Neo

Τους πάει ο... τηλε-διάλογος

Ικανοποιημένοι από την απήχηση των δύο πρώτων τηλε-συζητήσεων στον δρόμο προς τη Συνδιάσκεψη εμφανίζονται στην Χαριλάου Τρικούπη, λίγες ώρες πριν από την τρίτη τέτοια συζήτηση στη σειρά. Ειδικότερα, την πρώτη για το Περιβάλλον παρακολούθησαν περί τους 40.000 και τη δεύτερη για την Πρωτοβάθμια Υγεία περίπου 39.000 θεατές.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον για τους παροικούντες την Χαριλάου Τρικούπη δε, είναι το γεγονός ότι δείχνουν να ξεπερνούν την εικόνα ενός γερασμένου κόμματος, από τη στιγμή που μόνο το 25% αυτών είναι ηλικίας 60+, ενώ μεγάλη συμμετοχή υπήρξε από το κοινό ηλικίας 35-44, είτε λόγω της εξοικείωσής του με το διαδίκτυο, είτε επειδή έχουν πλέον αρχίσει να απευθύνονται και σε αυτές τις ηλικίες.

Αντιστοίχως, μεγάλη απήχηση δείχνουν να έχουν στο κοινό τα σποτ του Κινήματος Αλλαγής, με το τελευταίο για τον Τουρισμό να είχε 75.000 θεάσεις τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του.

Κατόπιν τούτων, στο Κίνημα Αλλαγής, έχουν σκοπό να συνεχίσουν την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού, ενώ ακόμα και τις περιφερειακές συνδιασκέψεις που προγραμματίζουν στον δρόμο προς τη Συνδιάσκεψη του φθινοπώρου, θα τις πραγματοποιούν και ψηφιακά...

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.