ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Έξαλλοι στο Κίνημα Αλλαγής με την αφίσα για το ‘αγέννητο παιδί’...

Η μητρότητα είναι επιλογή και όχι εξαναγκασμός

Έξαλλοι είναι στο Κίνημα Αλλαγής με την αφίσα που αναρτήθηκε στους σταθμούς του Μετρό Αττικής για «το αγέννητο παιδί». Και ο λόγος δεν είναι μόνο το γεγονός ότι το ζήτημα αυτό στην Ελλάδα ρυθμίστηκε προ πολλού με νόμο του ΠΑΣΟΚ, αλλά το ότι δεν μπορεί το 2020 να μην αναγνωρίζεται το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής κάθε γυναίκας στην κύηση.

«Οι γυναίκες όλου του πλανήτη αγωνίστηκαν σκληρά για την κατάκτηση του ανθρώπινου δικαιώματος της ελεύθερης επιλογής στην κύηση», λένε στην Χαριλάου Τρικούπη, θυμίζοντας με νόημα ότι στην Ελλάδα η άμβλωση νομιμοποιήθηκε για πρώτη φορά με τον νόμο 1609 του 1986 από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, στη βάση των διεθνών ιατρικών πρωτοκόλλων. «Φυσικά για τις γυναίκες, η έκτρωση είναι η έσχατη επιλογή, παραμένει όμως επιλογή», λένε, τονίζοντας ασφαλώς ότι πρώτος στόχος είναι η αντισύλληψη, αλλά και πως η υπογεννητικότητα αντιμετωπίζεται με άλλους τρόπους, όπως με οικονομικά μέσα, κίνητρα στο εισόδημα των εργαζομένων, παιδικούς σταθμούς και ολοήμερα σχολεία. «Η μητρότητα είναι επιλογή και όχι εξαναγκασμός», λένε, χαρακτηρίζοντας απαράδεκτο το γεγονός ότι το υπουργείο Υποδομών και η διοίκησης της δημόσιας επιχείρησης που διαχειρίζεται το μετρό, αποδέχθηκαν αυτή την καμπάνια.

«Είναι απορίας άξιον με ποια λογική και με ποιες διαδικασίες επιτράπηκε η ανάρτηση της συγκεκριμένης αφίσας», λένε, καλώντας την κυβέρνηση να διατάξει έρευνα για το περιστατικό. «Μπορεί σε πολλά θέματα η ΝΔ να επιτρέπει ακραίες φωνές στο κόμμα της, ωστόσο αυτό ξεφεύγει από κάθε εκτροπή και επισημοποιείται η επιστροφή σε εποχές σκοταδισμού και πλήρους ανελευθερίας», λένε. Ζητώντας δε, επιτακτικά και εξ αρχής, την άμεση διακοπή της και την απόσυρση της αφίσας, επικροτούν την απόσυρση τελικά της εν λόγω καμπάνιας, την οποία εξάλλου είχαν χαρακτηρίσει ‘κατάπτυστη’.

Ακόμα πιο ευθεία είναι η επίθεση της Ζέφης Δημαδάμα, που αναρωτιέται δημόσια «ποιος βρίσκεται πίσω από τη μεσαιωνική προπαγάνδα κατά των αμβλώσεων και ποιος τη χρηματοδοτεί», καλώντας την εταιρεία «Αττικό Μετρό» να τοποθετηθεί για τη ‘διαφήμιση’ αυτή στους σταθμούς της. Θυμίζοντας δε, με νόημα, ότι είναι «δικαίωμα της γυναίκας να ορίζει το σώμα της», ζητά από όλους την καταδίκη της εν λόγω διαφήμισης.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.