ΕΛΛΑΔΑ

Τι θα πληρώνουμε

Αττική Οδός: Με μειωμένα διόδια από σήμερα οι διελεύσεις

Από τα ξημερώματα όποιος χρησιμοποιεί την Αττική Οδό πληρώνει μειωμένο κόμιστρο για κάθε διέλευση.

Ειδικότερα, από τα σήμερα, Κυριακή 6 Οκτωβρίου η εταιρεία «Νέα Αττική Οδός Παραχώρηση Μ.Α.Ε.» αναλαμβάνει την εκμετάλλευση και λειτουργία της Αττικής Οδού, Συγκεκριμένα, οι τιμές των διοδίων βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης της 12.09.2024 διαμορφώνονται ως ακολούθως:

1,25€ για τα μοτοποδήλατα
2,50€ για τα ΙΧ (κατηγορίες 2, 3 και 4)
6,25€ για τα μικρά και μεσαία φορτηγά (κατηγορία 5)
10,00€ για τα μεγάλα φορτηγά (κατηγορία 6)

Προκειμένου να μην επηρεαστεί η ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων από τις 6.10.2024 η νέα εταιρεία παραχώρησης «Νέα Αττική Οδός Παραχώρηση Μ.Α.Ε.» υπεισέρχεται αυτόματα σε όλες τις συμβάσεις με τους συνδρομητές, στη θέση των Εταιρειών «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», αναλαμβάνοντας όλα τα σχετικά δικαιώματα και τις υποχρεώσεις από τις συμβάσεις αυτές.

Ως εκ τούτου, οι συσκευές e-PASS (πομποδέκτες) και οι κάρτες διελεύσεων συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται κανονικά, με μεταφορά των ποσών που αντιστοιχούν στα χρηματικά υπόλοιπα των συνδρομητικών λογαριασμών προπληρωμής.

Ειδικά για τον Οκτώβριο 2024, διατηρούνται τα εξής συνδρομητικά προγράμματα:

Πρόγραμμα Bonus: διατηρείται η πρόβλεψη για τις 15 δωρεάν διελεύσεις του Οκτωβρίου.
Προγράμματα Friendly και Business: οι τιμές των 30 πρώτων διελεύσεων μειώνονται στα επίπεδα του Βασικού Διοδίου (βλ. παραπάνω νέες τιμές), με τις υφιστάμενες τιμές των επόμενων 20 διελεύσεων (31η έως 50η) και τις τιμές πλέον των 50 διελεύσεων (51η και άνω) να διατηρούνται ως έχουν σήμερα, μόνο για τον μήνα Οκτώβριο.
Επιπλέον, οι συσκευές e-PASS εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της διαλειτουργικότητας και στους άλλους αυτοκινητοδρόμους, ενώ αντίστοιχα οι πομποδέκτες άλλων αυτοκινητοδρόμων συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται κανονικά και στην Αττική Οδό.

Σχετικά με τις υπηρεσίες οδικής ασφάλειας, σε ισχύ παραμένει ο 4ψήφιος Αριθμός Έκτακτης Ανάγκης 1024, όπου οι οδηγοί μπορούν να καλούν κι ένα περίπολο θα βρίσκεται άμεσα κοντά τους (24 ώρες/7 ημέρες), όπως επίσης και οι δωρεάν υπηρεσίες οδικής βοήθειας για την ασφαλή μεταφορά ακινητοποιημένου οχήματος εκτός του αυτοκινητόδρομου.

Σε ανάρτησή του ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, ανέφερε:

«Να λοιπόν που η #Αττική_Οδός "άλλαξε χέρια".

Και όχι μόνο αυτό. 3 δις και 275 εκ. Euro πέρασαν στα δημόσια ταμεία για να ελαφρύνουν το δημόσιο χρέος κατά 1,5% περίπου του ΑΕΠ.

Λίγο νωρίτερα από τα μεσάνυχτα, η απόδειξη των διοδίων που πήρα, έγραφε "Αττική Οδός Α.Ε.". Τώρα πλέον, ξημερώνοντας η 6η Οκτωβρίου, γράφει "Νέα Αττική Οδός Α.Ε." και το ΑΦΜ της εταιρίας έχει αλλάξει. Όσο για τα διόδια: 2,50 Euro πλέον».

Όπως τονίζει στην ανάρτηση του ο Υφυπουργός: «Αν με ρωτούσαν πριν από περισσότερο από έναν μήνα, νωρίτερα από τις 12 Σεπτεμβρίου, όταν και υπεγράφη η νέα Σύμβαση Παραχώρησης, θα έλεγα ότι το εγχείρημα της άμεσης μετάβασης από τον προηγούμενο στον νέο παραχωρησιούχο ήταν σχεδόν αδύνατον. Και όμως πέτυχε.

Όπως ανέφερα κατά την κύρωση της Σύμβασης την Βουλή, τη διακύβευση είχε θέσει, ήδη από τον Αύγουστο, ο Κωστής Χατζηδάκης: Η ελάφρυνση του δημοσίου χρέους έπρεπε να γίνει φέτος, δεν μπορούσε να παραταθεί, ακόμη κι αν ήταν εφικτές οι ενδιάμεσες λύσεις που μελετήθηκαν, η αλλαγή έπρεπε να γίνει μέσα στην χρονιά.»

Όπως εξήγησε: «Τον συντονισμό της νομοθετικής πρωτοβουλίας που θα έλυνε τους γρίφους της μετάβασης με την πολύτιμη συμμετοχή των αρμοδίων υπηρεσιών του Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, του ΤΑΙΠΕΔ, πολλών άλλων συναρμοδίων αρχών και ενός πολυμελούς επιτελείου συνεργατών και με συνομιλητές από την άλλη πλευρά τις εμπλεκόμενες εταιρίες, ανέλαβε και έφερε σε πέρας ο Χρήστος Σταϊκούρας / Christos Staikouras .

Μία νέα εικοσιπενταετία ενός σωτήριου για την Αθήνα έργου, με τις καλύτερες προϋποθέσεις και εγγυήσεις παροχής ποιοτικών υπηρεσιών ξεκινά. Την ίδια ώρα, μία δραστική μείωση του δημοσίου χρέους καταγράφεται ως ένα άλμα προς τα εμπρός για την ελληνική οικονομία.

Ένα double score επιτυχιών για την διακυβέρνηση του Kyriakos Mitsotakis

Kostis Hatzidakis GEK TERNA Group of Companies #ellaktor #avax»

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.