Τις καταναλωτικές συνήθειες των πολιτών εν μέσω πανδημίας και σε σχέση με την περίοδο πριν από αυτήν, επιχειρεί να καταγράψει έρευνα του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών σε συνεργασία με την PRORATA S.A.
Σύμφωνα με αυτήν, οι μισοί περίπου ερωτώμενοι δηλώνουν ότι το εισόδημα του νοικοκυριού τους παρέμεινε το ίδιο σε σχέση με την περίοδο πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, το 40% απαντούν ότι μειώθηκε και το 10% μόνο ότι αυξήθηκε είτε λίγο, είτε πολύ. Ως εκ τούτου, δικαιολογούνται απολύτως και τα ευρήματα της έρευνας, σύμφωνα με τα οποία το 50% των ερωτηθέντων, αγοράζουν λιγότερο συχνά από πριν προϊόντα και υπηρεσίες, το 51% λιγότερο συχνά στις εκπτωτικές ακόμα περιόδους, ενώ οι επτά στους δέκα εξ αυτών που ψωνίζουν, επιλέγουν πλέον μικρού ή μεσαίου μεγέθους κατάστημα για τις αγορές τους…
Το Matrix24.gr χρησιμοποιεί cookies, τα οποία μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης σας. Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies. ΑποδοχήΜάθετε περισσότερα