ΥΓΕΙΑ

Έρευνα της Nielsen

Κερδίζουν έδαφος τα βιολογικά προϊόντα

Τα βιολογικά προϊόντα κερδίζουν oλοένα και περισσότερο έδαφος στην καρδιά και στο μυαλό του καταναλωτή, όπως αποδεικνύουν τα αποτελέσματα έρευνας της Nielsen σε δείγμα 1.200 ατόμων ηλικίας άνω των 18. Συγκεκριμένα, 8

Καρδιακή προσβολή: Νέος βιοδείκτης την προβλέπει πέντε χρόνια νωρίτερα

Καινοτόμος τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να εντοπίζει τους ανθρώπους που διατρέχουν υψηλό κίνδυνο θανατηφόρου καρδιακής προσβολής τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν