Neo

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕ ΛΗΓΜΕΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ!

Τα τρικ που έχουν εφεύρει οι υπουργοί για τζάμπα προεκλογική διαφήμιση κατήγγειλαν οι εκπρόσωποι των κομμάτων που συμμετείχαν στη πρώτη διακομματική συνεδρίαση η οποία πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Εσωτερικών.

Αρκετοί υπουργοί μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων που σχετίζονται με προγράμματα του αντικειμένου τους επιτυγχάνουν τζάμπα προεκλογική προβολή. Στο στόχαστρο βρέθηκε ο Ανδρέας Λοβέρδος ο οποίος το τελευταίο διάστημα έχει ξεκινήσει καμπάνια για τα ληγμένα φάρμακα. Με κάθε τρόπο ο υπουργός υγείας έχει καταφέρει να μας ενημερώσει, για το καλό μας, ότι φάρμακα αξίας τουλάχιστον 1 δισ. ευρώ καταλήγουν κάθε χρόνο στον κάλαθο των αχρήστων.

Για το λόγο αυτό, μέσω του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας (ΙΦΕΤ) θα εφοδιαστούν 12.000 φαρμακεία σε όλη τη χώρα, με ειδικούς κάδους συλλογής τους! Όπως καταλαβαίνεται ακόμα και οι 12.000 κάδοι θα αποτελούν μια πολύ καλή κινητή διαφήμιση.

Αν μη τι άλλο ο Ανδρέας κινείται έξυπνα. Και για ένα σοβαρό πρόβλημα μας ενημερώνει και ο ίδιος αντικειμενικά κερδίζει ψηφαλάκια για κατακτήσει την πρωτιά στη Β' Αθήνας. Εκτός κι αν στις 6 Μαΐου οι ψηφοφόροι πριν πάνε στην κάλπη πάρουν τίποτε ληγμένα οπότε...

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.