ΕΛΛΑΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Τις έντονες αντιρρήσεις τους για την αξιολόγηση εξέφρασαν οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών, κατά τη σημερινή... επανεκκίνηση του διαλόγου για το ζήτημα.

Μετά το τετράμηνο πάγωμα της κατάθεσης του σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος, ο Γιώργος Μπαμπινιώτης ξεκαθάρισε ότι δεν δεσμεύεται από το σχέδιο της προκατόχου του στο υπουργείο Παιδείας.

«Οποιοδήποτε προσχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είχε συνταχθεί στο παρελθόν από  υπηρεσιακούς παράγοντες, ούτε είναι σε γνώση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου ούτε τη δεσμεύει», τόνισε, προσθέτοντας ότι ο διάλογος τώρα αρχίζει.

Η αξιολόγηση αποτελεί κόκκινο πανί για τους εκπαιδευτικούς, που είχαν προαναγγείλει κινητοποιήσεις για μετά το Πάσχα.

Κατά τις συναντήσεις που είχαν σήμερα εξέφρασαν τη διαφωνία τους με το ενδεχόμενο σύνδεσης της αξιολόγησης με τον μισθό και την εξέλιξη των εργαζομένων.

Από την πλευρά του ο Γιώργος Μπαμπινιώτης τόνισε ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατόν, ώστε να υπάρξει εγκαίρως ανταπόκριση στις επιταγές του νόμου. «Ανταλλάξαμε απόψεις, ζητήσαμε από τους εκπαιδευτικούς να μας φέρουν τις προτάσεις τους και στη συζήτηση φάνηκαν και προβλήματα τα οποία ανακύπτουν. Όλα αυτά θα τα συζητήσουμε, θα τα λάβουμε υπόψη και θα κάνουμε το καλύτερο, ώστε εγκαίρως να ανταποκριθούμε στις επιταγές αυτού του νόμου αλλά και της γενικότερης απαίτησης της ελληνικής κοινωνίας να υπάρχει αξιολόγηση στην εκπαίδευση», σημείωσε ο υπουργός Παιδείας.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) Ν. Παπαχρήστος ζήτησε αποσύνδεση της αξιολόγησης από το μισθό και τη μισθολογική εξέλιξη.

«Έχουμε καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση στον υπουργό Παιδείας και στην προηγούμενη συνάντησή μας. Σε καμία περίπτωση βέβαια, δεν είμαστε διατεθειμένοι να συνδεθεί με την εξέλιξη του εκπαιδευτικού η οποιαδήποτε αξιολόγηση, η οποία φαίνεται ότι θα είναι θολή και απροσδιόριστη», τόνισε ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) Κ. Μαντάς, υπογραμμίζοντας ότι η Ομοσπονδία θα είναι αντίθετη σε μια τέτοια εξέλιξη.

Τέλος, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ) Μιχάλης Κουρούτος τόνισε ότι είναι αδιανόητο να συνδέεται  η αξιολόγηση με την επίδοση των μαθητών. «Στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης είναι μείζον θέμα η αξιολόγηση. Σε πολλά σχολεία έχει καθιερωθεί με έναν ιδιόρρυθμο αναξιοκρατικό τρόπο -σε πολλά μεγάλα ιδιωτικά σχολεία- και η αξιολόγηση δεν έχει βοηθήσει μέχρι τώρα σε ποιοτικότερη εκπαίδευση στο χώρο της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Μείζον θέμα για εμάς είναι η αξιολόγηση από το διευθυντή του σχολείου που ταυτόχρονα είναι διευθυντής ή άνθρωπος του ιδιοκτήτη», πρόσθεσε.

 

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.