ΕΛΛΑΔΑ

Γεωργιάδης: Η κυβέρνηση στηρίζει αξιέπαινες πρωτοβουλίες ανθρώπων της αγοράς

Η κυβέρνηση στηρίζει, ενθαρρύνει και επιβραβεύει αξιέπαινες πρωτοβουλίες ανθρώπων της αγοράς, που συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί για την ενίσχυση των ελληνικών εξαγωγών, «που είναι και ένα πολύ μεγάλο στοίχημα», τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, εγκαινιάζοντας σήμερα το 334ο κατάστημα της Μασούτης ΑΕ, στον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη.

Χαρακτηρίζοντάς το ως «βιτρίνα» των ελληνικών προϊόντων σε εκατοντάδες χιλιάδες ξένους τουρίστες που καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη μέσω του αεροδρομίου «Μακεδονία», ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε ότι «πρόκειται για μια καταπληκτική ιδέα, αφού με την άφιξή τους στη χώρα, οι ξένοι τουρίστες συναντούν εκατοντάδες ελληνικά προϊόντα, τα δοκιμάζουν, τα αγοράζουν και γιατί όχι συνηθίζουν και να τα παραγγέλνουν, όταν γυρίζουν πίσω στις πατρίδες τους. Έτσι θα ενισχύσουν το σύνολο των ελληνικών εξαγωγών που είναι και ένα πολύ μεγάλο στοίχημα».

Αναφερόμενος στη λειτουργία της αγοράς κατά την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού και τις εντελώς πρωτόγνωρες καταστάσεις που αυτή έφερε, ο κ. Γεωργιάδης ευχαρίστησε τους ανθρώπους στον κλάδο των υπεραγορών που συνέβαλαν καθοριστικά στο «να κρατήσουμε την αγορά μας ανοιχτή και να λειτουργήσει μέχρι και σήμερα με υποδειγματικό τρόπο όταν σε άλλες πολλές ευρωπαϊκές χώρες, θεωρητικά πολύ πιο ικανές και οργανωμένες από εμάς, έχουν ελλείψεις στα ράφια, συνωστισμούς και γενικώς παρουσιάζουν μια εικόνα χάρους».

Κατά την τελετή των εγκαινίων, ο επικεφαλής της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Γιάννης Μασούτης ευχαρίστησε τους 9.000 ανθρώπους «της οικογένειας Μασούτη» για τη δουλειά τους, ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας Γιάννης Συμεωνίδης, τόνισε ότι το κατάστημα που εγκαινιάστηκε σήμερα, (ξεκίνησε να λειτουργεί 11/9), είναι εμβαδού 93 τ.μ., διαθέτει 2500 κωδικούς προϊόντων, απασχολεί επτά ημέρες της εβδομάδα οκτώ άτομα με ωράριο 07:00-23.00 και το κόστος επένδυσης ανήλθε σε 700.000 ευρώ, ενώ ο διευθυντής ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας Σάββας Τορτοπίδης ανέφερε ότι το νέο κατάστημα «ενισχύει την αναγνωρισιμότητα του brand».

Μάλιστα, όπως επισημάνθηκε, εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο να μεταφερθεί το εγχείρημα της Θεσσαλονίκης και σε άλλα αεροδρόμια της χώρας.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.