MEDIA

ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ... ΛΙΓΟ ΧΙΟΥΜΟΡ

Ο χώρος του Τύπου και της τηλεόρασης ζει εδώ και καιρό το τέλος εποχής σαν privet Αρμαγεδδώνα. Και δυστυχώς είναι ακόμα στην αρχή του… 

Της Αλεξάνδρας Τσόλκα

O αγαπημένος άνθρωπος και δημιουργός Αλέξανδρος Ρήγας με το «Αμάρτημα της μητρός μου», το παλεύει με την μυθοπλασία που φέτος μας έχει λείψει. Ας γίνονται δουλείες κι ας είναι και μέτριες. Μόνο που στη συγκεκριμένη σειρά, η βιντεοκλιπίστικη σκηνοθεσία που είναι κυρίαρχη λειτουργεί εις βάρος της κωμωδίας. Βλέποντας χτες, έφαγα κάνα τέταρτο χαζεύοντας τον Αλέξανδρο Αντωνόπουλο να πίνει ένα ουίσκι σε κανονικό χρόνο, την Ρένια Λουιζίδου να κολλάει αφίσες για το ΚΚΕ πάλι σε κανονικό χρόνο (που χάρη θα της χρωστάει ο Περισσός για την δουλειά της), την Καλογρίδου να γλωσσοφιλιέται με ένα τεκνό σε μια πισίνα, έξω απ την πισίνα, σε στεγνό περιβάλλον, αλλά και σε ένα άλλο και στεγνό και σκοτεινό.

Και μετά τελείωσε το επεισόδιο.

Γιατί φιλιούνται; Γιατί πιάνονται; Γιατί ο Αντωνόπουλος είναι πλούσιος και η Λουιζίδου συμπεθέρα της Παπαρήγα; Το ‘χω δει το έργο ωραιότατο του δεξιού και της αριστερής με τον Ρομπερτ Ρέντφορντ και την Στρέιζαντ.

Και το να ‘ναι ερωτευμένοι οι γονείς αλλά και τα παιδιά τους, μεταξύ τους, το ‘χω δει. Από το «Μικροί μεγάλοι εν δράση» με Αρώνη - Κωσταντάρα (θεότητες μας) και σε ένα άλλο με τον Βουτσά και την Λάσκαρη.

Εδώ τι παραπάνω θα δω εκτός απ τα μαγιό της Καλογρίδου και το με ξεκούμπωτο πουκάμισο σε κάθε πλάνο τεκνό;

Επίσης, η Κνίτισα Λουϊζίδου, τόσο καλοντυμένη, τόσο σικ και τόσο συνδυασμένη παλτό, μαλλί, αξεσουάρ κάνει το έργο όχι κωμωδία, αλλά τουλάχιστον επιστημονική φαντασία.

Έτσι θα ‘ναι οι Κνίτισες στο Δέλτα της Ανδρομέδας, αν έχει προλάβει να φτάσει η καθοδήγηση.

Η θλιβερή, όλο απόγνωση και μαύρο χρώμα είδηση της αυτοκτονίας του 77χρονου χθες στη πλατεία Συντάγματος, μπροστά απ’ το Κοινοβούλιο, μεταδίδεται και αναλύεται σήμερα, σε όλο τον κόσμο. Ανάμεσα σ’ άλλα το BBC επικαλείται στοιχεία του Reuters βάσει των οποίων οι αυτοκτονίες αυξήθηκαν κατά 18% το 2010, ενώ ειδικά στην Αθήνα αυξήθηκαν το 2011 κατά 25%.

Παραιτήθηκε η Λένα Χοϊδά από τη θέση της γενικής διευθύντριας της ΕΡΤ, με εξασέλιδη επιστολή που εξηγεί τους λόγους της απόφασής της. Φαινόμενο η κ. Χοϊδά, σε μια χώρα όσοι κατέχουν δημόσια οφίτσια δε παραιτούνται ποτέ, ειδικά από ευθιξία.

Η ΕΤΙΤΑ, το σωματείο των τεχνικών της τηλεόρασης και ένα απ’ τα πιο δυναμικά συνδικαλιστικά όργανα της χώρας, δικαίως προχωρά σε απεργίες. Η σκληρή δουλειά αυτών των ανθρώπων για την ενημέρωση ειδικά είναι εξαντλητική και συχνά υπεράνθρωπη. Οι ιδιοκτήτες καταργούν μονομερώς την συλλογική σύμβαση εργασίας που ισχύει με απόφαση του ΟΜΕΔ, στραγγαλίζοντας κάθε εργασιακό δικαίωμα.

Τελικά ο Πέτρος Κωστόπουλος, σύμφωνα με Ανακοίνωση του Antenna Group, αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Creative Officer στην ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.

Το πόσο ψαρώνω με τους ξενικούς τίτλους δε λέγεται! Πολύ μου παίρνουν τον αέρα.

Η Ελένη Καραποτίνη, με τα νάζια της και την γλυκά της και τη τσαχπινιά της, αναλαμβάνει εκπομπή στο Web tv του ΑΝΤ1. Πάντως έχει τόση χάρη που και άλλα πράγματα θα μπορούσε να κάνει στην κανονική τηλεόραση του ΑΝΤ1.

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια.

Υποβολή απάντησης

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιο σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ.
Παρακαλώ εισάγετε το email σας εδώ.