεχώς τα φυσικά και ψηφιακά σημεία επαφής με τους πελάτες μας, δίνοντας έμφαση στην ποιοτική εξυπηρέτηση στο κατάστημα ή στο τηλεφωνικό κέντρο, την αυτοματοποίηση και την απλούστευση των διαδικασιών. Ενισχύουμε συνεχώς το προϊοντικό μας πορτφόλιο, καλύπτοντας τις σύγχρονες ανάγκες. Αξιοποιούμε τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες για να προσφέρουμε στον πελάτη την καλύτερη δυνατή εμπειρία», δήλωσε ο Διευθυντής BU Retail Σταθερής & Κινητής, κ. Κωνσταντίνος Βούζας.
«Επενδύουμε στην Πρώτη Γραμμή, για να μπορούν οι άνθρωποί μας να προσφέρουν στον πελάτη άριστη εξυπηρέτηση. Εκπαιδεύουμε τους ανθρώπους μας σε νέες τεχνολογίες, ενισχύουμε τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, ακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις και αλλάζουμε συνεχώς. Γιατί ξέρουμε ότι οι επιδόσεις της Πρώτης Γραμμής καθορίζουν τις επιδόσεις της εταιρείας. Η πορεία μας μέχρι τώρα επιβεβαιώνει την εξαιρετική δουλειά και το πάθος των ανθρώπων μας. Τους ευχαριστούμε θερμά γι’ αυτό», ανέφερε ο Διευθυντής Εμπορικών Θεμάτων Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής και Κινητής, κ. Βαγγέλης Αγαπητός.
Η ομάδα τηλεφωνικών πωλήσεων της Εξυπηρέτησης Πελατών COSMOTE αναδείχθηκε «Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς», και ήρθε πρώτη στις κατηγορίες «Τηλεφωνικές Πωλήσεις», «Αύξηση Πωλήσεων», «Εκπαίδευση και Ανάπτυξη», «Υιοθέτηση και Αξιοποίηση Βέλτιστων Πρακτικών», «Παραγωγικότητα & Απόδοση». Επίσης, η εταιρεία βραβεύτηκε, μεταξύ άλλων, για το Self-Payment Kiosk, την εξυπηρέτηση στη νοηματική μέσω video κλήσης, και το επιτυχημένο λανσάρισμα του CosmoteInsurance.gr. Η COSMOTE e-Value διακρίθηκε για τις call center υπηρεσίες που προσφέρει, την ανάπτυξή της σε διεθνείς αγορές και τα εκπαιδευτικά της προγράμματα. Τέλος, το νέο experiential κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη Γλυφάδα, βραβεύτηκε για την καινοτομία του.
Τα Sales Excellence Awards διοργανώθηκαν για 7η συνεχή χρονιά από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την Boussias Communications. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή, που αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου και καθηγητές Πανεπιστημίων.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Τα βραβεία που απέσπασε ο Όμιλος ΟΤΕ στα Sales Excellence Awards 2019:
ΕΤΑΙΡΕΙΑ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | ΕΡΓΟ | ||
GOLD | COSMOTE | Τμήμα Πωλήσεων της χρονιάς-Τηλεπικοινωνίες & ICT | Τηλεφωνικές Πωλήσεις | |
COSMOTE | Κλασικά κανάλια Πωλήσεων-Τηλεφωνικές Πωλήσεις | Τηλεφωνικές Πωλήσεις | ||
COSMOTE | Εξαιρετική Απόδοση Πωλήσεων-Αύξηση Πωλήσεων | Αύξηση Τηλεφωνικών Πωλήσεων | ||
COSMOTE | Εξαιρετική Απόδοση Πωλήσεων-Παραγωγικότητα και Απόδοση | Τηλεφωνικές Πωλήσεις-Mobile Prepaid to Postpaid | ||
COSMOTE | Υπηρεσίες στον Κλάδο των Πωλήσεων-Συστήματα Πληροφορικής | Τηλεφωνικές Πωλήσεις | ||
COSMOTE | Ανάπτυξη Στελεχών Πωλήσεων/Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Διοίκησης Πωλήσεων | Lead the Sales, a D.P.A. Programme-Εκπαίδευση Εξυπηρέτησης Πελατών | ||
COSMOTE | Οργάνωση & Τεχνικές Πωλήσεων- Υιοθέτηση και Αξιοποίηση Βέλτιστων πρακτικών | Adapt2Win-Εκπαίδευση Εξυπηρέτησης Πελατών | ||
COSMOTE | Καινοτομία & Πελατοκεντρικότητα-Εξυπηρέτηση Ικανοποίηση Πελατών | Εξυπηρέτηση στη νοηματική μέσω video κλήσης | ||
COSMOTE e-Value | Υπηρεσίες στον Κλάδο των Πωλήσεων Call center υπηρεσίες | call center υπηρεσίες | ||
COSMOTE e-Value | Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Εκπαιδευτικά Προγράμματα | ||
SILVER | COSMOTE | Οργάνωση & Τεχνικές Πωλήσεων-
Τεχνολογίες Οργάνωσης Δικτύου Πωλήσεων |
Τηλεφωνικές Πωλήσεις | |
COSMOTE | Υπηρεσίες στον Κλάδο των Πωλήσεων-Call Center Υπηρεσίες | 11888 giaola | ||
COSMOTE | Καινοτομία & Πελατοκεντρικότητα-Συστήματα Πληροφορικής | Self-Payment Kiosk | ||
COSMOTE | Ανάπτυξη Στελεχών Πωλήσεων-Αναδιοργάνωση δικτύου Πωλήσεων | Τηλεφωνικές Πωλήσεις | ||
COSMOTE | Οργάνωση & Τεχνικές Πωλήσεων-Cross Functional Co-operation
|
Τηλεφωνικές Πωλήσεις (Πάτρας) | ||
COSMOTE e-Value | Αύξηση Εξαγωγών – Ανάπτυξη σε Διεθνείς Αγορές | Ανάπτυξη σε Διεθνείς Αγορές | ||
COSMOTE e-Value | Εκπαίδευση και Ανάπτυξη Στελεχών Πωλήσεων | Εκπαιδευτικά Προγράμματα | ||
ΓΕΡΜΑΝΟΣ | Επιχειρηματική Ανάπτυξη- Καινοτόμο Κατάστημα | Κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη Γλυφάδα | ||
BRONZE | COSMOTE | Ανάπτυξη Στελεχών Πωλήσεων-Αναδιοργάνωση δικτύου Πωλήσεων | Τηλεφωνικές Πωλήσεις | |
COSMOTE | Επιχειρηματική Ανάπτυξη-
Επιτυχημένη Εισαγωγή Προϊόντος |
CosmoteInsurance.gr-Digital Insurance Aggregation | ||
COSMOTE | Οργάνωση & Τεχνικές Πωλήσεων-Τεχνολογίες Οργάνωσης & Διαχείρισης | Πληροφοριακό σύστημα D2D Digitalized Field Sales App | ||
Λεζάντες: Από αριστερά, ο Διευθυντής BU Retail Σταθερής & Κινητής, Κωνσταντίνος Βούζας, ο Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ, Θανάσης Στράτος και ο Διευθυντής Εμπορικών Θεμάτων Εξυπηρέτησης Πελατών Σταθερής και Κινητής, Βαγγέλης Αγαπητός
ΟΤΕ Group Sales Excellence Awards_2: Η μεγάλη ομάδα του Ομίλου ΟΤΕ στα Sales Excellence Awards 2019